حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در ۲ مهر، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بسیاری می‌دانیم که در ماه آینده، شرکت اپل، آی‌فون‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد؛ البته، این موضوع هنوز تایید نشده است. با این‌حال، بسیار بعید است که شرکت اپل، برخلاف سنت خود عمل نماید و آی‌فون‌های ۲۰۱۶ خود را در ماه سپتامبر ارائه ندهد. در حال‌حاضر، مشخص نشده است که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، در چه زمانی معرفی خواهد شد اما یک شایعه جدید، نشان می‌دهد که آی‌فون ۷ شرکت اپل در ۲۳ سپتامبر (جمعه، ۲ مهر) به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شایعات مختلف و گزارشات متعددی از زمان عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل منتشر شده است و هر یک به یک زمان در ماه سپتامبر برای عرضه آی‌فون‌های ۷ شرکت اپل، اشاره می‌کند. با این‌حال، هیچ‌‎یک از زمان‌های اعلام‌شده توسط شرکت اپل، تایید نشده است و تا زمان اعلام‌رسمی، نمی‌توان از هیچ‌کدام اطمینان داشت.

شایعه‌‌ای که پیش‌تر منتشر شد، فاش کرد که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در ۷ سپتامبر (چهارشنبه، ۱۷ شهریور) معرفی خواهد شد و پیش‌فروش آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۸ سپتامبر، شروع می‌شود. زمان عرضه بنابر شایعات، ۱۶ سپتامبر اعلام شده بود.

att-merchandising-schedule-640x335

با این‌حال، اطلاعات تازه به‌دست‌آمده از ساعت‌های بازچینی محصولات در AT&T، از دو تاریخ ۹ سپتامبر و ۲۳ سپتامبر حکایت دارد. برهمین اساس، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل در ۹ سپتامبر، پیش‌فروش آی‌فون‌های خود را آغاز می‌کند و در ۲۳ سپتامبر نیز، محصولات خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

برای اطلاع، باید یادآور شد که شرکت اپل، آی‌فون‌های خود را در بین هفته دوم و سوم سپتامبر به بازار عرضه کرده است و چندان غیرمنتظره نیست که پیش‌فروش آی‌فون ۷ شرکت اپل در ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) آغاز شود و شرکت اپل، آی‌فون‎‌های جدید خود را در ۲۳ سپتامبر به بازار عرضه نماید. شرکت اپل در حال‌حاضر، دعوت‌‎نامه‌های خود را برای رویداد خبری‌اش در ماه سپتامبر به اصحاب رسانه، نفرستاده است اما گفته می‌شود که تا پایان ماه آگوست، زمان معرفی رسمی آی‌فون‌‎های جدید شرکت اپل مشخص خواهد شد.

نسل آینده آی‌فون‌های شرکت اپل با تغییرات نسبتاً کمی در مقایسه با آی‌فون ۶s شرکت اپل، ارائه خواهد شد و از حمله آن‌ها می‌توان به استفاده از سه گیگابایت حافظه رم (این ویژگی، ممکن است به مدل “پلاس” محدود باشد)، تراشه A10 و یک باتری با ظرفیت بیش‌تر اشاره کرد. براساس تصاویر تمنتشر شده، آی‌فون ۷ در رنگ‌‎های رز طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری، آبی‌تیره و مشکی ارائه خواهد شد. پیش‌تر، گمان می‌رفت که آی‌فون‌های جدید با دکمه Home خازنی، معرفی خواهد شد اما  شایعات تازه منتشرشده، این موضوع را در آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل که هنوز نام مشخصی برای آن‌ها اعلام نشده است؛ تکذیب می‌کند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/iphone-7-release-date-now-expected-to-be-september-23rd/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی