حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه Extreme می ۵ با پردازنده، گرافیک و رم اورکلاک شده به میدان آمده است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی سال هاست که محصولاتی مقرون به صرفه را تولید می کند و توانسته توجه زیادی را نسبت به محصولات خود معطوف کند. می ۵ امسال با مشخصاتی خیره کننده و  با قیمتی کم معرفی شد. اکنون نسخه Extreme شیائومیبا پردازنده،گرافیک و رم اورکلاک شده به میدان آمده است. با ما در ادامه همراه باشید.

می ۵ هم اکنون پرچمدار اصلی شیائومی است. این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰، پردازنده گرافیکی ۵۳۰ و ۳ گیگ رم می باشد. اکنون شیائومی نسخه Extreme این گوشی را با پردازنده،گرافیک و رم اورکلاک شده برای کاربرانی که نیاز و علاقه بیشتر به گوشی قدرتمندتر دارند معرفی کرده است.

خب چه چیزی تغییر کرده است؟ پردازنده این گوشی از ۱٫۸ گیگاهرتز به ۲٫۱۵ گیگاهرتز ارتقا یافته و افزایش ۱۹ درصدی داشته است. پرازنده گرافیکی این گوشی نیز از ۵۱۰ مگاهرتز به ۶۲۴ گیگاهرتز رسیده و افزایش ۲۲ درصدی داشته است. همچنین رم DDR4 این گوشی نیز از ۱۳۳۳ گیگاهرتز به ۱۸۶۶ گیگاهرتز ارتقا یافته و افزایش ۴۰ درصدی داشته است. شایان به ذکر است که همان باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی تعبیه شده که این بدین معنیست که باتری این گوشی عملکرد ضعیفتری نسبت به نسخه معمولی خود خواهد داشت.

compare-a-regular-version-of-the-mi-5-at-left-with-the-changes-made-on-the-mi-5-extreme-version

این گوشی در چهار رنگ سفید، مشکی، طلایی و بنفش موجود است. قیمت این گوشی نیز معادل با ۲۹۸٫۵۰ دلار است.

the-xiaomi-mi-5-extreme-version-has-an-overclocked-cpu-gpu-and-ram

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-5-Extreme-version-rocks-with-overclocked-CPU-GPU-and-RAM_id85273″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

هرجور حساب کنی ارزش داره ، با این مشخصات و این برند و این قیمت واقعا فوق العادس

galaxy

واقعا با کیفیته مهدیم تروجانم خریده راضیه
قیمتش کم نیست البته ولی واقعا می ارزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سید علی موسوی
علاقه مند به دنیای تکنولوژی و اسمارتفون ها :)نگرانی در باره اینکه چه کسی در چه موردی در حال پیشی گرفتن از شماست را رها کنید و فقط کار خود را انجام دهید و بهترینی باشید که می توانید