حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت عکسی از یک لپ‌تاپ ناشناخته منتشر کرد؛ آیا این لپ‌تاپ همان سرفیس بوک ۲ است؟

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در سال‌های قبل شاهد انتشار تصاویر از سوی افراد مطلع یا همان جاسوس‌ها بودیم اما در ماه‌های اخیر شاهد رواج پدیده‌ای تحت عنوان خود افشاگری هستیم! اکانت اینستاگرام سرفیس‌های مایکروسافت طی پستی عکسی عجیب از یک کیبورد جذاب منتشر کرده است که در نوع خود جالب است. کیبوردی همانند کیبورد یک لپ‌تاپ لوکس است و مایکروسافت آن را با هشتگ سرفیس نامگذاری کرده است.

با ترنجی همراه باشید…

از افشاگری‌های کنترل شده موارد زیادی تاکنون در طول تاریخ تکنولوژی داشته‌ایم. از لو رفتن عکس‌های گلکسی‌های سامسونگ توسط خود کمپانی گرفته تا منتشر شدن اطلاعاتی در رابطه با پرچمداران سونی که اخیرا جنجال برانگیز شد. مایکروسافت نیز در اقدامی مشابه و برای تحریک بیشتر کاربران برای خرید محصولات جدید در آینده‌ای نزدیک عکسی از یک محصول در حال ساخت منتشر کرده است.

این کار چند مزیت دارد برای مثال شما می‌توانید فیدبک یا همان بازخورد را در خصوص یک محصول دریافت کنید و طبق خواسته‌ی کاربران آن را در صورت لزوم اصلاح کنید. مثلا اگر الجی در همان ابتدا و پس از لو رفتن عکس‌های پرچمدارانش سریعا فکری به حال طراحی می‌کرد شاید وضعیت فروشش به این شکل نبود.

اکانت رسمی محصولات سرفیس در اینستاگرام که تحت نظرات مستقیم مایکروسافت قرار دارد اخیرا پستی در خصوص یک محصول معرفی نشده منتشر کرده است که نفس‌های ما در سینه حبس کرده است. آیا این کیبورد مربوط به سرفیس‌ بوک ۲ است یا صرفا با یک کاور جدید برای سرفیس پرو ۵ یا سرفیس پرو ۴ رو به رو هستیم؟

براساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده است مایکروسافت در سال جاری میلادی قصد معرفی سرفیس بوک ۲ را ندارد و احتمالا در سال آینده دست به این کار بزند. مایکروسافت با توجه به عدم عرضه‌ی گسترده‌ی پردازنده‌‌ی های سری کیبی لیک اینتل تصمیم گرفته است که روند معرفی سرفیس‌های خود را از یک سال یک بار در این دوره‌ی زمانی به ۱٫۵ سال تغییر بدهد.

احتمالا بر خلاف سرفیس بوک ۱ که در آن شاهد استفاده از یک بدنه‌ی فلزی روشن (نقره‌ای مانند) بودیم در سرفیس بوک ۲ از بدنه‌ای با رنگ تیره یا مشکی استفاده شود. ممکن است که مایکروسافت ظرفیت مدل پایه را افزایش دهد و تغییراتی را در لولای این دستگاه ایجاد کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/microsoft-teases-new-surface-book-2-hinge” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com