حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین پدهای شارژر بی‌سیم برای گلکسی نوت ۷

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

یک باتری بزرگ ۳۵۰۰ میلی‌آمپر-ساعت در دل نوت ۷ جاسازی‌شده، اما لزوماً معنایش این نیست که می‌توانید تمام روز از گوشی کار سنگین بکشید و شارژ تمام نکنید. صفحه بزرگ ۵/۷ اینچی گوشی و مشخصات رده‌بالای آن مصرف توان زیادی دارند و ممکن است در طول روز نیاز به شارژ مجدد باتری گوشی داشته باشید. شارژرهای بی‌سیم می‌توانند به شما کمک کنند که از شر کابل‌های آزاردهنده خلاص شوید. می‌توانید گوشی خود را بردارید، کارتان را انجام داده و دوباره آن را روی پد شارژر برگردانید. بازار پر است از انواع پدهای شارژر بی‌سیم؛ اما همه آن‌ها با فناوری «شارژ سریع» سامسونگ سازگار نیستند. در ادامه، بهترین پدهای شارژ بی‌سیم سازگار با شارژ سریع نوت ۷ را معرفی می‌کنیم. با ترنجی همراه باشید…

استند شارژ بی‌سیم فست شارژ Qi سامسونگ

وقتی با روش‌های شارژ اختصاصی سروکار داریم، بهترین انتخاب، محصول خود تولیدکننده گوشی است و استند فست شارژ Qi سامسونگ بهترین و مطمئن‌ترین مسیر برای شارژ سریع واقعی گوشی نوت ۷ است.

samsung-fast-charge-stand

این مدل، پد نیست و استند است و گوشی را هنگام شارژ سرپا نگه می‌دارد و بدون نیاز به توقف شارژ می‌توانید صفحه آن را روشن نگه‌دارید.

همراه استند فست شارژ سامسونگ یک آداپتر دیواری هم عرضه می‌شود که درصورتی‌که آداپتر عرضه‌شده همراه با گوشی را گم کردید ممکن است به کارتان بیاید یا اینکه یک آداپتر اضافی همیشه همراهتان هست.

استند فست شارژ بی‌سیم Seneo

استند Seneo یک گزینه عالی دیگر است که می‌توانید بدون توقف شارژ به کار با گوشی نوت ۷ خود ادامه دهید. این استند از استند سامسونگ بزرگ‌تر است. این ویژگی خوب و مهمی است و اهمیت آن را وقتی حس می‌کنید که با S Pen مشغول به کار هستید یا با انگشت خود در حال نوشتن پیامک هستید و نسبت به یک استند کوچک‌تر، در این استند گوشی تکان کمتری می‌خورد.

galaxy-note-7-seneo-wireless-charger-01

نکته جالب‌تر در مورد این شارژر، چیدمان سیم‌پیچ‌های آن است که به شما امکان می‌دهد گوشی نوت ۷ خود را چه عمودی و چه افقی شارژ کنید و وقتی در حال تماشای فیلم باشید، این قابلیت اهمیت پیدا می‌کند.

یک ویژگی ایمنی عالی این استند، چراغ LED پایین آن است که وقتی استند به برق وصل باشد آبی و وقتی شروع به شارژ گوشی می‌کند، سبز می‌شود.

شارژر بی‌سیم Pleson

شارژر بی‌سیم Pleson یک شارژر بی‌سیم معمولی در یک پکیج شیک و تروتمیز است و نشانگر LED آن مزاحم خواب شما نمی‌شود و وقتی روشن شد و به شما اطلاع داد که شارژ شروع‌شده، ده ثانیه بعد خاموش می‌شود.

galaxy-note-7-pleson-wireless-charge-01

نکته زیبای نشانگر LED این شارژر این است که به شما اطلاع می‌دهد آیا در حال شارژ عادی هستید یا شارژ سریع. رنگ آبی نشانگر شارژ عادی و رنگ سبز نشانگر شارژ سریع است.

این شارژر همچنین محافظ نوسانات برق و اتصال کوتاه دارد و گوشی بزرگ و گران و زیبای شما را کباب نمی‌کند!

اگر به دنبال یک پد شارژ بی‌سیم جمع‌وجور هستید و می‌خواهید مطمئن باشید که شارژ سریع دارید، نگاهی به شارژر Pleson بیندازید.

شارژر بی‌سیم Nekteck

شارژر فست شارژ Nekteck یک پد مشکی کلاسیک برای شارژ بی‌سیم گوشی نوت ۷ شما است که می‌توانید به آن اعتماد داشته باشید که کارش را درست انجام می‌دهد.

galaxy-note-7-nekteck-wireless-charger-01

زیر این پد شارژر یک حلقه لاستیکی هست که اجازه سرخوردن و افتادن از روی میز را نمی‌دهد. روی این شارژر هم یک LED تعبیه‌شده که نشان می‌دهد گوشی در حال شارژ است یا نه.

اگر دنبال یک پد شارژر شیک و قابل‌اعتماد هستید. شارژر Nekteck را چک کنید.

استند شارژ Itian

استند شارژ Itian فقط یک استند سازگار با فست شارژ نیست. بلکه فقط برای گوشی‌های سامسونگ با قابلیت فست شارژ است. این شاید برای کسانی که اکنون یا در آینده گوشی‌های با فناوری شارژ بی‌سیم Qi دیگری غیر از سامسونگ دارند، مطلوب نباشد و نکته‌ای است که حتماً باید مدنظر داشت.

galaxy-note-7-itian-wireless-charger-01

این یک شارژر ۱۰ وات است و به عبارتی بهتر است حواستان جمع باشد، البته لازم نیست از آن بترسید. این شارژر دقیقاً کاری را می‌کند که باید بکند، یعنی شارژ کردن گوشی نوت ۷ شما. این استند فقط در حالت عمودی گوشی شما را شارژ می‌کند (نقطه‌ضعف).

اگر دنبال یک استند شارژ قدرتمند و ویژه فست شارژ هستید، Itian انتخاب شما است.

شارژر شما چیست؟

آیا شما شارژر دیگری غیرازاین لیست دارید؟ یا نکته جالبی در مورد این شارژرها دارید؟ در بخش نظرات منتظرتان هستیم…

[su_button url=”http://www.androidcentral.com/best-wireless-charging-pads-stands-galaxy-note-7#samsung” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Androidcentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Google nexus

شارژ بیسیم چیز خوبیه به شطی که بشه بدون قرارا دادن روی پد صورت بگیره و بتونه از ۱ متری گوشیو بدون سیم شارژ کنه

MEGA08

یکم منطقی فک کن . خطر ناکه از فاصله ۱متری بخواد امواج بفرسته ب گوشیت تا شارژ شه گوشیت

ho3in

من مال خود سامسونگو (استند) دارم اما مدلی که تو ایران عرضه میشه آداپتور همراهش نیست، حتی کابل هم نداره و باید با کابل و آداپتور اصلی خود گوشی رو به کیت شارژر وصل کنید.
ولی به نظرم به قول این دوستمون چندان چیز جذابی نیست تا وقتی نشه از فاصله های زیاد گوشی رو باهاش شارژ کرد و الکی پول خرجش نکنید ولی در کل استندش نسبت به مدل های رومیزی تخت هم قشنگتره و هم نقش نگهدارنده رو ایفا میکنه.
شارژ سریع شم اس ۷ اجو بستگی به شرایطی که داره که در بهترین شرایط از ۰ تا ۱۰۰ در ۲ ساعت شارژ میکنه. وقتی هم که فست شارژ روشنه توش یه فن خنک کننده داره که روشن میشه و صدای خیلی کمی داره.

ghost

به نظر من خیلی بهتر و راحتر از شارژر معمولی هست. تنها وقتی آزاردهنده میشه که بخوای در حین شارژ شدن باهاش کار کنی. اگه هم قیمت شارژرهای معمولی بود قطعا میخریدم ولی خب نیست. البته نوت ۷ هم ندارم 🙂 تجربه استفاده از شارژر بی سیم رو هم رو ساعت هوشمند داشتم که تجربه خوبی بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علي رسول زاده