حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایفا ۲۰۱۶: لنوو تبلت هیبریدی Miix 510 را معرفی کرد، هم کار کنید هم لذت ببرید

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بااینکه بازار تبلت ها اوضاع خیلی خوبی را پشت سر نمی‌گذارد اما در این میان تبلت های هیبریدی بازار به نسبت خوبی دارند و تقاضا برای این‌گونه از محصولات رو به افزایش است، حالا لنوو هم با معرفی دو مدل جدید از این تبلت های هیبریدی در این میان تلاش دارد خودی نشان دهد یکی از این دو تبلت Miix 510 است که با ویندوز ۱۰ عرضه می‌شود.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه باشید

مطمئناً در طراحی این محصول حرفه‌ای‌ها در نظر گرفته شدند نمایشگر ۱۲٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ که کار با آن را آسان‌تر می‌کند به‌علاوه‌ی کیبورد جداشدنی با کلیدهای لمسی که نور پشت زمینه‌دارند. یک‌قلم مخصوص هم برای این تبلت جداگانه به فروش می‌رسد که با پشتیبانی از Windows Ink کار با این تبلت را برای طراحان و گرافیست‌ها لذت‌بخش خواهد کرد، این کیبورد در ۱۵۰ درجه قابل تنظیم است و می‌توانید بهترین زاویه را برای خود انتخاب کنید.

13

بخش تبلت این محصول بدون کیبورد برای حمل راحت‌تر تنها ۸۸۰ گرم وزن داشته و که البته مدل LTE آن کمی سنگین‌تر است. تبلت Miix 510 لنوو ۷٫۵ ساعت مفید دوام باتری دارد که با توجه به سخت‌افزار و نحوه‌ی کار با آن متفاوت خواهد بود.

پردازنده‌ی این تبلت تا نسل ششم پردازنده‌های Core i7 و رم آن را تا ۸ گیگابایت موجود خواهند بود حافظه‌ی داخلی آن نیز تا ۱۲۸ گیگابایت هارد SSD امکان افزایش دارد. قیمت این محصول هم از ۵۹۹٫۹۹ دلار شروع می‌شود.

12

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/All-work-and-all-play-Lenovo-announces-the-Miix-510-tablet-laptop-hybrid_id84766″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش