حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

PlayStation Now برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

در سال ۲۰۱۴، شرکت سونی از یک سرویس جدید با نام PlayStation Now رونمایی کرد. برای افرادی که اسم این سرویس را برای اولین‌بار شنیده‌اند، باید گفت که سرویس PlayStation Now، یک سرویس بازی ابری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۳ را بر روی کنسول خود، استریم نمایند. با این‌حال، یک وب‌سایت فرانسوی، به‌تازگی اعلام کرده است که شرکت سونی، این سرویس را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی ارائه می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بنابر اعلام‌رسمی، این سرویس در اواخر ماه جاری برای رایانه‌های شخصی معرفی خواهد شد و در توضیحات این سرویس، آمده است:

براساس اطلاعات ما، معرفی این سرویس در ۲۳ آگوست برنامه‌ریزی شده است و در گام اول، سرویس PlayStation Now برای کاربران در کشورهای بلژیک، هلند و انگلستان عرضه خواهد شد. کاربران کشورهای ایالات‌متحده و کانادا نیز، می‌توانند از این سرویس، یک هفته بعد لذت ببرند.

زمان عرضه این سرویس برای کشورهای ژاپن و فرانسه در حال‌حاضر، مشخص نیست. در مشخصات لازم برای اجرای این سرویس، آمده است که به حداقل سیستم‌عامل ویندوز ۷، یک اتصال اینترنت با سرعت ۵ مگابایت بر ثانیه و بیشتر و یک دسته سازگار (ترجیحاً دسته DualShock 4) برای تجربه بازی‌های موجود، نیاز دارید.

البته نیازداشتن به دسته DualShock 4، موضوع چندان تازه‌ای نیست زیرا بازی‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ براساس این دسته طراحی شده‌اند و بدیهی است که برای اجرای بازی‌های این کنسوبل، باید یک دسته DualShock 4 داشته باشید. شرکت سونی، هنوز واکنش خاصی به این موضوع نشان نداده است اما احتمالاً در ۲۳ آگوست (۲ شهریور ماه)، این شرکت برای کاربران رایانه‌های شخصی، یک غافل‌گیری دارد.

شرکت سونی، به‌نظر می‌رسد که سیاست‌های خود را درباره “رایانه‌های‌شخصی” تغییر داده است و کاربران رایانه‌های ویندوزی را به‌عنوان بخشی از چشم‌انداز آینده خود درنظر گرفته است. در همین رابطه، پیش‌تر خواندید که استفاده از دسته‌های DualShock 4 سونی به‌زودی در رایانه‌های شخصی، ممکن می‌شود. 

دریافت تاییدیه FCC برای آداپتور بی‌سیم دسته‌های DualShock 4 سونی، نشان می‌دهد که دسته‌های کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی در آینده بدون نرم‌افزار و تغییرات خاصی به‌راحتی در رایانه‌های شخصی ویندوزی قابل استفاده خواهد بود. تاییدیه FCC برای یک آداپتور بی‌سیم با کد محصول CUH- ZWA1U دریافت شده است و کد CUH نشان می‌دهد که این محصول به‌نوعی با کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی در ارتباط است. به‌نظر می‌رسد آداپتور بی‌سیم به درگاه یواس‌بی رایانه شخصی کاربر متصل می‌شود و سپس، کاربران می‌توانند از دسته‌های DualShock 4 استفاده نمایند.

علاوه‌بر معرفی سرویس PlayStation Now  در شهریور ماه، شرکت سونی برای معرفی نسل جدید کنسول‌های بازی خود آماده می‌شود. ترنجی را برای اطلاع بیش‌تر از برنامه‌های سونی در ماه سپتامبر، دنبال کنید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/sony-bring-playstation-now-onto-the-pc/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی