حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موجودی مدل دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S به اتمام رسید

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

اگر امیدوار هستید که مدل دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S مایکروسافت را خریداری نمایید، باید گفت که موجودی این کنسول توسط فروشنده‌های رسمی مایکروسافت به اتمام رسیده است و شرکت سازنده در حال حاضر، تصمیمی برای ارائه دوباره مدل دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S  ندارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

مدل ۲ ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S در  ۱۲ مرداد به صورت رسمی با قیمت ۳۹۹ دلار، عرضه شد و کاربران، می‌توانند مدل بهبودیافته کنسول بازی نسل هشتمی مایکروسافت را از فروشگاه‌های معتبری نظیر آمازون خریداری نمایند. با این‌حال، موجودی مدل دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S به اتمام رسیده است و این موضوع، باعث شده تا خرده‌فروشان شخص‌ثالث، کنسول بازی مایکروسافت را با قیمت‌های نسبتاً بالا نظیر ۴۷۰ یورو (۶۱۲ دلار) عرضه نمایند.

البته عدم موجودی مدل دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان S، موضوع چندان مهمی نیست زیرا مدل یک ترابایتی و ۵۰۰ گیگابایتی این کنسول در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) به قیمت ۲۹۹ دلار و ۳۴۹ دلار، عرضه خواهد شد. مایکروسافت درباره قابلیت‌های جدید کنسول بازی خود، مدعی است که کاربران، می‌توانند بازی‌‎ها را بر روی یک کنسول که در مقایسه با کنسول ایکس‌باکس وان تا ۴۰ درصد، کوچک‌تر است؛ انجام دهند.

این شرکت، هم‌چنین مدعی است که کوچک‌تر شدن کنسول ایکس‌باکس وان S، نباید شما را فریب دهد زیرا کنسول جدید مایکروسافت، اکنون از یک منبع تغذیه یکپارچه استفاده می‌کند و به دو ترابایت حافظه‌داخلی، مجهز شده است. بنابراین، کنسول ایکس‌باکس وان S، پیشرفته‎ترین کنسول ایکس‌باکس در حال‌حاضر است.

شرکت مایکروسافت، مدعی شده است که کنسول ایکس‌باکس وان S به دلیل داشتن نسبت کنتراست بالاتر بین رنگ‌‎های تیره و روشن و به کمک فناوری HDR یا دامنه دینامیک بالا، عمق بصری واقعی را از بازی‌های ویدیویی به کاربران ارائه می‌دهد.

با پشتیبانی این کنسول از رزولوشن ۴K اولترا HD، مایکروسافت اعلام کرده است که کاربران، تجربه واضح‌ و واقع‌گرایانه‌تری از ایکس‌باکس وان S خواهند داشت. در همین رابطه، در ترنجی خواندید که کنسول ایکس‌باکس وان S، می‌تواند رزولوشن بازی‌ها را تا ۴K افزایش دهد؛ با این‌حال، اگر هم‌چنان منتظر تجربه بازی‌های تازه با کیفیت ۴K هستید و تمایل دارید تا بازی‌ها را با کیفیت بسیار مناسب‌تری انجام دهید، باید تا زمان عرضه کنسول ایکس‌باکس Scorpio منتظر بمانید.

علاوه‌براین، به‌تازگی در ترنجی خبری مبنی بر میزان درآمد مایکروسافت از فروش هر مدل دو ترابایتی از کنسول ایکس‌باکس وان S منتشر شد و خواندید که درآمد حاصل از فروش هر کنسول، نزدیک به ۷۵ دلار است. البته این مقدار، به معنای درآمد خالص مایکروسافت نیست و موارد دیگری نیز بر روی آن، تأثیرگذار خواهد بود.

[su_button url=”http://www.eurogamer.net/articles/2016-08-08-it-looks-like-the-white-xbox-one-s-2tb-has-sold-out-for-good” target=”blank”]eurogamer[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
jaredy

موجودیش چقدر بوده حالا؟ اینجاش مهمه هیچ وقت نمیگن کمپانی ها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی