حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تعجبی ندارد که Xbox One S این قدر زیباست، حدس بزنید طراح آن کیست؟

نوشته

7 سال قبل | 20 دیدگاه | مطالب ترنجی

طراحی Xbox One S واقعا دوست‌داشتنی است، باریک و خوش‌قیافه، به‌روزرسانی کنسول پرچم‌دار مایکروسافت بسیار خوش‌ساخت از کار درآمده و تبدیل به یک جعبه‌ی زیبا شده است؛ حتماً شما هم دوست دارید بدانید این طراحی زیبا از کجا سرچشمه می‌گیرد: اندرو کیم نقش مهمی در این طراحی داشته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر به خاطر نمی‌آورید اندرو کیم کیست؟ باید بگوییم او طراح بصری محصولات تجاری بوده و پس از طرح‌های موفقی که برای برند سازی مجدد مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ ارائه کرد، این شرکت تصمیم گرفت تا وی را در بخش طراحی محصولات خود استخدام کند و اولین ماموریت او طراحی Xbox One S تعیین شد؛ در حال حاضر نیز وی در حال کار بر روی پروژه HoloLens می‌باشد.

در وب‌سایت شخصی این طراح هم ذکرشده که Xbox One S اولین پروژه بزرگ او بوده است و در این پروژه از تیم طراحی خواسته شده بود که محصولی دوست‌داشتنی تر و جهانی را طراحی کنند که ریشه‌های سنتی صنعت بازی هم در آن حفظ شود و علاوه بر آن نیز از زبان طراحی مشترک با ویندوز ۱۰ بهره ببرد.

در نتیجه Xbox One S به یک دستگاه بسیار شیک و باریک با طراحی مینیمال تبدیل شد؛ ویدئوی تحلیل و بررسی این محصول را هم می‌توانید همین جا به تماشا بنشینید.

[aparat]http://www.aparat.com/v/42Zle[/aparat]

[su_button url=”http://www.theverge.com/2016/8/20/12568800/microsoft-xbox-one-s-console-beautiful-andrew-kim” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]theverge[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin bazr

البته در مقام مقایسه با ps4 همچنان حرفی برای گفتن نداره از نظر طراحی!

Ali SONY

دقیقا هیچ شرکتی طراحاناش به اندازه سونی خوب و خلاق نیستن
طراحی صنعتی سونی چیز دیگه ای بوده همیشه و همیشه از زمانش خودش جلو تر
مثلا همین پروژکتور جدید سونی یا لامپ اسپیکر سونی یا اسپیکر متحرک سونی
یا هندزفری سونی که بصورت c شکل پشت گردن قرار میگرفت و بعد ال جی و سامسونگ هم مثل اون تولید کردند
یا هدست واقعیت مجازی که سونی اولین نمونشو داد و اسمش مورفیوس بود

زوده این شرکتا برسن به سونی
ولی خب اصلا نمیرسن :)))))

Mordred-Ox

یکی از اولین هدست های واقعیت مجازی(اگه اولی نبوده)oculus rift بوده سونی تو این زمینه اصلا اول نبوده ولی میتونی بگی که یکی از بهترینا رو داده.تو ۳ تای اول

Amir.M98

کافیه یکم از سونی تعریف کنه یه نفر،شجره نامه مینویسین،جمعی از چیزایی که حتی بلد نیستین به عنوان طرفدار چجوری ازشون دفاع یا درست تعریف کنین هم با این حرفای چرتتون زیر سوال میبرین!!اصن تو راست میگی!

Ali SONY

Mordred-Ox

بله با آکیولس فیسبوک در یه زمان معرفی شد ولی هدست سونی کجا و آکیولس کجا…

Ali SONY

Amir.M98

کسی با تو نبود که جواب میدی و میگی شجره نامه مینویسه و این چیزا
اگه مدرک داری که حرفام اشتباس بگو!
درضمن نبینم سامسونگی زیر کامنتم که نظر بی ربط بده!
نظر مثبت بدی اشکال نداره ولی چرند بگی خودتو نشون دادی

MOAZEZ

موافقم همیشه سونی تو طراحی حرف اولو تو جهان میزده برای همین استیوجابز بزرگ همیشه دنبال این بود که محصولاتی که میسازه شبیه به سونی باشه.

Amir.M98

SONY
باشه،به سامسونگی میگم زیر کامنتت نظری نده،ولی تو هم کاسه ی داغ تر از اش واسه ما نشو،جایگاه شرکتی که طرفدارش هستی و هستم رو نه بزرگ جلوه بده نه کوچیک کن :bye:

Nokia.king

از نظر کیفیت ساخت و زیبایی ایکس باکس وان خیلی جلوتر از سونی هست سونی دستگاهاش مخصوصا دسته ها خیلی زود خراب میشه و تعمیر و سرویس زیادتری از ایکس باکس وان نیاز داره . شمت دو تا دسته پی اس فور و ایکس وان رو با.ز کنید متوجه کیفیت بالای ساخت و طراحی بسیار حرفه ای دسته های ایکس وان میشید من سرو‌کار دارم با این دستگاها در کلوپ . ولی از نظر سخت افزار و خروجی تصویر سونی بالاتره

ramin bazr

ینی بهم ثابت شده یه ترولی!!هرجا صحبت از سونی پیش بیاد میا یه چیزی میگی!!
اخه ایکس باکس کحا از نظر زیبایی جلوتر از ps4 !!!!! اصلا بحث سلیقه نیست یه چیز کاملا مشخصه!!!
مدتهاست دارم از ps4 استفاده میکنم اخ نگفته دسته ها..

ramin bazr

راستی یه بار میگی هدست واقعیت مجازی میسازی…یه بار میگی تو کلوپی ..یه بار تعمیرکاری و نظر رو کیفیت ساخت گوشی و کنسول میدی برادر دمت گرم انصافا!!!! :whistle:

jaredy

دسته ی پلی استیشن ۲ دارم مال بیشتر از ده سال قبل هنوز کار میکنه! الکی لطفا برچسب نزنید! از کجا اینقدر مطمئن ای که میگی بیشتر خراب میشه؟ آمار داری؟ ایکس باکس تو کل عمرش همه کنسولاش رو هم فروششون به پلی استیشن ۲ شاید برسه! پس مسلما اگه آمار خرابی ام بخوان بگیرن تعدادش کمتر از سونی میشه! الانم این مدل رو قشنگ یه کپی زیرکانه از پلی استیشن ۴ زدن بعد با پر رویی تمام میان از زیباییش صحبت میکنن! آدم نمیدونه جواب کدومتون و بده! اون دوستمون که کلا تعریف از سونی میبینه چشاش از کاسه در میاد بهش بر میخوره! مشکلتون چیه آخه:)))) چه پدرکشتگی ای دارید من درک نمیکنم! وقتی اولین هدست واقعیت مجازی که طرح مفهومیش معرفی شد پروژه مورفیوس بود یه سرچ کوچیک ام بکنید میبینید دیگه هزار خط کامنت چرند نوشتن و حمله کردنتون چیه؟ شارژتون میکنن از جایی بیاید چرند بگید؟ اگه آره بگید ما ام بیایم ملحق بشیم!

Mahdiiii

این خیلی شیکه پس ps4 چیه :whistle:

milad.tech

به نظرم ps4 خیلی قشنگتره

grimm

آره اینو قبول دارم طراحی پلی استیشن خیلی خوبه و دسته هاش هم خیلی راحت ترن ولی مایکروسافت هم طراحای بدی نداره اگه طراحی xbox رو به تیم سرفیس بده می تونه طراحی جذاب تری انجام بده :yes:

Sajjad Ebrahimipour

بابا بس کنید اینقدر نظر جانب دارانه میدید اخه اینجا کسی از سونی حرف زد که طراحی سونی رو میکشین وسط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :negative: :negative: :negative: :negative: :negative: :negative: :negative: :negative:

Nokia.king

جالب اینه کیفیت ساخت دستگاهای سونی از ایکس باکس پایینتره

jaredy

جالب تویی عزیزم :))) جالب کامنت شماس

ramin bazr

تیتر در مورد زیبایی یه دستگاهه ما هم اومدیم نظر دادیم از نظر زیبایی به ps که رقیبشه نمیرسه اوکی؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش