حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری تلفن هوشمند لنوو موتو زد فورس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

می‌دانید که اخیرا لنوو از دو پرچمدار جدید خود به نام‌های موتو زد و موتو زد فورس رونمایی کرده است. این دو یکی از زیباترین محصولات موجود در بازار هستند که در آن واحد از ویژگی‌های خوبی نیز برخوردارند. متاسفانه موتو زد از یک مشکل نه چندان دوست داشتنی رنج می‌برد که آن طول عمر باتری است. اما موتو زد فورس که از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند چطور؟ حال امروز GSMArena نتایج طول عمر باتری این محصول را منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

اجازه دهید که قبل از مشاهده نتایج طول عمر باتری، نگاهی به مشخصات این محصول بیاندازیم. موتو زد فورس از یک صفحه نمایش بزرگ ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ یا همان QHD استفاده می‌کند. همچنین، پنل این صفحه نمایش از نوع امولد بوده و برای همین باید انتظار رنگ‌های اشباع شده و عمق مشکی بالا را در آن داشته باشید. قلب تپنده این محصول یک چیپست ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۲۰ می‌باشد که توسط چهار گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی ادرنو ۵۳۰ مسئول تامین قدرت این دستگاه هستند. دوربین به کار رفته در این محصول فلز و شیشه‌ای، یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و قابلیت ضبط ویدئوی ۴K می‌باشد که از نظر منبع، تا زمانی که در آن لرزشی ایجاد نشود، تصاویر فوق‌العاده خوبی خواهد گرفت. دوربین جلوی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسل بوده و در کنار آن یک فلش LED نیز به کار رفته است. پشتیبانی از ماژول‌های Moto Mods، صفحه نمایش نشکن و مستحک، اندروید ۶ با رابط کاربری نسبتا خالص و باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری از دیگر ویژگی‌های مربوط به موتو زد فورس است.

12

حال به بخش اصلی این مطلب یعنی باتری می‌پردازیم. موتو زد فورس نسبت به برادر کوچک‌تر خود از یک باتری بزرگ‌تر ۳۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که در حقیقت ۳۵ درصد از باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری موتو زد بزرگتر بوده که خبر از طول عمر باتری خوب آن را می‌دهد. طول عمر باتری موتو زد فورس یکی از مورد انتظارترین بخش‌ها برای کاربران است و خوشبختانه نتیجه این انتظار کاربران شیرین است.

Battery Moto Z Force

همانطور که می‌بینید، طول عمر باتری موتو زد فورس یکی از بهترین‌ها در تلفن‌های هوشمند فعلی بازار است، در حقیقت این محصول یک ساعت بیشتر از نسخه اسنپدراگون گلکسی اس ۷ اج دوام می‌آورد که بهینه‌سازی بسیار خوب لنوو را در این محصول نشان می‌دهد. نکته جالب اینجاست که مشخصات هردو اعم از صفحه و پردازنده یکسان است. براساس این بررسی، با موتو زد فورس می‌تواند تا ۲۱ ساعت و ۴۶ دقیقه به برقراری تماس بپردازید. همچنین موتو زد فورس تا ۱۰ ساعت و ۴۸ دقیقه، شما را در مرورگری وب همراهی می‌کند. ۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه، مدت زمانی است که با آن می‌توانید به تماشای ویدئو بنشینید. درنهایت با استفاده از هریک از موارد بالا به صورت روزانه و به مدت یک ساعت، می‌توانید انتظار ۸۸ ساعت استندبای را داشته باشید. موتو زد فورس از فناوری توربوشارژ نیز استفاده می‌کند که در تنها ۳۰ دقیقه، درصد باتری را از صفر به ۶۲ درصد می‌رساند که واقعا فوق‌العاده است!

نظر شما چیست؟ شما درباره طول عمر باتری موتو زد فورس چه فکر‌ می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lenovo_moto_z_force-review-1475p3.php” target=”blank”]GSMArena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWANA

باتری گوشی ردمی۳ اس هم تو تست فون‌آرنا ظاهرا رکوردارو شکسته.

Nokia.king

از این گوشی‌خیلی خوشم میاد

milad.tech

خیلی عالیه واقعا با وجود اسنپ ۸۲۰ بدست آوردن این نتیجه عالیه و میشه گفت که این کار فقظ از سامسونگ و موتورولا برمیاد
نتیجه باتریش خیلی نزدیک به s7 edge نسخه ی اسنپ دراگون شده.بازم این خودش یه دلیله که سامسونگ در نسخه ی اسنپ دراگون کم کاری نکرده چون موتورولا هم که همیشه به خاطر مدیریت خوب باتری زبانزد بوده نتونسته نتایج خیلی بهتر و متفاوت تری بگبره و در واقع با نزدیک ترین کانفیگ به s7 edge نتیجه ای مشابه بدست آورده و فقظ ۱ ساعت در مجموع بهتر بوده

جـوکـر

چرا مینویسین لنوو موتو زد؟! این کار فقط از ترنجی بر میاد!

مگه قبل این، وقتی برا گوگل بود، مینوشتین گوگل موتو زد؟!

مثل این میمونه بگی فولکس واگن R8 ! چون آئودی زیر مجموعه فولکس واگنه!

کاری هم به منبع ندارم! مگه هرچی منبع بنویسه درسته؟؟

HasanHoseinPoor

چون الان لنوو رسما موتو رو میسازه در صورتی که قبلا موتورولا یکی از شرکت های جدای از گوگل بود ولی الان موتورولا جزیی از شرکت تولید موبایل لنوو شده

Ramin

ببخشید اقای نویسنده میخواستم برام ۲عدد نرم افزار برای مدیریت رم و حافظ و مدیریت باتری واسه گوشی s7 edge معرفی کنید
خیلی ممنون میشم
منتظر پاسخ هستم

MOAZEZ

این گوشی فوق العادست. ولی به تست باتری gsmarena اعتماد ندارم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs