حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسمارت فون ویندوزی HP Elite x3 در تاریخ ۲۳ شهریور به ویندوز ۱۰ موبایل رداستون آپدیت خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

اچ پی جدیدا در بخش تلفن‌های هوشمند فعال شده است و با عرضه‌ی اچ پی الیت X3 می‌خواهد سهمی در بازار تصاجب کند. دیشب در ترنجی با هم در خصوص ویندوز ۱۰ موبایل رداستون ۱خواندیم و دانستیم که این سیستم‌عامل هنوز شاید آن‌طور که باید و شاید تکمیل نشده است و جای کار دارد. تمامی لومیا‌هایی که تاکنون ویندوز ۱۰ موبایل رسمی با نام ترشولد ۲ را دریافت کرده بودند نسخه‌ی رداستون ۱ را نیز می‌توانند دریافت کنند و HP Elite x3 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. الیت ۳X طبق آمار و ارقام در حال حاضر قوی‌ترین تلفن ویندوزی موجود در بازار است و هیچ شرکتی تاکنون نتوانسته است تلفن ویندوزی همانند این تلفن از نظر امکانات تولید کند.

با ترنجی همراه باشید…

اچ پی در موارد بسیار محدودی تاکنون دست به تولید اسمارت فون و یا تبلت زده است و اکثرا در بخش لپ‌تاپ و کامپیوتر در حال انجام فعالیت است. این شرکت بزرگ دنیای تکنولوژی چند ماه پیش از پرچمداری تحت عنوان اچ پی الیت X3 پرده برداشت که توجهات زیادی را به خود جلب کرد. داک‌های مخصوص این تلفن برای قابلیت کوانتینیوم و داک لپ‌تاپی HP Elite x3 برای کاربران تجاری و خانگی بسیار جذاب است و می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خرید باشد. با خرید اشتراک تجاری اچ پی می‌توانید به صورت مجازی برنامه‌های دستکاپ یا همان X86 را در بستر کوانتینیوم اجرا کند و از آن‌ها لذت ببرید.

برخی از مشخصات کلی این اسمارت فون جذاب عبارت است از:

  • صفحه نمایش ۶ اینچی Quad HD
  • پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۴ گیگابایت رم
  • دوربین ۱۶ مگاپیکسلی
  • سنسور اثر انگشت و عنبیه‌ی چشم

هفته‌های آخر مرداد بود که به تدریج عرضه‌‌ی بروزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل آغاز شد و این بروزرسانی که با نام سالیانه ۱ یا رد استون شناخته می‌شود قابلیت‌های جذابی را با خود به همراه داشته است. متاسفانه به دلایلی هنوز این آپدیت برای برخی از تلفن‌ها هنوز در دسترس نیست و پرچمدار اچ پی نیز شامل این موضوع می‌شود. طبق اعلام اچ پی در پاسخ به کاربران این آپدیت بسیار مهم که پشتیبانی رسمی از سنسور اثر انگشت و استفاده از مانتیورهای با رزلوشن‌های بالا همانند Full HD را به کوانتینیوم می‌آورد در تاریخ ۲۳ شهریور احتمالا منتشر شود.

hp_elite_x3_leak_02_tech2

طبق گفته‌ی اچ پی آن‌ها بر روی تجربه‌ی کاربری بهتر در ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران هستند و تلاش می‌کنند تا امنیت بیشتر را برای مشتریان خود فراهم آورند.

Windows Information Protection یا همان WIP یک ویژگی فوق امنیتی است که اچ پی از آن در تلفن‌های خود بهره جسته است. این ویژگی از نشت اطلاعات جلوگیری می‌کند خیال کاربر را از نظر حفاظت اطلاعات شخصی راحت می‌کند.

رخلاف بسیاری دیگر از تلفن‌ها در مارکت‌های متنوع ویندوز ۱۰ موبایل نه‌تنها امنیت را مختل نمی‌کند بلکه به افزایش این امر ضروری کمک شایانی می‌کند. در واقع در این بروزرسانی اچ‌پی تمام تلاش خود را کرده است تا یک تجربه‌ی فراموش نشدنی از امنیت را برای کاربر ایجاد کند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://mspoweruser.com/hp-elite-x3-get-windows-10-mobile-anniversary-update-september-13/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]mspoweruser[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alicider

:scratch: جمع بندی: آیا ویندوز ۱۰ موبایل را می‌توان به عنوان یک پلتفرم جامع برای کارهای روزمره مورد استفاده قرار داد؟
خیر! به هیچ وجه.

alicider

پس چرا اخبارشو میزارین

alicider

نه مهم نیس برام که نظر شما چیه
فقط خواستم بگم که همه مثله شما فکر نمیکنن
شما ایمیل بدین تا من با مدرک به شما ثابت کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com