حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نخستین جعبه گشایی انجام شده از شیائومی ردمی نوت ۴

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی ردمی نوت ۳ سال گذشته توانست غوغایی را در بین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار انجام دهد و در این امر شیائومی توانست نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند. مدل اسنپدراگون ردمی نوت ۳ پا به پای بسیاری از پرچمداران از نظر قدرت و سرعت به پیش آمد و به خاطر همین امر شیائومی را ستایش می‌کنیم. این شرکت قدر چینی به تازگی از شیائومی ردمی نوت ۴ رونمایی کرده است و کاربران از چند روز پیش می‌توانند آن را پیش خرید کنند و یا از طریق فروشگاه‌های آنلاین Xiaomi آن را مستقیما خریداری کنند. فون آرنا پستی در خصوص آنباکسینگ این بالارده‌ی خوش ساخت منتشر کرده است که مرور آن خالی از لطف نیست.

با ترنجی همراه باشید…

مشخصات اجمالی اسمارت فون شیائومی ردمی نوت ۴ عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Full HD
  • ۳ گیگابایت رم
  • حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقا
  • پردازنده‌ی مدیاتک Helio X20
  • باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری

در واقع اگر بخواهیم بین این تلفن و ردمی نوت ۳ پرو تفاوت را بیشتر احساس کنیم باید به ۱۰۰ میلی آمپر حجم باتری بیشتر و حافظه‌ی ۶۴ گیگابایتی اشاره کنیم. در ردمی نوت ۳ مدل اسنپدراگون کاربر نهایتا تنها می‌توانست مدلی را خریداری کند که حافظه‌ی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی دارد در حالی که این سقف در ردمی نوت ۴ به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته است.

قیمت سری ردمی نوت Xiaomi بسیار ارزان‌تر از دیگر میان‌رده‌های موجود در بازار است. براساس اعلام این شکرت مدل پایه‌ی این تلفن دارای قیمت ۱۸۰ دلاری خواهد بود که خارق‌العاده است. ظاهرا دوربین این تلفن نسبت به ردمی نوت ۳ بهبودهایی را تجربه کرده است و از این نظر کاربران دیگر نباید ناراحت باشند.

در این تلفن همانند اکثر تلفن‌های هوشمند این شرکت معتبر چینی بغیر از خود دستگاه و شارژر هیچ چیز دیگری مشاهده نمی‌شود (البته اگر دفترچه راهنما و سوزن سیم‌کارت را نادیده بگیریم) پس یعنی خبری از هنذفری‌های مخصوص Xiaomi نیست. این تلفن از نظر شکل ظاهری تفاوت آنچنانی با نوت ۳ ندارد و تنها جای بلندگوها از پنل پشتی به لبه‌ی پایینی دستگاه منتقل شده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/First-unboxing-images-of-Xiaomi-Redmi-Note-4-hit-the-web_id84621″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

من نوت۳ دارم واقعا عالیه،اگه نوت۴ بیاد و باتریش خوب باشه میخرم

Mostoul

شیائومی عالیه

imehrdadi

اگه با قیمت ۶۵۰ تا ۷۰۰ تو ایران ارزه شه خوبه

Mostafa

من نوت ۳ پرو دارم
خییییییلی راضیم
نسخه ۴و پرو رو هم پیشنهاد میکنم
به شیائومی اعتماد نداشتم قبلا
ولی الان خیلی قبولش دارم

MoHSeN

چه باتری قولی داره redmi note 3 pro.با ترس بعد از گلکسی اس۶ رفتم این رو خریدم واقعا با استفاده زیاد یک روز رو دوام میاره در حالی که اس۶ رو ۲بار در روز شارژ میکردم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com