حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت هوآوی MediaPad M3 استاندارد FCC را دریافت کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

هوآوی MediaPad M3 تأییدیه FCC را دریافت کرد، این دستگاه سومین مدل از سری تبلت های هوآوی MediaPad بوده که پس از دو تجربه‌ی موفق MediaPad M2 و MediaPad M1، عرضه خواهد شد. شماره مدل این دستگاه BTV-W09 بوده و به لطف ویدئوی منتشرشده برخی از مشخصات فنی این محصول نیز فاش شده است.

برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید.

هوآوی MediaPad M3 احتمالا صفحه‌ای ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۰۰ در ۱۲۰۰ خواهد داشت؛ قلب تپنده‌ی این تبلت را چیپست هشت هسته‌ای Kirin 950 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T880 تشکیل خواهد داد و دوربین اصلی این محصول ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی برای سلفی گرفتن و تماس ویدئویی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این تبلت دارای ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقاء با کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت است و باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز این تبلت را تامین خواهد کرد.

برخی شایعات خاکی از آن است که MediaPad M3 در نمایشگاه IFA برلین که ۲ سپتامبر آغاز به کار خواهد کرد، رونمایی می‌شود و دریافت استاندارد FCC در این زمان می‌تواند نشانه‌ی به حقیقت پیوستن این شایعه باشد.

جزئیات بیشتر از مشخصات هوآوی MediaPad M3  را در ویدئوی کوتاه زیر به تماشا بنشینید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/9BTrx[/aparat]

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Huawei-MediaPad-M3-gets-FCC-certification_id84384″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش