حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی جی ۹ پلاس بدون دوربین دوگانه، معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که انتظار می‌رفت، شرکت هوآوی از جی ۹ پلاس، چند ساعت پیش رونمایی کرد و این محصول با آنچه که پیش‌بینی می‌شد، تفاوت دارد. برای جزئیات بیشتر درباره هوآوی جی ۹ پلاس در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

اول از همه، باید خیال‌‎تان را راحت کنیم که جی ۹ پلاس از دوربین دوگانه استفاده نمی‌کند، امکان فیلم‌برداری با رزولوشن ۴K وجود ندارد و صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی پیش‌تر شایعه‌شده، در این گوشی استفاده نشده است. بنابراین، هوآوی جی ۹ پلاس با آنچه که انتظار داشتیم، کاملاً متفاوت است؛ به همین جهت، جی ۹ پلاس هوآوی را می‌توان یک مدل با مشخصاتی نزدیک به Huawei Maimang 5 عنوان کرد که البته انحصاری است.

Huawei-G9-Plus

هوآوی جی ۹ پلاس به یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، مجهز شده است و شرکت چینی سازنده، مدعی شده که این محصول در مقایسه با هوآوی جی ۷ و هوآوی جی ۷ پلاس، نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بیش‌تری دارد.

تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵ با فرکانس کاری ۲٫۰ گیگاهرتز، سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی در  در زیر بدنه فلزی هوآوی جی ۹ پلاس، به این گوشی قدرت می‌دهد. هوآوی جی ۹ پلاس با سیستم‎‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ با رابط‌کاربری شخصی‌سازی شده اموشن ۴٫۱ (EMUI 4.1)، ارائه خواهد شد. علاوه‌براین، می‌توان انتظار داشت که این گوشی با عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷٫۰ برای محصولات هوآوی، به‌روزرسانی مذکور را به همراه آخرین نسخه از رابط‌کاربری اموشن هوآوی دریافت نماید.

Huawei-G9-plus-4

هوآوی جی ۹ پلاس به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شده است که گفته می‌شود با سنسور به‌کار گرفته‌شده IMX298 سونی در شیائومی می ۵، برابری می‌کند. یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر بر ساعت که بنابر ادعای سازنده با استفاده متوسط تا دو روز و در استفاده سنگین تا یک و نیم روز دوام می‌آورد، انرژی گوشی جدید هوآوی را تامین می‌کند. با توجه به برابری مشخصات هوآوی جی ۹ پلاس و هوآوی Maimang 5، می‌‌‎‌توان گفت که می‌توانید با یک‌بار شارژ کامل، به مدت ۱۵ ساعت به پخش فیلم HD پرداخته، ۱۸ ساعت از اینترنت نسل چهارم استفاده نمایید و ۸۲ ساعت به صورت مداوم به پخش موسیقی بپردازید. یک حسگر اثرانگشت سه‌بعدی در پشت گوشی وجود دارد و شرکت سازنده، مدعی است که این گوشی به‌عنوان یک مدل انحصاری برای اپراتور China Unicom ارائه می‌شود.

هوآوی جی ۹ پلاس با قیمت ۲۳۹۹ یوآن (۳۶۲ دلار) در دو رنگ طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. شرکت هوآوی، هم‌چنین اعلام کرده است که Huawei G9 Youth با رنگ رز طلایی به قیمت ۱۶۹۹ یوآن (۲۵۶ دلار) عرضه خواهد شد. مشخصات هوآوی جی ۹ پلاس را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا هوآوی می‌تواند در بخش میان‌رده با محصولات دیگر سازندگان نظیر اوپو و Vivo رقابت نماید؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/18/huawei-launches-g9-plus-no-dual-cameras-costs-2399-yuan-362/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirooom

اصلا تفاوتی جز پردازنده و دوربین عقب اندروید۶ با هواوی جی هشت خودم(۳گیگ.۳۲گیگ)نکرده فقط یه اپدیت نسبت بهش بود …
یک کلام اگر قیمتش مثل جی هشت کنونی بشه ارزش خرید داره وگرنه نمی ارزه واسه اپدیت گوشیو عوض بکنی یا مدل بالاتر بگیری :unsure:

riofarina

چه مشخصات خوبی داره، ایول داره.
ولی چرا انحصاری!؟
چرا هواوی تو ایران honor 7 نسخه ۳۲ و ۶۴ و ارائه نمیکنه!؟
چرا میت اس و که مجهز به تاج سه بعدی هست تو ایران نمیفروشه، فقط نسخه معمولیشو میفروشه!؟ حتی رنگای زیبا شو تو ایران نمیده فقط طلایی میده.
این سیاست هواوی و دوست ندارم :negative:
و در آخر اینکه کسی میدونه تو ایران honor 8 موجود شده یا نه؟

milad.tech

بله honor 8 با قیمت ۱٫۳۰۰ هست
اما v8 که شاهکار هواوی بوده تا بحال نیومده

riofarina

اون یدونه قیمت که زدن تو Mobile.Ir و میدونم، منظورم سایتی هست بشه خریدش! شدیدا به این گوشی علاقه‌مند شدم :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی