حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند شیائومی تا اواخر ماه میلادی جاری، معرفی خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

شیائومی برای معرفی محصولات جدید خود در اواخر ماه آگوست آماده می‌شود. در حالی‌که احتمال می‌رود شیائومی ردمی ۴ در این رویداد خبری معرفی شود؛ شایعات جدید نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی نیز تا پایان ماه آگوست، ارائه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اطلاعات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد اما قیمت نهایی آن، چندان ارزان نیست. از آن‌‎جایی که محصولات شیائومی، همواره با برچسب قیمتی بسیار مناسبی به بازار عرضه شده است؛ مشخص نیست که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با چه برچسب قیمتی عرضه خواهد شد اما با این‌‎حال، احتمالاً قیمت‌نهایی آن از ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ و هوآوی، کم‌تر خواهد بود. در کنار این موضوع، باید اشاره کرد که شاید منظور از عدم عرضه ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با “قیمت بسیار پایین”، آن باشد که این محصول از آنچه که انتظار می‌رود و برخی احتمال می‎‌‎دهند، گران‌تر باشد؛ بنابراین، لزومی ندارد که حتماً یک برچسب قیمتی ۳۰۰ دلاری برای آن متصور باشید!

پیش‌تر، در ترنجی خواندید که یک تحلیل‌گر چینی نام آشنا، در یکی از صفحات رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی، اعلام کرده است که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با قیمتی کم‌تر از ۱۵۰ دلار (۱۰۰۰ یوآن) به بازار عرضه می‌شود. با در نظر گرفتن شایعه جدید، احتمالاً قیمت ساعت‌مچی هوشمند شیائومی از ۱۵۰ دلار بیش‌تر خواهد بود؛ هرچند، انتظار نمی‎‌‎رود که شیائومی، ساعت‌مچی هوشمند خود را با قیمت ۲۰۰ دلار به بازار عرضه نماید.

شیائومی در بازار گجت‌های پوشیدنی، یک شرکت تازه کار نیست اما عرضه یک ساعت‌مچی هوشمند برای اولین‌بار، برای هر سازنده‌ای دشوار است و احتمالاً، این موضوع باعث شده تا برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای ساعت‌مچی هوشمند شیائومی، بیش از ۱۵۰ دلار باشد. در کنار این موضوع، باید اشاره کرد که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی برای موفقیت در بازار گجت‌های پوشیدنی با توجه به رقبایی که دارد؛ کار بسیار دشواری در پیش خواهد داشت و عدم‌عرضه آن‎‌ با قیمت مناسب، در نهایت باعث می‌شود تا فروش آن کم‌تر از حد انتظار باشد.

در حال‌حاضر، جدا از زمان‌ معرفی، طراحی احتمالی و قیمت، هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات‌فنی آن منتشر نشده است و نمی‌دانیم که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در واقعیت، چگونه خواهد بود. علاوه‌براین، پیش‌تر در ترنجی خواندید که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی به سیستم‌عامل اختصاصی این شرکت مجهز شده است.

با این‌حال، هیچ‌کدام از شایعات منتشرشده درباره ساعت‌مچی هوشمند شیائومی، به‌صورت رسمی توسط شرکت سازنده تایید یا تکذیب نشده است. بنابراین، صحت این شایعات، چندان مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی با برچسب قیمتی بسیار مناسب، عرضه شود. هم‌چنین، گمان می‌رود که ساعت‌مچی هوشمند شیائومی در ۲۴ آگوست (پنج‌شنبه، چهار شهریور) به همراه گوشی‌‎های جدید میان‌رده این شرکت، معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/report-xiaomis-smartwatch-might-arrive-this-month.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Xerxes

سلام،دوستان مطالب بخش ساعت ۲۴ چی شد؟کلا حذف شده؟
خانم حاصلی گفته بودن به خاطر فصل امتحانات چند مدت نیستن،ولی خیلی وقته گذشته و خبری نیست!

mahdi ak

کلا سایت یجور شده نمیدونم کلا انگار بعضی ها رفتند و تعداد کمی سایت رو اداره میکنن که یکنی سایت کند تر شده ولی بازم خوبه

صدرا مخملی

با سلام خدمت مهدی عزیز
تمرکز سایت و مطالب منتشر شده از یک سری مطالب برداشته شده و بر روی یک سری مطالب دیگر فعلا تمرکز داریم. :rose: دلیل این امر مقتضایت زمان است.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی