حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ با تراشه چهار هسته‌ای در آزمون گیک‌بنچ فاش شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت سامسونگ بر روی مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم مشغول به کار است و اطلاعات تازه فاش‌شده، بخشی از مشخصات‌فنی این محصول را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G532 در آزمون گیک‌بنچ دیده شده است؛ اگر به یاد داشته باشید، گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ (Galaxy Grand Prime) برای بررسی به هند وارد شده بود و شماره مدل فاش‌شده برای آن SM-G532F است. برای اثبات این ادعا، نسل اول گلکسی گرند پرایم با شماره‌مدل G530 ارائه شده است و این موضوع، عرضه گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ را با شماره‌مدل SM-G532، تایید می‌کند.

گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ براساس اطلاعات به‌دست‌آمده از نتایج این مدل در آزمون گیک‌بنچ، به یک تراشه چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۱٫۴۴ گیگاهرتز مجهز شده است. ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای این گوشی به شمار می‌رود. برای اطلاع، نسل فعلی گلکسی گرند پرایم به یک تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز شده است و همانند مدل ۲۰۱۶، ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم در اختیار دارد. همان‌‎طور که مشاهده می‌کنید، تراشه گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در بررسی عملکرد تک هسته پردازشی، امتیاز ۵۹۹ و در بررسی عملکرد چند هسته پردازشی، امتیاز ۱۷۹۰ را به ثبت رسانده است. با توجه به این موضوع، انتظار نمی‌رود که تراشه به کار گرفته‌شده در این گوشی، چندان قدرت‌مند باشد. بنابراین، این گوشی به‌عنوان پایین‌رده (ارزان‌قیمت) عرضه می‌شود.

geekme

مشخصات بیشتری گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در حال‌حاضر، مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این گوشی، حداقل با صفحه‌نمایش اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، ارائه شود (برای اطلاع، رزولوشن صفحه‌نمایش مدل اصلی، qHD یا ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل بود).با این‌حال، این گوشی پیش‌تر، همان‌طور که گفته شد؛ به هند وارد شده است و اطلاعات به‌دست‌آمده، از یک صفحه نمایش ۵ اینچی برای مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم حکایت می‌کند. البته در حال‌حاضر، مشخص نیست که شرکت سامسونگ، هم‌چنان از پنل TFT بر روی این محصول استفاده خواهد کرد یا از این بابت، مدل جدید گلکسی گرند پرایم در مقایسه با نسل قبل، پیشرفت قابل‌توجهی دارد.

سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱، از دیگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی ارزان‌قیمت جدید سامسونگ است؛ هرچند، نباید انتظار داشته باشید که شرکت سامسونگ، به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل را برای این مدل عرضه نماید.

البته، با توجه به مجهزشدن مدل اصلی گلکسی گرند پرایم به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، فلاش LED و قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، انتظار می‌رود مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم با همین مشخصات به بازار عرضه شود؛ البته بهبودهایی برای عملکرد دوربین، قابل پیش‌بینی است. نظر شما درباره مشخصات احتمالی گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Grand-Prime-2016-hits-Geekbench-reveals-quad-core-CPU-and-1.5GB-of-RAM-is-on-board_id84354″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی