حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۷ و ۷ پلاس در رنگ مشکی و مشکیِ تیره عرضه می‌شوند

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

بالاخره اپل به‌طور رسمی از گوشی‌های جدید خود با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی کرد. در این گوشی‌ها، شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی هستیم. آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در دو رنگ جدید مشکی و مشکی تیره با نام Jet Black عرضه خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

برخلاف مدل‌های قبلی، آیفون ۷ در پنج رنگ در دسترس خواهد بود. این رنگ‌ها، طلایی، نقره‌ای و رز گلد، در کنار دو رنگ جدید مشکی و مشکی تیره با نام Jet Black هستند. این یک خبر بسیار خوب برای طرفداران اپل محسوب می‌شود و خریداران از این به بعد انتخاب‌های رنگ بیشتری در هنگام خرید آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس دارند.

متاسفانه با وجود اصافه شدن دو رنگ جدید، دیگر خبری از رنگ پرطرفدار مشکی فضایی نیست و علاقه‌مندان به رنگ مشکی فضایی باید از این مشکی و مشکی تیره، یکی را انتخاب کنند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://mashable.com/2016/09/07/iphone-7-new-colors/?utm_campaign=Mash-Prod-RSS-Feedburner-All-Partial&utm_cid=Mash-Prod-RSS-Feedburner-All-Partial&utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds#IKLseI2oXiqL” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy

زیباست

Google nexus

عالی عالی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

Google nexus

عالی عالی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی