حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت جدید کنسول نینتندو NX به کنترلرهای جداشدنی این محصول، اشاره می‌کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شایعات مختلفی از کنسول بازی نینتندو NX منتشر شده است و بنابر جزئیات فاش‌شده، کنسول جدید نینتندو به‌عنوان یک کنسول قابل‌حمل هیبریدی ارائه خواهد شد و همانند کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ سونی و ایکس‌باکس وان مایکروسافت، تمرکز چندانی بر روی “کنسول‌های بازی خانگی” ندارد. با این‌حال بنابر جزئیات فاش‌شده، کاربران می‌توانند کنسول نینتندو NX را با استفاه از یک داک به تلویزیون متصل کرده و از این کنسول، به عنوان یک کنسول خانگی استفاده نمایند. به‌تازگی نیز، پتنت جدید کنسول نینتندو NX منتشر شده است که کنترلرهای جداشدنی این محصول را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

fig96qsjg

همان‌طور که در ترنجی اشاره شده است، کنسول نینتندو NX از کنترلرهای جداشدنی استفاده می‌کند؛ این موضوع تا پیش از انتشار پتنت کنترلرهای جداشدنی نینتندو NX، چندان قابل اعتماد نبود اما براساس تصاویر به‌دست‌‍آمده، به‌نظر می‌رسد که شایعات درباره کنسول جدید نینتندو صحت دارد. همان‌طور که در پتنت‌ها مشاهده می‌کنید، این تصاویر به‌خوبی، نحوه اتصال و جداشدن کنترلرها را به کنسول نینتندو NX نشان می‌دهد. در توضیحات این ثبت اختراع آمده است:

لوازم جانبی مرسومی (برای دستگاه‌های مختلف) وجود دارد و هنگامی‌که که آن‌ها را به یک دستگاه قابل‌حمل متصل می‌کنید، قابلیت‌هایی را به دستگاه قابل‌حمل اضافه خواهند کرد. برای مثال، روش‌هایی وجود دارد که هنگام اتصال یک کنترلر به‌عنوان یک وسیله جانبی به کانکتور، امکان کنترل دستگاه فراهم می‌شود. این موضوع، باعث می‌شود تا طیف گسترده‌تری از عملیات‌های مختلف با استفاده از دو کنترلر قابل‌اتصال برای کاربران، امکان‌‌پذیر باشد.

fig8coszlالبته باید اشاره کرد که پتنت‌های تازه منتشرشده با تصاویر مفهومی که پیش‌تر توسط یک وب‌سایت معتبر ارائه شده است؛ کاملاً تفاوت دارد. برای اطلاع، این اولین باری نیست که شایعات پیرامون کنسول نینتندو NX با یک‌دیگر تفاوت دارد. برای اطلاع، همان‌‎طور که در ابتدا گفته شد؛ کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول هیبریدی ارائه می‌شود و امکان استفاده از این کنسول به‌‎عنوان یک کنسول قابل‌حمل و یک کنسول بازی خانگی، وجود دارد.

با این‌حال، به‌تازگی مشخص شد که کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول هیبریدی ارائه نمی‌شود؛ در آخرین لیست شغلی نینتندو، موضوعی ذکر شده است که احتمال عدم عرضه کنسول نینتندو NX به‌عنوان یک کنسول هیبریدی را افزایش می‌دهد. در این لیست، شرکت نینتندو از دو بازاریاب مسلط برای کنسول‌های قابل‌حمل (دستی) و کنسول‌های بازی خانگی برای کار در این شرکت، دعوت کرده است. استخدام دو بازاریاب مختلف برای کنسول‌های دستی و کنسول‌های بازی خانگی در صورتی‌که شرکت نینتندو برای عرضه یک کنسول هیبریدی برنامه‌ریزی کرده باشد؛ بی‌معناست.

بنابراین، بهتر است به تمامی اخبار منتشرشده پیرامون کنسول نینتندو NX به عنوان یک شایعه، نگاه کنید و تا اعلام‌رسمی شرکت سازنده، منتظر بمانید. کنسول‌ نینتندو NX در ماه مارس سال ۲۰۱۷ (اسفند و فروردین ماه) به صورت رسمی عرضه خواهد شد و تراشه Tegra X1 شرکت انویدیا به این کنسول، قدرت می‌دهد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/nintendo-patent-detachable-controllers/”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی