حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ‌تی‌سی ۱۰ در سه‌ماهه پایانی سال جاری به اندروید نوقا به‌روزرسانی می‌شود

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

تنها پس از مدت کوتاهی از انتشار نسخه‌نهایی به‎روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی‎‏های هوشمند نکسوس گوگل، شرکت اچ‌تی‌سی، به‌تازگی از برنامه خود برای عرضه این به‌روزرسانی برای سه گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰، وان M9 و A9 سخن گفته است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شرکت اچ‌تی‌سی، برنامه‌ریزی کرده است تا به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ در سه‌ماهه پایانی سال جاری (اکتبر تا دسامبر) منتشر شود. پس از این گوشی، اچ‌تی‌سی وان M9 و A9، به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل را دریافت خواهند کرد.

شرکت اچ‌تی‌سی، اعلام کرده است که نسخه‌های آنلاک اچ‌تی‌سی ۱۰، وان M9 و A9 در ابتدا به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد و به‌نظر می‌رسد دریافت تاییدیه برای انتشار اندروید نوقا ۷٫۰ برای مدل تحت‌‎قرارداد این سه مدل از اپراتورها، مدتی زمان عرضه آن‌ها را در مقایسه با مدل‌های آنلاک به تعویق می‌اندازد. با این‌حال، این موضوع چندان تازگی ندارد؛ عرضه به‌روزرسانی برای مدل‌های تحت‌قرارداد باید توسط اپراتورها تایید شود تا از صحت این به‌روزرسانی و عدم‌تاثیرگذاری آن بر روی دستگاه مشتریان، اطمینان حاصل شود.

البته، آنچه که در حال‌حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است؛ عرضه اولین به‌روزرسانی عمده اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند نکسوس در پاییز سال جاری است. بنابراین، شاید، اچ‌تی‌سی، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ را برای گوشی‌های هوشمند خود منتشر نماید. با این‎حال، باید گفت که صحت این ادعا در حال‌حاضر توسط اچ‌تی‌سی مشخص نشده است و نمی‌دانیم که این سازنده تایوانی، تصمیم دارد تا آخرین نسخه از به‌روزرسانی اندروید نوقا را ارائه دهد یا به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ را تنها برای این سه مدل منتشر خواهد کرد و مدتی بعد، به‌روزرسانی عمده بعدی ارائه می‌شود.

از جمله قابلیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰، می‌توان به بهبود قابلیت “Doze ” و تقسیم صفحه‌نمایش برای استفاده از چند برنامه به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد. هم‌چنین، منوی نوتیفیکیشن‌های سیستم‌عامل اندروید نوقا دارای تنظیمات سریع جدید است که از بالا به پایین در بالای صفحه‌نمایش، قابل دستیابی خواهد بود. دسترسی به آیکون‌های Quick Settings در سیستم‌عامل جدید اندروید گوگل، آسان‌تر شده است و عملکرد بسیار بهتری در مقایسه با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو خواهد داشت. صاحبان گوشی‌های نکسوس، هم‌چنین راحت‌تر می‌توانند آیکون‌های تنظیمات سریع را مرتب نمایند.

هم‌چنین، پیش‌تر در ترنجی خواندید که قابلیت جدید اندروید نوقا ۷٫۰، منبع نصب برنامه‌ها را نشان می‌دهد. جزئیات تازه‌ای در بخش «اطلاعات برنامه یا App info» وجود دارد که نشان می‌دهد برنامه به‌صورت مستقیم از فروشگاه گوگل‌پلی نصب شده یا کاربر، از وب‌سایت‌ها جانبی برای دریافت برنامه مدنظر خود اقدام کرده است. درباره پشتیبانی نرم‌افزاری اچ‌تی‌سی، دیدگاه خود را با ترنجی به اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-10-should-be-updated-to-Android-7.0-Nougat-in-Q4-One-M9-and-A9-will-follow_id84488″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

سلام بر نویسندگان ترنجی امروز ها سایت خیلی خلوت شده و نسبت به سایت های همسایه مطالب کم یا دیر پست میشود
ما دوستاران تکنولوژی دوست نداریم سایت محبوبمان کم و کسری داشته باشد از دیگر سایت ها لطفا یا افزایش تعداد خود بکنید یا به خودتان زحمت زیادی بدهید
باتشکر :rose:

REZA

منم همین و چند وقت بود خواستم بگم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی