حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی ۴ و ردمی نوت ۴ در TENNA دیده شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

دو گوشی از موردانتظارترین محصولات شیائومی، ردمی ۴ و ردمی ۴ نوت به‌تازگی در رگولاتوری TENNA دیده شده است. با دریافت تاییدیه برای این دو مدل، بخشی از مشخصات‌فنی آن‌ها فاش شده است؛ با این‌حال، تصاویری از شیائومی ردمی ۴ و ردمی ۴ نوت به‌دست نیامده. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

قبل از همه، باید گفت که شیائومی در ۲۵ آگوست، یک رویداد خبری برگزار می‌کند و انتظار می‌رود که شرکت شیائومی در این رویداد خبری، دو محصول جدید از سری ردمی معرفی نماید. دریافت تاییدیه TENNA برای شیائومی ردمی ۴ و شیائومی ردمی ۴ نوت، نشان می‌دهد که معرفی آن‌ها، بسیار نزدیک است و ۲۵ آگوست، زمان بسیار مناسبی برای معرفی آن‌ها خواهد بود.

redmi-4-tenaa

برطبق اطلاعات فاش‌شده در وب‌سایت TENNA، شیائومی ردمی ۴ به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. تراشه Helio P10 با هشت هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۸ گیگاهرتز، به گوشی ارزان‌قیمت شیائومی قدرت می‌دهد و سه گیگابایت حافظه رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات‌فنی فاش‌‍شده برای شیائومی ردمی ۴ در TENNA است.

علاوه‌براین، این گوشی به یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. در کنار سایر مشخصات‌ فاش‌شده، نام سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ (با رابط‌کاربری MIUI 8 که پیش‌تر از این، برای این گوشی تایید شده است) و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری جلب‌توجه می‌کند. ابعاد فاش‌شده برای این گوشی، نشان می‌دهد که ضخامت شیائومی ردمی ۴ تنها ۸٫۹ میلی‌متر است.

redmi-note-4-tenaa

ازسوی دیگر، شیائومی ردمی نوت ۴ با  صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل همانند نسل قبلی خود، عرضه خواهد شد. هم‌چنین، گفته می‌شود که این گوشی توسط تراشه Helio X20 با فرکانس ۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، قدرت می‌گیرد؛ این، در حالی است که شایعات پیشین از تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ برای محصول جدید شیائومی حکایت داشته‌اند.

اطلاعات به‌دست‌آمده از شیائومی ردمی نوت ۴، نشان می‌دهد که این محصول در دو مدل عرضه خواهد شد؛ یک مدل از دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و مدل دیگر به سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، مجهز شده است.

علاوه‌براین، شرکت شیائومی از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برای گوشی جدید خود بهره برده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، از دیگر مشخصاتی است که برای این گوشی، فاش شده.

شیائومی ردمی ۴ با قیمت پایه ۱۰۵ دلار عرضه خواهد شد؛ هرچند در حال‌حاضر، صحت این شایعات مشخص نشده است. مشخصات شیائومی ردمی ۴ و شیائومی ردمی نوت ۴ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا شیائومی ردمی نوت ۴ در مقایسه با نسل قبلی خود، تغییراتی داشته است یا همانند آنچه برای که این گوشی فاش‌شده، بدون تغییر نسبتاً خاصی عرضه می‌شود؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/17/xiaomi-redmi-4-r/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی