حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل به‌طور تصادفی نام آیفون ۷ و ۷ پلاس را در وب‌سایت خود تایید کرد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها یک روز تا معرفی نسل بعدی آیفون اپل، یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باقی مانده است و کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا از گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که در آخرین لحظات، وجود دو گوشی جدید اپل و نام آنها از سوی اپل تایید شده است. با توحه به وب‌سایت Reddit، وب‌سایت هنگ کنگ اپل، نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را به‌طور تصادفی تایید کرده است و به‌نظر می‌رسد که نام این دو گوشی، نهایی شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

کاربر وب‌سایت Reddit با نام Jaspergreenham مدعی است که در بخش لوازم‌جانبی صوتی، نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در بخش دستگاه‌های سازگار قرار داشته‌است. نام این دو گوشی بعد از مدتی برداشته شد اما خوشبختانه قبل از حذف نام این دستگاه‌ها، کاربر موفق شده است تا تصویری از صفحه را به ثبت برساند. اگر به سمت چپ تصویر بالا نگاه کنید، متوجه خواهید شد که نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، با وجود معرفی نشدن به‌طور رسمی، در بخش دستگاه‌های سازگار قرار دارد.

با وجود همه‌ی اطلاعاتی که از آیفون‌های نسل بعدی داریم، نمی‌توان به‌طور کامل از صحت این موضوع مطمئن شد. با این حال، تیمی که وب‌سایت اپل را مدیریت می‌کنند، بدون شک به‌روزرسانی‌ها و آزمایش‌هایی را برای آماده‌سازی وب‌سایت اپل برای اضافه کردن محصولات جدید انجام می‌دهند. بنابراین، انجام چنین کارهایی انتظار می‌رود و به‌طور قطع در موقعیت‌ها بی‌سابقه نیست.

همان‌طور که می‌دانید، اپل به احتمال زیاد جک ۳.۵ میلی‌متری را از آیفون‌های جدید خود حذف خواهد کرد و برای اتصال هندزفری، باید از درگاه لایتنینگ دستگاه استفاده کرد. کاربران باید برای استفاده از هندزفری‌های مختلف، مجبور به استفاده از بلوتوث یا استفاده از لوازم‌جانبی اتصال اختصاصی اپل خواهند شد. به احتمال زیاد، یک تبدیل‌کننده لایتنینگ به جک ۳.۵ میلی‌متری برای کسانی که تمایل به استفاده از درگاه فعلی دارند، در دسترس خواهد بود.

بهتر است تا فردا شب، ساعت ۲۱:۳۰ صبر کنیم و ببینیم که اپل، چه محصولاتی را با ویژگی‌های جدید معرفی و عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود که علاوه بر آیفون ۷ و ۷ پلاس، شاهد رونمایی از دستگاه‌های مک جدید نیز باشیم. نظر شما چیست؟
[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-may-have-accidentally-confirmed-the-iPhone-7-and-7-Plus_id85066″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

داره میاد داره صدای پاش میاد
منتظرتیم
ببینیم این تیم کوک برامون چی درس کرده :yahoo:

m@@

برو ایشیب جون :yahoo:

Make it possible

میتونیم این رو در نظر بگیریم که این تنها یک حقه و شوخی یک کاربر هست که با کمک ابزاری ساده مثل Inspect Element مرورگر ها و… این کار رو انجام داده! به عکس زیر دقت کنید 🙂
http://8pic.ir/images/5eryemv1zc78vlb7bb3s.png

نيما

جالب بود :)))
ایول

Revover

واقعا تصادفی بوده ؟!!!

m@@

یه زباله دیگه از با محدوذیت های بسیار از شرکت نامشروع دزد سیب کرم خورده :whistle:
مشکل نوت۷ حل شده پس خرید ایفون در حالی که نوت۷ با اون همه امکانات و قلم … هست بی عقلی است البته کلاس گذاشتن این حرفا حالیش نیست :whistle:
من که با کله نوت۷ میخرم با هاش حال میکنم مشکل باتری هم که حل شده . میرم امکانات و کیفیت صفحه نمایش دوربین . ازادی های اندروید و امکانات قلمشو به رخ اپلی ها میکشم تا اتیش بگیرن :yahoo:

rezayyakuza

با کیفیت بپا صفحه گوشیت خش نیوفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی