حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت جدید کنسول نینتندو NX به کنترلرهای ماژولار برای این محصول، اشاره می‌کند

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

برطبق شایعات، گفته می‌شود که کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول ماژولار ارائه خواهد شد. اما چرا این کنسول ماژولار است؟ برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

پتنت تازه منتشرشده، اطلاعات بیش‌تری را درباره کنسول نینتندو NX فاش می‌کند. این پتنت در سال ۲۰۱۴، ثبت شده اما به‌تازگی، به‌روز شده است. برطبق این پتنت، مشاهده می‌شود که برخی از دکمه‌های خاص این کنسول بازی، قابل حذف‌شدن است و می‌توانید به جای آن‌ها از دکمه‌های دیگری استفاده نمایید.

علاوه‌براین، پتنت مذکور نشان می‌دهد که D-pad کنسول نینتندو NX، می‌تواند برای اضافه‌شدن دکمه‌های بیش‌تر حذف شود؛ همانند کنترلر کنسول ایکس‌باکس وان Elite. بنابراین، کنترلرهای کنسول نینتندو NX، از قابلیت شخصی‌سازی برخوردار است و کاربر می‌تواند مطابق میل خود، کنترلرهای کنسول جدید نینتندو را شخصی‌سازی نماید. البته، باید توجه داشته باشید که این پتنت، صرفاً یک ایده به ثبت رسیده است؛ بنابراین، ممکن است در کنسول بازی نینتندو NX، به کار گرفته نشود یا شرکت سازنده، محصولی را در سال‌های آینده با این قابلیت ارائه دهد.

همان‌طور که پیش‌‍تر در ترنجی اشاره شد، کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول هیبریدی عرضه می‌شود. کاربران، می‌توانند با استفاده از صفحه‌نمایش اختصاصی کنسول جدید نینتندو و کنترلرهای متصل به صفحه‌نمایش، از کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول دستی استفاده نمایند و در همین حال، با اتصال کنسول جدید نینتندو به یک داک، نینتندو NX همانند یک کنسول خانگی عمل خواهد کرد.

این موضوع پیش‌تر توسط یک گزارش، تکذیب شد؛ در آخرین لیست شغلی نینتندو، موضوعی ذکر شده است که احتمال عدم عرضه کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول هیبریدی را افزایش می‌دهد. در این لیست، شرکت نینتندو از دو بازاریاب مسلط برای کنسول‌های قابل‌حمل (دستی) و کنسول‌های بازی خانگی برای کار در این شرکت، دعوت کرده است. استخدام دو بازاریاب مختلف برای کنسول‌های دستی و کنسول‌های بازی خانگی در صورتی‌که شرکت نینتندو برای عرضه یک کنسول هیبریدی برنامه‌ریزی کرده باشد؛ بی‌معناست.

علاوه‌براین، در ترنجی، پتنت کنسول نینتندو NX با کنترلرهای جداشدنی منتشر شد؛ در توضیحات این پتنت آمده است که کنترلرهای جداشدنی کنسول نینتندو NX با اتصال به این کنسول بازی، قابلیت‌هایی را به دستگاه قابل‌حمل اضافه خواهند کرد.  این موضوع، باعث می‌شود تا طیف گسترده‌تری از عملیات‌های مختلف با استفاده از دو کنترلر قابل‌اتصال برای کاربران، امکان‌‌پذیر باشد.

کنسول‌ نینتندو NX در ماه مارس سال ۲۰۱۷ (اسفند و فروردین ماه) به صورت رسمی عرضه خواهد شد و تراشه Tegra X1 شرکت انویدیا به این کنسول، قدرت می‌دهد. در حال‌حاضر، صحت هیچ‌کدام از شایعات، مشخص نشده است و بنابراین، بهتر است تا زمان انتشار اطلاعات رسمی، منتظر ماند.

 [su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/nintendo-nx-patent-modular-controller/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

شاهکار انقلابی IBM _ Samsung رو پوشش بدین :

http://www.androidheadlines.com/2016/08/samsung-showcases-ibm-chip-powered-digital-eye.html

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی