حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر تازه منتشرشده، آی‌فون ۷ شرکت اپل را در رنگ مشکی مات نشان می‌دهد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

شایعات مختلفی از آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل وجود دارد و یکی از آن‌ها به معرفی آی‌فون ۷ در رنگ مشکی مات اشاره می‌کند. پیش‌تر، تصویری از یکی از قطعات آی‌فون جدید اپل منتشر شد که عرضه آی‌فون ۷ شرکت اپل را در رنگ مشکی، تایید می‌کند. به‌تازگی، تصاویر بیشتری منتشر شده است که نشان می‌دهد آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در رنگ مشکی مات عرضه می‌شود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، آنچه که پیداست؛ شاسی آی‌فون ۷، سینی سیم‌کارت و سوئیچ Mute است. البته تصویر سوئیچ Mute در هفته گذشته، منتشر شد و به‌تازگی، شاسی آی‌فون جدید اپل و سینی سیم‌کارت فاش شده است. تمامی تصاویر منتشرشده، به‌خوبی نشان می‌دهد که ممکن است رنگ مشکی مات آی‌فون ۷ شرکت اپل ارائه شود؛ البته این موضوع، به معنی عرضه قطعی رنگ مشکی آی‌فون ۷ شرکت اپل نیست.

space_black_iphone

عرضه آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در رنگ‌های تازه، می‌تواند کاربران را برای خرید آی‌فون ۷ مجاب نماید؛ حتی در صورتی‌که تا تمایل داشته باشند تا معرفی آی‌فون‌های بعدی شرکت اپل در شهریور سال آینده، منتظر بمانند. پیش‌تر در ترنجی خواندید که آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل، در ۵ رنگ مختلف عرضه می‌شود. براساس تصاویر تازه منتشر شده، آی‌فون ۷ در رنگ‌‎های رز طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری، آبی‌تیره و مشکی ارائه خواهد شد؛ این موضوع، در حالی است که پیش‌تر گمان می‌رفت مدل “مشکی” آی‌فون جدید شرکت اپل تنها به آی‌فون ۷ پلاس (پرو) محدود خواهد شد. با این‌حال، در تصویر تازه منتشرشده، شاسی آی‌فون ۷ مشاهده می‌شود و این موضوع با توجه به استفاده از یک دوربین، قابل اثبات است زیرا می‌دانیم که مدل پرو با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد و شایعات مختلف، صحت این ادعا را تایید کرده است.

هم‌چنین، ویدیوی تازه منتشرشده، سه مدل آی‌فون را نشان می‌دهد؛ آی‌فون ۷ پلاس، آی‌فون ۷ پرو و مدل استاندارد آی‌فون ۷٫ البته، انتشار این ویدیو، بدین معنی نیست که آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در سه مدل عرضه شود؛ اوان بلاس، فاش کرده است که تنها دو مدل آی‌فون، ارائه می‌شود. برای یادآوری، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه می‌شود و “عکس‌برداری” در آی‌فون ۷ شرکت اپل به دلیل استفاده از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص، بهبود یافته است. خطوط پلاستیکی آنتن نیز، به لبه‌های بالا و پایین گوشی انتقال داده شده است و شرکت اپل از یک لنز با اندازه بزرگ‌تر برای دوربین اصلی، استفاده خواهد کرد.

انتظار می‌رود مدل پایه آی‌فون ۷ با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۵۲۸۸ یوآن (۷۹۷ دلار) و مدل پایه آی‌فون ۷ پرو با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۶۰۸۸ یوآن (۹۱۷ یوآن) به بازار عرضه خواهد شد. گمان می‌رود که آی‌فون‌های جدید شرکت اپل تا ۶ سپتامبر به‌صورت رسمی، معرفی شوند و سپس در ۹ سپتامبر (جمعه، ۱۹ شهریور)، پیش‌فروش آن‌ها آغاز شود. زمان معرفی آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در حال‌حاضر، به‌طور رسمی اعلام نشده است اما در هفته پایانی ماه آگوست، مشخص می‌شود که آی‌فون ۷ در چه زمانی، معرفی خواهد شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/more-space-black-iphone-7-photos/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amin697

اینو دیگه کدوم سایت منتشر کرده ماشالا هر روز یه عکس جدید میاد

برادارن چینی ماشالا بیکار نمیشین :wacko:

samsung king

زمین بری ، هوا بری همین تصویر ایفون هفته
هرچند طرفدارای اپل آرزو دارن این تصاویر دروغ باشه

masoud73

جناب کینگ لطفا از طرف خودت حرف بزن 🙂

AlirezaOM7

این آیفون چقد عالی بود
از سیکس تا الان شد متوسط
انتظاراتم از این ایفون ۷ تو بخش طراحی بیشتر بود
الجی و سامی و با این رندر های جدید سونی باید الگو بشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی