حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بروزرسانی سرویس اوت لوک تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ به تاخیر افتاد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

مایکروسافت در سال‌های دور با خرید چند سرویس ایمیلی و ادغام کردن آن‌ها پلتفرم واحدی تحت عنوان اوت لوک را تشکیل داد. این سرویس بسیار عالی که دارای امکانات بسیار جذابی است چند سال است که از یک رابط کاربری یکنواخت بهره می‌برد و اهالی ردموند قول داده بودند که بزودی و در سال ۲۰۱۶ ما شاهد یک اوت لوک جدید باشیم. ظاهرا طبق اخبار جدید امید ما به یاس تبدیل شده است و در سال ۲۰۱۷ این اتفاق جذاب به واقعیت تبدیل خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

در حالی که طرفداران اوت لوک و مایکروسافت منتظر بودند که در تابستان سال ۲۰۱۶ سرویس OutLook آپدیت شود و به نوعی شکل و شمایل جدیدی را تجربه کند اما مایکروسافت امروز آب پاکی را روی رویاهای آن‌ها ریخت و به نوعی اعلام کرد که بهتر است منتظر این واقعه‌‌ی جذاب نباشیم.

Outlook یک سرویس رایگان است که شامل ایمیل و چند بخش مجزا می‌‌شود. نسخه‌ی پیش‌نمایش اوت لوک در سال ۲۰۱۵ برای برخی از افراد در دسترس قرار گرفته است و کاربران می‌توانند از این نسخه‌ی جدید استفاده کنند. متاسفانه دسترسی به نسخه‌‌ی پیشنمایش برای برخی از افراد ممکن است و در سال ۲۰۱۷ رابط کاربری جدید به صورت عمومی انتشار خواهد یافت.

Outlook

در نسخه‌ی جدید علاوه بر پوسته‌ی جدید شاهد حضور قابلیت‌های مهمی هستیم که می‌تواند در رشد بیشتر اوت‌ لوک نقش داشته باشد. قابلیتی همانند امکان اجرای آفیس آنلاین در کنار ایمیل‌ها برای ما بسیار جذاب است و آن را می‌پسندیم. وب‌سایت ویندوزسنترال به دنبال علت این تاخیر در بروزرسانی رفته است و پس از پرس و جو کردن از منابع مختلف و سخن‌گوی مایکروسافت این پیام را شنیده است:

ما در حال بروزرسانی سرویس ایمیل اوت‌ لوک هستیم.  در طول آپدیت ٬ شما ممکن است نتوانید اطلاعات تقویم را با دیگر اکانت‌ها به اشتراک بگذارید ولی امکان اشتراک گذاری لینک و دریافت اطلاعات مروبط به calendar از طریق لینک وجود دارد. بروزرسانی کامل اوت لوک و رونمایی از نسخه‌ی جدید به صورت کامل و عمومی برای کاربران‌مان تا سال ۲۰۱۷ (نیمه‌ی اول ۲۰۱۷) طول خواهد کشید. از  اینکه از سرویس Outlook استفاده می‌کنید ممنونیم!

مایکروسافت به صورت علنی مشخص نکرده است که چرا عرضه‌ی UI جدید به همراه ویژگی‌های جذاب به تاخیر منجر شده است. در این رابط کاربری تاحدودی شاهد تکرار زبان طراحی Modern UI در این پلتفرم هستیم و مایکروسافت همه چیز را در نسخه‌ی جدید اوت لوک دگرگون کرده است. ممکن است همزمان با عرضه‌ی بروزرسانی جدید اوت لوک برای مرورگرها شاهد انتشار آپدیتی جدید و اساسی برای اپلیکیشن Outlook Email باشیم. باید صبر کنیم و ببینیم که مایکروسافت چه برنامه‌ای برای این کار تدارک دیده است.

جالب است که بدانید با استفاده از یک اکانت Outlook می‌توان در تمامی سرویس‌های مجموعه Live مایکروسافت عضو شد و از آن‌ها استفاده کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/outlookcom-upgrade-gets-delayed-until-first-half-2017″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مال منم هنوز همون قدیمیه،اتفاقا چند روز پیش تو فکرش بودم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com