حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس قبل از معرفی رسمی لو رفت

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

هفته‌ی دیگر در چنین روزی، اپل به‌طور رسمی از دو گوشی جدید خود با نام آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دو گوشی، طراحی شبیه به نسل‌های قبلی خود را در کنار چند تغییر و بهبود قابلیت‌ها خواهند داشت. به‌نظر می‌رسد که اپل، این دو گوشی را در حافظه‌ی ۳۲ گیگابایتی نیز عرضه خواهد کرد و به‌همین دلیل، دیگر مشکلی از نظر میزان حافظه ذخیره‌سازی داخلی دستگاه نخواهد بود. با اینکه تاکنون قیمت آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر نشده، به‌تازگی قیمت‌های خرده‌فروشی آن در کشور چین منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

هفته‌ی دیگر در ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور)، شاهد رونمایی از محصولات جدیدی از سوی این شرکت کوپرتینویی در این مراسم بزرگ خواهیم بود. محصولات اصلی که در این مراسم معرفی می‌شوند، آیفون ۷ و ۷ پلاس خواهند بود و با توجه به تصاویری که به‌تازگی لو رفته، این دو دستگاه در پنج رنگ مختلف عرضه خواهند شد و کاربران می‌توانند آیفون ۷ را با رنگ موردعلاقه‌ی خود انتخاب و خریداری کنند.

قیمت همیشه عامل مهمی برای بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند است و بسیاری از کسانی که قصد خرید آیفون ۷ و ۷ پلاس را خواهند داشت، انتظار قیمت مناسبی را از آنها دارند. کسانی که در کشور چین هستند و قصد خرید آیفون‌های جدید اپل را دارند، احتمالا باید انتظار این قیمت‌ها را برای آیفون ۷ و ۷ پلاس در حافظه‌های مختلف داشته باشند:

آیفون ۷

۳۲ گیگابایتی: ۵۲۸۸ ین (۷۹۰ دلار)
۱۲۸ گیگابایتی: ۶۰۸۸ ین‌ (۹۱۰ دلار)
۲۵۶ گیگابایتی: ۷۰۸۸ ین (۱۰۶۰ دلار)

آیفون ۷ پلاس

۳۲ گیگابایتی: ۶۰۸۸ ین (۹۱۰ دلار)
۱۲۸ گیگابایتی: ۶۸۸۸ ین (۱۰۳۰ دلار)
۲۵۶ گیگابایتی: ۷۸۸۸ ین (۱۱۸۰ دلار)

قیمت‌های نوشته شده به دلار، از قیمت‌هایی که به واحد پول چین منتشر شده‌اند، تبدیل شده است و به‌همین دلیل، نباید انتظار چنین قیمت‌هایی را از سوی اپل در کشورهای دیگر، مانند ایالات متحده داشته باشیم. قیمت‌هایی که اپل در کشورهای مخلتف برای محصولات خود تعیین می‌کند، بسته به عامل‌هایی با یکدیگر فرق می‌کنند.

قیمت آیفون ۶ اس با ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کشور چین، ۵۲۸۸ ین است که با قیمت احتمالی آیفون ۷ ۳۲ گیگابایتی در چین یکسان است. این موضوع، به‌ترتیب برای حافظه‌های دیگر نیز صدق می‌کند. قیمت آیفون ۶ اس ۶۴ گیگابایتی با قیمت احتمالی آیفون ۷ ۱۲۸ گیگابایتی یکی است؛ خریداران باید انتظار عرضه‌ی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۷ را به‌جای حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی آیفون ۶ اس، با قیمت مشابه داشته باشند.

آیا این بدان معناست که اپل، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در حافظه‌ی ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمتی مشابه و دو برابر حافظه‌ی بیشتر نسبت به حافظه‌های ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس عرضه خواهد کرد؟ هنوز مطمئن نیستیم که اپل، این کار را حتی در کشور چین انجام دهد اما با این حال، این بدان معنا نیست که این اتفاق نمی‌تواند رخ دهد. بهتر است تا چهارشنبه‌ی هفته‌ی آینده صبر کنیم و ببینیم که آیفون‌های جدید، به چه ویژگی‌های جدیدی مجهز خواهند شد.

با توجه به جزئیاتی که تاکنون منتشر شده، اپل آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به چیپست اپل A10 و پردازنده‌ی حرکتی M10 مجهز خواهند شد. این دو گوشی دارای دو گیگابایت رم خواهند بود و در سه حافظه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. از دیگر مشخصات این دو گوشی، می‌توان به دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون ۷ و دو دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی در آیفون ۷ پلاس با دیافراگم f/1.8 اشاره کرد. آیفون‌های جدید اپل، در رنگ نقره‌ای، طلایی، خاکستری فضایی، رز گلد و رنگ جدید آبی عرضه خواهند شد. اطلاعات لو رفته‌ای که به‌تازگی منتشر شده‌اند، به رنگ جدید مشکی نیز اشاره می‌کنند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPhone-7-and-7-Plus-prices-allegedly-leak-ahead-of-unveiling_id84713″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

اگه قیمتش از قیمت اولیه ۶s بیشتر نشه و توی همون رنج بمونه خوبه
تبریک به اپل بازای با منطق…
امیدوارم با این نماینده های به ظاهر رسمی دیگه شاهد قیمت حبابی در ایران نباشیم

Mostafa

خیییییلی گرونه
۸۰۰دلار
میشه حدود ۳تومن برای ما(با احتساب دلال و نمایندگی و اینا)
یعنی ایفون از سه تومن به بالا میشه
خدا کنه این قیمتا فقط ماله چین باشه
چون برای ایرانیا یکم رقم سنگینه

javad a

در مورد قیمتا نظری ندارم 😥
ولی خوشحالم حافظه ۱۶ گیگ حذف شده
من که خودم چن ساله کاربر ios م ولی وضعیت اقتصادی کاری کرد بیام سراغ اندروید

HiddenX

و همچنان باید ۹۱۰ دلار رو در سه هزار و ۵۰۰ برابر ضرب کنیم! :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی