حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: ایکس‌باکس Scorpio، یک محصول “خاص” است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، مایکروسافت بر روی طراحی و توسعه پروژه Scorpio به‌عنوان قدرتمندترین کنسول بازی خانگی مشغول به کار است. با این‌حال، به‌تازگی، یکی از مدیران اجرایی مایکروسافت، اعلام کرده است که ایکس‌باکس Scorpio، یک محصول “خاص” خواهد بود؛ هرچند از اعلام یک محدوده قیمت برای این محصول، خودداری شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

قیمت‌گذاری برای کنسول‌های خانگی، به عنوان یک “مشخصه کلیدی” آن‌ها مطرح است و بنابراین، همه منتظر هستند تا بدانند که کنسول‌های میان‌نسلی جدید مایکروسافت و سونی، با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند. با این‌حال، مدیر بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس، آرون گرین‌برگ، به‌تازگی کنسول قدرت‌مند آینده مایکروسافت را که در حال‌حاضر با نام “پروژه Scorpio” شناخته می‌شود؛ توصیف کرده است:

خب، ما به “پروژه Scorpio” به‌عنوان یک محصول خاص و متمایز نگاه می‌کنیم؛ به همین‌جهت، ایکس‌باکس Scorpio، یک محصول رده‌بالا خواهد بود.

با توجه به این موضوع، ما درباره اطلاعات بیش‌تری درباره این محصول در نهایت، صحبت نخواهیم کرد اما آنچه که می‌توانم به شما در حال‌حاضر بگویم؛ ارائه یک کنسول کاملاً جدید است. “پروژه Scorpio” با طیف وسیعی از قابلیت‌های جدید و توانایی در ایجاد نوآوری با سخت‌افزار جدید و به‌روز شده، آن چیزی است که تیم توسعه‌دهنده ایکس‌باکس را هیجان‌زده می‌کند. به همین جهت و به دلیل اینکه قرار نیست موضوع “سازگاری” در ایکس‌باکس Scorpio به دلیل عرضه با مشخصات سخت‌افزاری جدید تحت‌تاثیر قرار بگیرد، می‌توان گفت که چنین ایده‌ای، به‌ هیچ‌عنوان در فضای کنسول‌های بازی پیش‌تر، مطرح نشده است.

با توجه به عرضه کنسول ایکس‌باکس وان S به بازار، می‌توان گفت که خروجی نهایی کنسول بازی جدید مایکروسافت که امروزه آن‌را با نام “پروژه Scorpio” می‌شناسیم، یک محصول کاملاً رده‌بالا در سری ایکس‌باکس خواهد بود. بنابراین، در صورتی‌که تمایل داشته باشید و علاقه‌ای به خرید مدل استاندارد ایکس‌باکس وان با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار و نسخه ۵۰۰ ترابایتی ایکس‌باکس وان S با قیمت ۲۹۹٫۹۹ دلار ندارید؛ می‌توانید ایکس‌باکس Scorpio را به‌عنوان یک مدل رده‌بالا خریداری نمایید. البته در حال‌حاضر، قیمت این محصول فاش نشده است اما بنابر گمانه‌زنی‌های مختلف، این محصول با قیمتی بیش‌تر از قیمت اولیه ایکس‌باکس وان به بازار عرضه می‌شود؛ هرچند با توجه به صحبت‌های اخیر آرون گرین‌برگ، مطمئن هستیم که قیمت نهایی ایکس‌باکس Scorpio، بسیار بالاتر از این مبلغ خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، مایکروسافت به‌طور رسمی اعلام کرده است که بازی‌ انحصاری برای پروژه Scorpio مایکروسافت ارائه نخواهد شد اما محتوای انحصاری برای کنسول جدید خود عرضه می‌کند. بنابر آنچه که از صحبت‌های آرون گرین‌برگ به‌ دست‌ آمده است، تیم مایکروسافت  بر روی واقعیت‌مجازی به‌عنوان یک شاخصه کلیدی برای کنسول جدید خود متمرکز شده و به این موضوع، به‌عنوان یک مقوله مرتبط با “بازی‌های ویدیویی برای کنسول‌های خود” نمی‌کند. البته، هم‌چنین باید توجه داشته باشید که سخت‌افزار کنسول‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان S برای تجربه محتوای واقعیت‌مجازی چندان مناسب نیست!

[su_button url=”http://www.gamespot.com/articles/how-much-will-xbox-scorpio-cost-its-a-premium-prod/1100-6442817/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gamespot[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی