حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می نوت ۲ در چهار مدل، عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 5 دیدگاه | مطالب ترنجی

مدت‌هاست که شایعات مختلفی از شیائومی می نوت ۲ منتشر می‌شود و طرفداران می‌ نوت شیائومی، برای معرفی یک مدل جدید لحظه‌شماری می‌کنند. به‌تازگی، یک پست جدید در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که مشخصات‌فنی شیائومی می نوت ۲ و زمان معرفی احتمالی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شیائومی می نوت ۲ از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده می‌کند؛ این تراشه در مقایسه با اسنپدراگون ۸۲۰، ۱۰ درصد سریع‌تر بوده و فرکانس واحد گرافیکی آن به ۶۵۰ مگاهرتز، افزایش یافته است. شیائومی می نوت ۲ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی سوپرآمولد مجهز شده است که در دو مدل با رزولوشن Quad HD (با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل) و فول اچ‌دی (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) عرضه خواهد شد. با این‌حال، شیائومی، یک مدل ویژه برای شیائومی می نوت ۲ درنظر گرفته است که با لبه‌های منحنی، عرضه خواهد شد و رزولوشن صفحه‌نمایش، Quad HD است.

تمامی مدل‌های عرضه‌شده از شیائومی می نوت ۲ با صفحه‌نمایش حساس‌به‌فشار عرضه خواهد شد و پوشش ۲٫۵ بعدی گوریلا گلس، از آن حفاظت می‌کند. کاربران، می‌توانند فبلت پرچم‌دار شیائومی در چندین مدل با حافظه‌ رم و حافظه‌داخلی متفاوت، خریداری نمایند. مدل‌های فاش‌شده برای شیائومی می نوت ۲ از عرضه یک مدل با چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی، حکایت می‌کند و هم‌چنین، شیائومی، یک مدل را با شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. علاوه‌براین، یک مدل با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‎داخلی عرضه می‌شود.

Mi-Note-2-spec-sheet

شیائومی می نوت ۲ با NFC، یواس‌بی Type-C، بلوتوث ۴٫۲، IR blaster، بلندگوی دوگانه با صدای Hi-Fi و پشتیبانی از تمامی شبکه‌های ارتباطی عرضه خواهد شد و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳٫۰، انرژی فبلت جدید شیائومی را تامین خواهد کرد.

مدل پایه شیائومی می نوت ۲ به یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ‌دی، چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است و به قیمت ۲۴۹۹ یوآن (۳۷۶ دلار) به فروش خواهد رسید. با استفاده از یک صفحه‌نمایش Quad HD، افزایش دو گیگابایتی حافظه رم (شش گیگابایت حافظه رم) و ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی، مدل دیگر شیائومی می نوت ۲ با قیمت ۲۹۹۹ یوآن (۴۵۰ دلار) عرضه خواهد شد.

مدل خمیده شیائومی می نوت ۲ با استفاده از شش گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی و صفحه‌نمایش Quad HD با قیمت ۳۴۹۹ یوآن (۵۲۶ دلار) در دسترس خواهد بود. هم‌چنین، انتظار می‌رود که شیائومی، یک مدل دیگر از شیائومی می نوت ۲ را با صفحه‌نمایش فول اچ‌دی، شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۲۷۹۹ یوآن (۴۲۱ دلار) عرضه می‌کند. پیش‌تر، گفته شد که شیائومی می نوت ۲ در سه نسخه مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ با این‎‌حال، شایعات جدید، از عرضه این گوشی در چهار مدل حکایت دارد.

انتظار می‌رود شیائومی می نوت ۲ در ۵ سپتامبر (دوشنبه، ۱۵ شهریور) معرفی شود؛ کم‌تر از دو هفته، پس از معرفی شیائومی ردمی ۴ در ۲۵ آگوست (پنج شنبه، ۴ شهریور). مشخصات گوشی پرچم‌دار شیائومی می نوت ۲ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/10/mi-note-2-specs-leak-will-4-versions/” target=”blank”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAGUAR

الان با این افتصاح هک شدن اکانت ها براچی پست میذارین
نمیخواین رسیدگی کنین!
با این مشکل که دیگه نمیشه اومد اینجا.

Salvatore

لطفا پیگیر وضعیت پیش اماده باشید.همینطوری جو سایت خیلی خوب بود الان دیگه گل و بل بل شد.
ی نفر همه رو بهم ریخته داره با اکانت کاربرا کامنت میذاره.لطفا پیگیری کنید و دسترسیش رو قطع کنید.مطمئنا کار یکی از کاربراست همه هم میشناسنش

JAGUAR

کسایی که صبح تا شب تو سایت های دیگه رفتن پشت سر ترنجی بد گفتن و کلی توهین کردن به ترنجی الان باید جوابگو این مشکلات باشن.
کسایی که تو اکسپریان همو قسم میدادن نرین ترنجی الان باید جوابگو باشن.
کسایی که از طرف خودشون برای آقا صد*را ایمیل تهدید آمیز ارسال میکردن باید جوابگو باشن.
کسایی که همزمان چنتا اکانتو مدیریت میکردن باید جوابگو باشن.
گند زدین به سایت رفت.
خیالتون راحت شد
بخاطر برند ورشکستتون گند زدین به سایت راحت شدین!
۱۰۰۰ نیت روشنایی صفحه نوت ۷ آتیشتون زد؟
طرف رفته با اکانت من از سر دسته ترولا عذر خواهی میکنه!!!
یا نوشته صفحه پریمیوم بهتر از نوت ۷ عه.
خدا شفاتون بده فقط

Mustafa Keftanzadeh

من موندم شما چرا اینجور کامنتی دادید حالا فهمیدم

Blue Tech

مدیران محترم ترنجی خواهش میکنم پی گیر وضع موجود باشین وضع سایت کاملا رو هواست با این وضع موجود بهتر بود مدیران هر چه زودتر به سامان دادن نا آرامی ها پرداخته میشد تا پست جدید
این فضای حال حاظر سایت میتونه تهدیدی مهم برای ترنجی باشه در ماه های اخیر پوشش خبر ترنجی با وجود تلاش دوستان زحمت کش تیم مدیریت و تحریریه رضایت بخش نبود و این مسئله در کنار مشکلاتی که در اتصال به ترنجی با عناوینی نظیر error 504 و همچنین موانع امنیتی زیاد و خسته کننده میتونه باعث ضرر بزرگی به ترنجی بشه و به از دست دادن کاربران و در نهایت از کار افتادن ترنجی بیانجمه که قطعا این خواست من و دوستان من نیست
خواهش میکنم هرچه زود تر و جدی تر رسیدگی کنید :rose: 🙁 🙁 🙁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی