حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بر روی مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم (Galaxy Grand Prime) مشغول به کار است

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت سامسونگ، به‌خوبی می‌داند که چگونه می‌تواند توجه کاربران را به محصولات پرچم‌دار خود با ارائه قابلیت‌های جدید و مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مند، جلب نماید. با این‌حال، تنها توجه به محصولات رده‌بالا، نمی‌تواند موفقیت یک شرکت را در بازار گوشی‌های هوشمند تضمین نماید و سازندگان، باید محصولاتی را در دیگر بازه‌های قیمتی، ارائه دهند. اطلاعات تازه فاش‌شده از یک وب‌سایت واردات در هند، نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ بر روی یک مدل جدید از گلکسی گرند پرایم (Galaxy Grand Prime) مشغول به کار است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم، به‌تازگی در یک وب‌سایت واردات هندی دیده شده است که نشان می‌دهد این سازنده کره‌ای، بر روی یک گوشی‌هوشمند میان‌رده‌ی دیگر مشغول به کار است و سعی دارد تا سهم خود را از بازار محصولات میان‌رده با معرفی مدل‌های جدید، افزایش دهد.

samsung-might-be-working-on-a-5-inch-galaxy-grand-prime-2016-507059-3

گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ (Galaxy Grand Prime) برای بررسی به هند وارد شده است و لیست‌شدن این گوشی با شماره‌مدل SM-G532F، از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی برای گوشی میان‌رده جدید سامسونگ حکایت می‌کند؛ البته رزولوشن صفحه‌نمایش، هنوز مشخص نشده است. برای یادآوری، نسل اول گلکسی گرند پرایم با شماره‌مدل G530F ارائه شده است و این موضوع، عرضه گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ را با شماره‌مدل SM-G532F، تایید می‌کند.

گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶، یک محصول میان‌رده دیگر از سامسونگ خواهد بود

در مقایسه با نسل قبلی گلکسی گرند پرایم، مدل جدید این گوشی به‌عنوان یک محصول میان‌رده عرضه می‌شود و مشخصات قدرت‌مندتری در مقایسه با نسل قبلی خود دارد. سل اول گلکسی گرند پرایم در سال ۲۰۱۴ (تقریباً دو سال پیش) به بازار عرضه شد و جالب‌ است که شرکت سامسونگ، برای معرفی مدل جدید از این گوشی برنامه‌ریزی کرده است. 

برای اطلاع، مدل فبلی گلکسی گرند پرایم با صفحه‌نمایش ۵ اینچی qHD (با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل) به بازار عرضه شده است و از یک تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ با چهار هسته پردازشی با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشی، استفاده می‌کند. هم‌چنین، یک گیگابایت حافظه‌ رم و هشت گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقا با استفاده از یک کارت‌ حاقظه میکرو SD، دیگر مشخصاتی‌ است که  گلکسی گرند پرایم در سال ۲۰۱۴، به آن‌ها مجهز شده بود.

برای دوربین اصلی از یک شاتر ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار، فلاش LED و قابلیت فیلم‌برداری فول اچ‌دی استفاده شده است و ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری به کمک یک دوربین ثانویه ۵ مگاپیکسلی صورت می‌گیرد.

مشخصات گلکسی گرند پرایم ۲۰۱۶ در حال‌حاضر، مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این گوشی، حداقل با صفحه‌نمایش اچ‌دی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، ارائه شود و به تراشه قدرت‌مندتری از سری ۶۰۰ اسنپدراگون کوالکام، مجهز شده باشد. علاوه‌براین، استفاده از دو گیگابایت حافظه رم برای مدل ۲۰۱۶ گلکسی گرند پرایم، محتمل به‌نظر می‌رسد. 

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/samsung-might-be-working-on-a-5-inch-galaxy-grand-prime-2016-507059.shtml” target=”blank”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرشایان

سری گرند جزو میان رده های خیلی خوبه همیشه دوست داشتم این رده از گوشی های سامسونگ رو

Darkgroom
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی