حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری های ساخت Samsung SDI موقتا در گلکسی نوت ۷ استفاده نخواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 29 دیدگاه | مطالب ترنجی

مثل سکانس آغازین Me Before You گاهی همه چیز خیلی ایده آل و به دور از هر اتفاق ناخوشایندی به نظر می رسد و مشکل خاصی در دیدرس شما نیست تا اینکه در یک صبح بارانی وقتی از خانه می زنید بیرون ناگهان تا سربرگردانید به هوا می روید و نقش زمین می شوید! گلکسی نوت ۷ دستگاهی است که پس از مدت ها تلاش سامسونگ در زمینه ساخت یک دستگاه موفق قرار بود در ادامه ارایه موفق گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، نظر موافقان و مخالفان را به خود جلب کند و واقعا هم همینطور شد. یک موبایل واقعا زیبا و با امکاناتی کاملا ارتقا یافته نسبت به نسل قبلی خود به دنیا پای گذاشت اما غافل از اینکه در زندگی روزهای بارانی هم هست که سرنوش شما را تغییر خواهد داد. پس از انفجار چندین گلکسی نوت ۷ و آغاز بررسی های سامسونگ برای پیدا کردن دلیل این موضوع در نهایت به ایراد باتری رسیدند و حالا تصمیم گرفته شده است که تامین کننده اصلی باتری های ایراد دار را موقتا کنار بگذارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که خواندید جمع‌آوری گلکسی نوت ۷، هزینه‌ی بسیار زیادی برای سامسونگ خواهد داشت و مطمئنا سامسونگ سعی خواهد داشت تا خط تولید گلکسی نوت ۷ را پس از این موضوع بدون ایراد کند تا تولیدات جدید نیازی به بررسی دوباره نداشته باشند. سامسونگ تصمیم گرفته است تا تامین کننده اصلی باتری گلکسی نوت ۷ یعنی شرکت Samsung SDI که از زیر مجموعه های این شرکت است را کنار بگذارید و باقی باتری ها را از ATL یک شرکت چینی تامین کند.

Samsung-SDI-thm3_article_main_image

سهام شرکت Samsung SDI پس از اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد حدود ۲٫۷۶ درصد افت داشته است. این شرکت در سال ۲۰۱۴ شروع به تولید باتری های غیر قابل تعویض کرد اما در تامین تقاضا برای تولید گلکسی اس ۶ شکست خورد. شرکت ها ATL و LG Chemicals در آن بازه موفق به تامین باتری برای سامسونگ شدند.

در حال حاضر سامسونگ تصمیم به فراخوانی ۲٫۵ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۷ تولید شده گرفته است تا دوباره شاهد اتفاق خطرناکی همچون انفجار باتری این دستگاه نباشیم. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2016/09/05/batteries-from-samsung-sdi-wont-be-used-in-the-galaxy-note-7-temporarily/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

آفرین به سامسونگ…
خبر خوبی بود…

phenomenal30

خب به امید خدا تا چند روز دیگه سری نوت سامسونگ که واقعا همه براش احترام زیادی قائلند بدون مشکل بیرون میاد من که به سامسونگ اعتماد دارم مطمنم دیگه شاهد همچین اتفاقی نخواهیم بود البته مطمئن باشید شرکتهای دیگه هم باید مواظب باشند چون همچین اتفاق به ظاهر ساده ای یک میلیارد دلار هزینه داره ولی من هنوزم تو خرید نوت ۷ شک ندارم چون بی نظیره.

hamidreza2000m

تو کشورهای دیگه تهدید کردن به قتل هم جرم بزرگی به حساب میاد چرا که باعث احساس عدم امنیت میشه ، احساس خطر کردن از طرف گوشی مبنی بر انفجار گوشی خیلی چیز بزرگیه که مدیران این شرکت که زرنگن فهمیدن چه گندی زدن و با دستپاچگی کل گوشی ها رو جمع کردن تا بتونن بعدا بگن ما تمام مشکل دارها رو جمع کردیم و بابت بقیه گوشیهامون نترسید ولی عزیزان داخلی درک نمیکنن این قضیه رو!

Nokia.king

یعنی چی ترس یعنی چی دست پاچگی ؟؟ آخه تو‌چی میگی ؟؟ خودت میفهمی ؟؟ بابا یه نقص فنی که از چشمش پنهان مونده بود آشکار شد و‌برای اینکه مشتری مداره ۲.۵ ملیون گوشی که حتی ۹۹ درصدشون سالمه رو از بازار جمع کرد این یعنی چی ؟؟یعنی شهامت یعنی مشتری مداری یعنی برندی که میشه بهش اعتماد کرد واقعا هر روز آیدی های نوظوره پیدا میشن و حرفای تکراری .. بنظر شما بعد از این مشکل باید دست پاچه نمیشد و گوشی ها را جمع نمی کرد و به مشتری میگفت بمنچه؟؟ فراخوان بده بد نده هم بد ؟؟ منطق شما رو باید به زندان انداخت چون آدم خطررناکی هستی با این منطق . اومده میگه اگه طوری میشد چی .خب نشده شما که نمیخری این همه غصه و نگرانی چیه؟؟

Nokia.king

یعنی چی ترس یعنی چی دست پاچگی ؟؟ آخه تو‌چی میگی ؟؟ خودت میفهمی ؟؟ بابا یه نقص فنی که از چشمش پنهان مونده بود آشکار شد و‌برای اینکه مشتری مداره ۲.۵ ملیون گوشی که حتی ۹۹ درصدشون سالمه رو از بازار جمع کرد این یعنی چی ؟؟یعنی شهامت یعنی مشتری مداری یعنی برندی که میشه بهش اعتماد کرد واقعا هر روز آیدی های نوظهور‌پیدا میشن و حرفای تکراری .. بنظر شما بعد از این مشکل باید دست پاچه نمیشد و گوشی ها را جمع نمی کرد و به مشتری میگفت بمنچه؟؟ فراخوان بده بد نده هم بد ؟؟ منطق شما رو باید به زندان انداخت چون آدم خطر.رناکی هستی با این منطق . اومده میگه اگه طوری میشد چی .خب نشده شما که نمیخری این همه غصه و نگرانی چیه؟

taheramiri

کار سامسونگ رو تحسین میکنم که فراخوان تعویض داده. آفرین
اما Nokia.king عزیز، دایه مهربانتر از مادر! اینجا میخونیم که باتریها ساخت یکی از شرکت های زیرمجموعه سامسونگه.
پس چرا سعی میکردی اراجیف تحویل ملت بدی. هنوز یادمون نرفته ها! ۱ روز تمام بحث کردی که باتریها مال یه شرکت دیگه است و ربطی به سامسونگ نداره! (که اگر هم اینطور بود باز ربطی به مشتری نداشت و سامسونگ باید تاوانش رو پس میداد)
مدیر سامسونگ به غلط کردم افتاده، تو این وسط چی میگی؟!
خلاصه سعی کن تو زندگیت شعر نگی!
حداقل عرضه داشته باش و عذرخواهی کن.

Ramin 8890 gamer

اونایی که نوت ۷ دارن به لینک زیر برید (واجبه !) که در رابطه با همین تعویض گوشیو ایناس
http://www.samsung.com/iran/galaxynote7-notice/

the next big thing

این چند وقته جیزی نگفتم ولی لازم میدونم بگم
دوستان عزیز این مشکل به وحود ادمده اونم تنها توی ۰.۰۲ درصد گوشیهای فروخته شده
ولی میخوام از یه زاویه دیگه نگاه کنم به قضیه
دوستان کدوم کمپانی هست که از اینجور مشکلات براش به وجود نیومده باشه.اگه همچین‌خبرایی از برندای سونی و اج تی سی و اینا نمیشنویم به خاطر اینه کل گوشیای فروش رفتشون اندازه گلکسی پاکت ۲ سامسونگ هم نیست و اصلا افراد زیادی استفاده نمیکنن که بخواد مشکلش نمیایان بشه ولی باز مشکل هاله بنفش تو دوربین سونی بود،مشکل داغ شدن توی اچ تی سی ام ۹ بود
و اما اپل،هنوز به یاد داریم افتضاح بار اومده آیفون ۶ پلاس رو که مثل کیت کت خم میشد و میشکست،تو جیب یکی خم شد و آتیش گرفت،دوتا پسر بچه یواشکی رفتن تو اپل استور خم کردن آیفون رو اومدن بیرون و فیلمشم گرفتن و پخش کردن،تمام اینارو لینکشو دارم هرکی خواست بگه همین الان براش بذارم
منظورم اینه از این دست مشکلات برای همه اتفاق افتاده،و سامسونگ به علت بزرگ بودن و پرفروش ترین بودنش بیشتر رسانه ای میشه این اخبار،وگرنه از ۱۰ میلیون دستگاه فروش رفته گیریم ۱۰۰ تاش هم مشکل داشته باشه خیلی دور از عقل نیست
ولی میخوام توجهتون جلب کنم به عکس العمل شرکت ها در مواجهه با این نوع مشکلات،اپلو یادتونه؟عذر خواهی که نکرد هیچ،اومد یه بنر کج تبلیغاتی هم زد برای آیفون ۶ پلاس،یعنی باز هم از ضعف محصولش استفاده تبلیغاتی کرد،جایی اومد بگه من اشتباه کردم؟ولی سامسونگ باتوجه به این عظمت و بزرگ بودنش مدیرعاملش نشست خبری برگزار کرد و رسما از تمام مردم عذرخواهی کرد،حاضر شد ضرر رو به جونش بخره و حتی اون دستگاه هایی که ایرا ندارن رو هم عوض کنه،تولیدو متوقف کرد.
کدوم شرکت اینکارو میکنه؟کی انقدر قشنگ رفتار میکنه با مشکل به وجود اومده؟
پس ترولای عزیز این اتفاق به هیچ عنوان بزرگی سامسونگ رو تحت تاثیر قرار نداد بلکه نشون داد رفتار صحیح یک شرکتی که برای کاربراش ارزش قایله
ببخشید طولانیه،اگه به نظر دوستان جایی از حرفام غیر منطقیه بگه بیشتر توضیح بدم

HEDAYAT

دوست عزیز
واقعا درک نمیکنم خم شدن گوشی رو چطور با انفجار اون مقایسه میکنی
برای هیچ شرکتی انفجار ۳۵ تا گوشی (این تعداد به سامسونگ گزارش شدن) توی یه هفته اتفاق نیوفتاده که بعدش عذرخواهی نکرده باشه
این وظیفه همه ی شرکت های اصیل هست که درابطه با مشکل محصولشون هشدار بدن

بزار منم یه مثال برای جنابعالی بزنم؛ سونی در رابطه با مشکل گرم شدن اکسبریا z4 کنار همه ی نمایندگی های فروش این گوشی هشدار مشکل این گوشی رو داد؛ این مشکل اصلا قابل مقایسه با انفجار گوشی نیست!
سامسونگ برای مشکل مدیریت رم s6 جایی هشدار داد؟سامسونگ هنوز گوشی ۴ سال قبلشو بشتیبانی میکنه؟
بله از خیلی جهات دیگه که شما نگاه کردی هم میشه نگاه کرد!

لطفا دستوردارید دیگه؛ مشکلیه که هست و خود سامسونگ هم اونو تایید کرده ولی یه عده هنوز هم دارن انکار میکنن
یعنی واقعا اینکه سامسونگ مشکل این گوشی رو قبول کرده انقدر قابل ستایشه؟؟

Blue Tech

جناب هدایت آیفون ۶ سر همون خم شدنش کلی انفجار و سوختگی درجه ی ۲و۳ داشته

hamidreza2000m

ایران خودرو هم وقتی ۴۰۵ هاش میترکید همین استدلال رو آورد که مگه پراید چیه!؟ مگه فلان شرکت چی میزنه!! ما مگه از این همه ماشینی که فروختیم چند تاش ترکیده!!؟ عزیز من ان شا الله برات پیش نیاد ولی شده که هممون گوشیمونوبزنیم به شارژ و ولش کنیم و بریم از خونه و ده دقیقه بعد برگردیم خونه ، کی تضمین میکنه که این گوشی باعث از بین نرفتن کل زندگی بشه ، اصلا چه کسی بعد از این جرات میکنه گوشی رو بدون بادی گارد بزنه به شارژ؟! چرا تعصب کورکورانه دارید؟! سری نوت سامسونگ عالی ن به خاطر امکانات نرم افزاری فوق العاده ای که دارن ولی این دلیل نمیشه که منفجر شدنش رو نادیده بگیریم! و اینکه چون اپل خم شده پس سامسونگ هم میتونه منفجر شه!!!تمام شما که ظاهرا طرفدار سامسونگ هستید خیلی بد دارید دفاع میکنید! میدونید چرا فروش سونی اومده پایین؟ چون یه زمانی گوشیاش داغ میکردن و همه جا در جوابش میگفتن مگه بقیه داغ نمیکنن؟ اچ تی سی هم همینطور ، یه زمانی هاله بنفش داشت یا یه زمانی ساپورتشون ضعیف بود والان به این روز دچار شدن ، من به شخصه اگه زمانی قصد تعویض گوشی داشته باشم ترجیح میدم گوشیم هاله بنفش داشته باشه یا داغ بکنه یا هنگ بکنه ولی ترس این رو نداشته باشم که یکهو زندگیم بسوزه و خاکستر بشه در اثر انفجار گوشیم! الان خیلی از والدین گوشیشون رو میدن به بچه ها بازی کنن ، خیلی وقتها هم پیش میاد که در حین شارژ بچه ها باهاش بازی کرده باشن میدونین چه فاجعه ای میشه که اگه گوشی تو دست اون کودک معصوم بترکه؟! التماس تفکر!

Blue Tech

ببین کلا همینو نوشتی همه جا داری کپی پیست میکنی نه!؟
کلا این اکانتای نو ظهوری که تو این ۲-۳ روز بوجود اومدن خیلی نظرات باحالی میدن

Nokia.king

این از افراد بلاک‌شدس آیدی جدید حرفای تکراری لطفا برسی کنید

amoo

این قدر به آیفون حسودی نکن، ساکت باشی سنگین تره :negative:

Kamix.1353

۲۰۰۰
کدومایی؟شیخ؟هیکا۴؟………..
حال میکنید اکانت میسازید و چهارتا دلقک بازی در میارید و بعد بلاک میشید؟
مطلقا فازتون قابل درک نیست.
شما که اینقدر خوب بلدید لودگی کنید لباس خرسی میمونی چیزی بپوشید جلو نمایندگی های سونی این کار رو انجام بدید.بیشتر به درد سونی میخوره.در ضمن نگو پنکه سونی نیستی که تابلو تر میشی.

HEDAYAT

این همون چیزی هست که من و البته بعضی دوستان گفتیم و در تصاویر هم واضح بود؛ ترنجی هم مقاله ای رابطه داد
ولی بعضی دوستان که از قرار توی شرکت سامسونگ جزو سهامداران اصلی هستن بقولی مارو با نظرات گهروارشون روشن کردن!
ازاین موضوع که بگذریم کاملا مشخص بود که مشکل از باطریها هست؛ باطری حتی اگر مشکلی هم براش بوجود بیاد. بیش از حد شارژ بشه یا… هم اصلا دلیل براین نیست که منفجر بشه!
و مسلما اگر ایراد خطای تولید بود یا… سامسونگ از شرکت تولید باطری این گوشی که ازقضا زیرمجموه ی خودشم هست ناامید نمیشد!
بهرحال امیدوارم که همچین مشکلی دوباره ایجاد نشه؛ بخصوص برای سامسونگ!

Behrooz Ad

لایک داری

REZA

دقیقا درسته.نوت خ اولین گوشی نیست که از یو اس بی سی ،استفاده میکنه،بقیه انفجار نداشتن ،کاملا مشخص بود مشکل از باتریه چون تو عکسا دقیقا همونطور ک تر،نجی گفت از سمت باتری منفجر شد،

Nokia.king

دوست عزیز شرکت مذکور رو کنار گذاشته ولی اینقدر بهش اعتماد داشته که فکرشو نمیکرده اینجوری بشه . درضمن مشکل در کنترالر باطری هست انگار

Magnus Deleon

اقای نوکیا کینگ میشه ایمیل یا ایدی تلگرامتونو بدید؟
چنتا سوال داشتم درباره نوت ۷
ممنون :rose:

Kamix.1353

جناب هدایت
بهتر نیست موقعی که کسی خلاف ما بود نظرش بهش نگیم سهامدار؟چون بر عکسش رو گفتن خیلی سخت نیست.لطفا شما دیگه از این ادبیات استفاده نکنید.با تشکر

Just LG and Samsung

ببخشید باتری اس ۷ اج هم ساخت همین شرکته یا نه؟ چون میترسم احتمال انفجار در اس ۷ اج هم وجود داشته باشه

Google nexus

خدارو شکر انشالاه مشکل کرک هم با ابدیت حل شه

هیولای فیلم برداری و عکس برداری

ایندفه سامسونگ رو می بخشم…ولی دفعه دیگری وجود نداره.

CHALTON.B

خوب این مشکل هم حل شد و سری جدید با قدرت بیشتر وارد بازار میشه،ولی این خبرها باعث شد ترول های سونی و اپل حجوم بیارن و شلوغ کاری کنن،حالا جالب اینجاست اونایی که خودشون رو واسه سونی و اپل میکشن گوشیهاشون یه چیز دیگست فقط میخوان شلوغ کنن که تو دید باشن.

rezzaz

تو از سونی یاد نکنی روزت شب نمیشه ها :yahoo: :yahoo: :yahoo:

A better life

یه جا خوندم مشکل از باتری های خودش بوده

Mohamad

اگه کل فروش بهضی شرکتا اندازه یک دهم فروش شرکتی مثل سامسونگ بود اونوقت میدیدیم که مشکلاتشون چجوری و از کجا پیدامیشد دوستان میان میگن چرا فلان وفلان شرکت اینجور مشکلاتی گوشیاشون ندارن خوب عزیز من وقتی اون شرکت توی کل سال فروشش اندازه حتی یکی از مدل های سامسونگ نیست واینقد پایینه چطور انتظار دارین مشکل داشته باشه مثل اینه طرف ۱۰میلیون گوشی فروخته توش ۱۰۰تاخراب بود اما اون یکی دیگه کلا ۱۰۰ هزارتا فروخته میگن چرامشکل نداره خوب وقتی دوستان ۱۰ میلیونو با ۱۰۰هزارمقایسه میکنن دیگه چی باید گفت ضمنا نظرم توهین به هیچ شرکتی نبود مثال زدم چون این چند وقته خیلیا کاسه داغتر از اش شدن

shabzendedar

این شرکت باطری سازی زیر مجموعه هر شرکتی باشه کلا نصف بالاسریا و مدیرا و مهندساشون باید به کل عوض بشن که اینجوری مردم به خطر نیفتن باز میگم زیر مجموعه هر برندی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)