حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Nova، Nova Plus و MediaPad M3 را در IFA 2016 معرفی می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

در IFA با انبوهی از رونمایی محصولات جدید روبرو هستیم و همیشه در این میان هوآوی نقش پررنگی را ایفا کرده است. بر اساس اطلاعات فاش کننده‌ی معروف و معتبر evleaks، هوآوی ۱ سپتامبر در این نمایشگاه از سه دستگاه جدید خود رونمایی خواهد کرد.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید

به نظر می‌رسد شایعات در مورد یک سری جدید از محصولات این شرکت به حقیقت خواهد پیوست و خبری از نسل جدید Mate S که انتظار آن را داشتیم نخواهد بود. هوآوی در این نمایشگاه Nova و Nova Plus را عرضه خواهد کرد و ما اطلاع زیادی از این محصولات نداریم اما بر اساس شایعات این گوشی‌ها برای جلب نظر بانوان ساخته‌شده‌اند.

به‌احتمال‌زیاد گوشی که اوایل همین ماه اطلاعات آن در TENAA لو رفته بود و ما گمان می‌کردیم با Mate S2 طرف هستیم درواقع یک گوشی از همین سری جدید Nova بوده است. مشخصات فنی این دستگاه شامل: صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی FULL HD، چیپست Kirin 960، ۴ گیگابایت رم، دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و باتری جدانشدنی ۳۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و مطمئناً اگر قیمت رقابتی با محصولات هم‌رده مانند Nexus 6P داشته باشد می‌تواند به محصولی پرفروش تبدیل شود.

در مورد MediaPad M3 هم انتظار داریم یک تبلت میان رده‌ی دیگر با بدنه‌ی فلزی مشابه با MediaPad M2 ده اینچی که هوآوی ماه ژانویه در CES معرفی کرده بود، باشد.

مشخصات رسمی این محصولات را ۱ سپتامبر به شما خواهیم گفت تا آن زمان همچنان با ما همراه باشید.

[su_button url=”www.androidauthority.com/huawei-nova-nova-plus-mediapad-m3-coming-ifa-2016-713332/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]androidauthority[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi1986

واقعاً چه نیازی به این همه تنوع محصول از یک کمپانی هست؟

به نظر من بهترین محصولات هواوی سری آنر است.
البته میت هم کیفیت خوبی داره ولی خیلی بزرگه :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش