حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

LG V20 اولین گوشی هوشمند با اندروید ۷ نخواهد بود که به بازار عرضه می‌شود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

LG پیش تر با افتخار اعلام کرده که اولین گوشی هوشمند را با اندروید ۷ به صورت پیش‌فرض ارائه خواهد کرد و احتمالا همه می‌دانید که این شرکت کره‌ای قرار است در تاریخ ۶ سپتامبر از این گوشی رونمایی کند. اگرچه LG V20 همان طور که اعلام‌شده اولین گوشی با اندروید نوقا به صورت پیش‌فرض خواهد بود اما به احتمال فراوان اولین گوشی اندروید ۷ نخواهد بود که به دست مشتریان می‌رسد.

در ادامه با ترنجی همراه شوید.

طبق گزارشی در وب‌سایت AndroidPolice، گوشی‌های هوشمند نکسوس بسیار زودتر از V20 به بازار عرضه خواهند شد. اگر شما برای خرید LG V20 خود را آماده می‌کنید بهتر است اول از صحت اطلاعاتتان اطمینان حاصل کنید به ویژه اگر می‌خواهید جزو اولین نفراتی باشید که یک گوشی با سیستم‌عامل اندروید ۷ (نوقا) را خریداری کنید.

این رونمایی سریع از LG V20 چه به دلیل مباحث بازاریابی باشد و چه صرفاً تصمیمی بی‌دلیل از LG برای معرفی این محصول بسیار پیش تر از عرضه‌ی خود این گوشی به بازار باشد، در حال حاضر طبق شایعات LG V20 در آمریکا ۲۳ سپتامبر با قیمت ۶۴۹ دلار از طریق اپراتور T-Mobile عرضه خواهد شد؛ اما مطمئناً تا زمان رونمایی رسمی این گوشی در ۶ سپتامبر اطلاعات بیشتری به دست ما خواهد رسید.

تا آن زمان و فراموش نکنید که V20 به جز اندروید نوقا قرار است بهترین تجربه‌ی صوتی و تصویری را نیز برای کاربران به ارمغان آورد؛ که نتیجه همکاری این شرکت با B&O Play است. به علاوه احتمالا این گوشی از دوربینی دوگانه و چند ویژگی جالب دیگر نیز بهره خواهد برد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/LG-V20-reportedly-wont-be-the-first-Android-Nougat-smartphone-widely-available_id84550″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ramin 8890 gamer

چه با ۷ چه با ۶
v20 گوشی خیلی خوبی خواهد بود و مطمئنا یکی از انتخاب های منه
اسپیکر و صفحه نمایش خوب
دوربین عالی (با توجه به سابقه ی الجی)
باتری ۴۰۰۰
اینا به نظرم میتونه یه گیک رو کاملا راضی کنه
بی صبرانه منتظرشم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش