حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر واقعی نکسوس Sailfish منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

رندرهای زیادی از نکسوس Sailfish منتشر شده است اما اگر منتظر هستید تا از طراحی این گوشی در واقعیت، مطلع شوید؛ تصاویر تازه منتشرشده از اچ‌تی‌سی S1 (نکسوس Sailfish)، طراحی نکسوس آینده گوگل را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

نصاویر تازه فاش‌شده، اگرچه با کیفیت‌ترین تصاویری نیست که از نکسوس‌های آینده شرکت گوگل ارائه می‌شود اما این تصاویر، می‌تواند طراحی کلی نکسوس‌های آینده را به خوبی نشان دهد. علاوه‌براین، این تصاویر با برخی از رندرهای پیش‌تر منتشرشده، هم‌جهت است.

بخشی از بدنه پشتی نکسوس Sailfish با شیشه پوشانده شده است؛ این موضوع در شایعات پیشین، بدان اشاره شده بود. حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی، به کار گرفته شده است و بنابراین، اچ‌تی‌سی، نکسوس جدید را بدون دکمه Home همانند پرچم‌دار خود، ارائه می‌دهد.

هم‌چنین، یک وب‌سایت، مدعی شده است که نکسوس  Sailfish و نکسوس Marlin با بدنه فلزی ارائه خواهند شد و هیچ مدل پلاستیکی از نکسوس‌های آینده گوگل، ارائه نمی‌شود. این در حالی است که پیش‌تر، در ترنجی خواندید که نکسوس Marlin، تنها نکسوس جدید با بدنه‌ی فلزی خواهد بود؛ اچ‌تی‌سی S1 نیز با بدنه پلاستیکی ارائه می‌شود. علاوه‎‌براین، فاش شده است که نکسوس‌های آینده گوگل از نظر طراحی، مشابه خواهند بود و این موضوع که یک نکسوس با طراحی متفاوت از مدل دیگر ارائه می‌شود؛ صحت ندارد.

برای اطلاع، هم‌چنین گفته می‌شود که هر دو نکسوس توسط اچ‌تی‌سی با مشخصات‌فنی مشابه (به جزء اندازه صفحه‌نمایش، رزولوشن نمایشگر و ظرفیت باتری) ارائه خواهد شد. در یکی از شبکه‌های اجتماعی، گفته شده است که نکسوس ۲۰۱۶ گوگل از نظر طراحی، بین نکسوس ۴ و آی‌فون شرکت اپل خواهد بود که در آن، از شیشه و حسگر اثرانگشت در پشت گوشی، استفاده شده است.

پیش‌تر نیز در ترنجی، خواندید که نکسوس Sailfish با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در برنامه CPU-Z فاش شده است.  نکسوس Sailfish با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد و یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه شاتر ۸ مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات‌فنی فاش‌شده برای این محصول به شمار می‌رود.

نکسوس Sailfish با یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل ارائه می‌شود و نکسوس Marlin با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، عرضه خواهد شد.  با توجه به استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در نکسوس Sailfish، به‌نظر می‌رسد که نکسوس Marlin نیز با این تراشه و چهار گیگابایت حافظه رم ارائه شود.

هم‌چنین، یک باتری ۲۷۷۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی نکسوس Sailfish را تامین می‌کند و با توجه به مشخصات‌فنی نکسوس Marlin، یک باتری با ظرفیت بیش‌تر در نکسوس رده‌بالای ۲۰۱۶ گوگل به کار گرفته شده است.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/leak-2016-nexus-allegedly-caught-camera.html” target=”blank”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostoul

این اولین نکسوسی هست که نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم
طراحیش یه جوریه شبیه به ریموت کولر اسپلیته
ولی هنوز.واس نتیجه گیری زوده چیز خاصی تو عکس مشخص نیست خیلی تیره و تاره

Darkgroom

اونی که پایین صفحه نمایشه حاشیست یا زمین فوتباله ؟!!!
خدا کنه بهبود پیدا کنه این خیلی له و لوردست

Blue Tech

#زشت
#کلفت

حسین

طراحیش تموم شده رفته پی کارش. اگه نبود تو تصویری که دیجی کالا منتشر کرده تو اتوبوس شهری هست دست طرف !!! یعنی که همه چیش تمومه دیگه !!

اتفاقا طراحیش خیلی خوشگله !! برو نگاه کن تو دیجی کالا مطلب زده در باره اش

Nokia.king

نمیشه اینجوری قضاوت کرد تا نیومده ولی اون حاشیه ها واقعا افتضاح :wacko:

milad.tech

تا اینجا میتونم بگم که افتضاحه
امیدوارم که بهتر از این باشه.یا حداقل اینجا تو این عکس بد افتاده باشه

alireza-asol

کاش بده huawei یه نکسوس ۶ اینچی بزنه… :دی
گوشی فقط ۶ اینچ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی