حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه‌ی بروزرسانی اندروید ۶٫۰٫۱ برای وان پلاس ایکس یک قدم به انتشار نزدیک‌تر شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

صبح بخیر وان پلاس!

بعد از حدود یکسال از تاریخ عرضه‌ی اولیه‌ی اندروید مارشمالو برای نکسوس‌های گوگل ٬ وان پلاس تازه به این فکر افتاده است که بد نیست یکی از تلفن‌هایمان را به اندروید ۶٫۰٫۱ آپدیت کنیم. می‌گویند ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. ولی این یکی را نمی‌توان با ضرب‌المثل کاملا تطبیق داد. امروز (دقیقا چند ساعت پیش) اندروید ۷ برای نکسوس‌ها منتشر شد! به هرحال دیر آپدیت کردن بهتر از هرگز اپدیت تکردن است (دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!)

با ترنجی همراه باشید…

در ادامه‌ی روند عرضه‌ی پرچمداران ریزه میزه که می‌توان از سونی با نام یکی از معروف‌ترین این برند‌ها نام برد٬ شرکت وان پلاس نیز وان پلاس ایکس را معرفی کرد. این تلفن دارای سخت‌افزاری قوی و بروز است (اسنپدراگون ۸۰۱ هنوز هم یکی از خوب‌هاست) و می‌تواند به راحتی جوابگوی کارهای شما باشد.

وان پلاس تاکنون هیچ‌گاه به صورت رسمی از تاریخ عرضه‌ی اندروید ۶ برای وان پلاس ایکس حرفی به میان نیاورده است ولی امروز شواهدی منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا بزودی وان پلاس اندروید مارشمالو را با نام OxygenOS 3.1.0 منتشر شود. OxygenOS 3.1.0 یک نسخه‌ی دستکاری شده از اندروید است که بر پایه‌ی اندروید ۶٫۰٫۱ بنا گذاشته شده است.

در OxygenOS 3.1.0 امکاناتی نظیر پک جدید آیکون‌ها ٬ باکس مخصوص سرچ گوگل شخصی سازی شده وان پلاس٬ امکانات اختصاصی اندروید ۶ همانند قابلیت دوز و قابلیت مسدود سازی برخی از اپلیکشن‌ها جاسازی شده است.

در این بروزرسانی جذاب نرم‌افزارهای جدیدی نیز دیده می‌شوند. از OnePlus Music Player گرفته تا OnePlus Gallery. همگی در اکسیژن او اس ۳٫۱٫۰ مخصوص وان پلاس ایکس دیده می‌شوند. این نسخه از سیستم‌عامل اکسیژن با بسته‌ی امنیتی آگوست گوگل همراه شده است.

هنوز تاریخ دقیقی در خصوص انتشار این بروزرسانی در دست نیست اما احتمال می‌رود که تا چند روز دیگر این بروزرسانی برای کاربران در دسترس قرار گیرد. هم‌اکنون این نسخه‌ی خاص از اندروید برای وان پلاس ایکس (که با اندروید ۵٫۱ وارد بازار شده است) در دست توسعه قرار دارد و وان پلاس با همکاری دوستداران خود در حال بهینه‌سازی اکسیژن او اس ۳٫۱٫۰ است.

نظر شما در این رابطه چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-X-one-step-closer-to-getting-Android-6.0.1-Marshmallow-update_id84377″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com