حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید ۶٫۰٫۱ بیش از ۲۰۰ شکلک (Emoji) جدید را به نکسوسی ها هدیه می کند

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

در iOS 9.1 بود که کاربران اپل شکلک یا همان Emoji های جدیدی را دریافت کردند، بیش از ۲۰۰ صورتک جدید برای ابراز راحت تر حال شما، به نوعی Body Language در حین مکالمه صورت به صورت که در چت های متنی به عهده شکلک ها است. اگر کاربران iOS این شکلک ها را برای کاربران دیگر دستگاه ها می فرستادند، در دستگاه آن ها نمایش داده نمی شد، البته تلگرام کمی پیشتاز تر بود و برای برنامه خود این شکلک ها را ارایه کرد. حالا اما مهم نیست که در چه برنامه ای این شکلک های جدید ارسال شود چرا در اندروید ۶٫۰٫۱ گوگل به صورت پیشفرض این شکلک ها را به کیبرد خود اضافه کرده است. در ادامه با ترنجی باشید تا این شکلک ها و لیست تغییرات را با هم ببینیم.

New-emoji-character-round-up New-emoji-character-round-up (1) New-emoji-character-round-up (2) New-emoji-character-round-up (3) New-emoji-character-round-up (4) New-emoji-character-round-up (5) New-emoji-character-round-up (6) New-emoji-character-round-up (7) New-emoji-character-round-up (8)

لیست بالا برخی از تغییرات در جهت رساندن بهتر مفهوم و البته شکلک های جدید را نشان می دهد. همانطور که می دانید شکلک های گوگل با صورتی متفاوت تر از آنچه که در iOS یا دیگر کیبرد ها دیده ایم متفاوت است. یعنی آن شکلک دایره ای که در تصویر زیر می بینید دقیقا در اندروید نیست اما مفهوم شکلک ها کاملا یکی است و فقط به نوعی قالب آن ها متفاوت است:

faces

به جز شکلک ها و اجرای سریع دوربین با دوبار فشردن دکمه قفل، اندروید ۶٫۰٫۱ را بیشتر می توان یک به روزرسانی امنیتی ماهانه دید که برخی از توییک های مفید موجود در رام ها مختلف را به صورت رسمی به دستگاه های نکسوس خود اضافه می کند. علاوه بر آن در دکمه های ناوبری (بازگشت، منو، خانه) در تبلت ها دستخوش تغییر می شود و برای چپ دست یا راست دست بودن قابل تنظیم است. قابلیت “do not disturb” هم شاهد بازگشت گزینه “Until Next Alarm” است که قبلا در اندروید ۵٫۱ دیده بودیم.

شکلک ها را دوست دارید؟ چقدر از آن ها استفاده می کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Android-6.0.1-Marshmallow-roll-out-brings-200-emoji-to-Nexus-devices_id76447″ background=”#04c571″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Halflife

بزار بشمرم، ما چند تا Emoji، اینجا تو ترنجی داریم؟
۱۷ تا! خوبه و کافی! میخوایم چکار؟

Ari khan

ولی بنظر من که خوب و کافی نیست :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)