حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات جدیدی از دوربین دوگانه آی‌فون ۷ پلاس منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 3 دیدگاه | مطالب ترنجی

معرفی گلکسی نوت ۷ سامسونگ، تنها تعداد معدودی گوشی تازه را برای معرفی تا پایان سال ۲۰۱۶، باقی می‌گذارد و یکی از گوشی‌های هوشمند که شایعات متعددی درباره آن منتشر می‌شود، آی‌فون‌های آینده شرکت اپل است. به‌تازگی، جزئیات جدیدی از دوربین آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل منتشر شده است و دوربین دوگانه را برای مدل «پلاس» (پرو) آی‌فون ۷ تایید می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس تاکنون، بخش زیادی از شایعات روزانه دنیای گوشی‌های‌هوشمند را به خود اختصاص داده‌اند و این موضوع با توجه به علاقه کاربران به محصولات شرکت اپل، کاملاً منطقی است. یکی از مهم‌ترین شایعات منتشرشده درباره آی‌فون ۲۰۱۶ شرکت اپل، مجهزشدن آی‌فون‌های جدید این شرکت به دوربین دوگانه است. گمان می‌رود که آی‌فون ۷ بدون دوربین دوگانه و تنها با پیشرفت سخت‌افزاری و تغییرات نسبتاً اندک، به بازار عرضه می‌شود و آی‌فون ۷ پلاس که از آن با نام آی‌فون ۷ پرو نیز یاد می‌شود، با دوربین دوگانه ارائه خواهد شد.

6ec2d25agw1f6iyev3i1gj20sg0g0n0h-635x357

اطلاعات تازه منتشرشده از آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل، این موضوع را تایید می‌کند. علاوه‌براین، در خبرهای پیشین، آمده که در آی‌فون ۷، هیچ خبری از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیست و بنابراین، به‌احتمال بسیار زیاد، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، حذف شده است. علاوه‌بر استفاده از یک دوربین دوگانه در آی‌فون ۷ پلاس، شایعه منتشرشده در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، نشان می‌دهد که شرکت اپل از نظر نرم‌افزاری نیز، عملکرد عکس‌برداری گوشی‌های جدید خود را دستخوش تغییر کرده است؛ تغییرات صورت‌گرفته، جزئیات ثبت‌شده مربوط به تصاویر را افزایش می‌دهد و این موضوع در تصاویری که از فاصله نسبتاً دور گرفته شده است، قابل‌توجه خواهد بود.

6ec2d25agw1f6iyf98tikj20sg0g0q5s-635x357

برطبق جزئیات منتشرشده، آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل از یک الگوریتم نرم‌افزاری خاص برای زوم اپتیکال استفاده می‌کند که عملکرد آی‌فون ۷ را در بخش عکس‌برداری در مقایسه با مدل‌های قبلی، بهبود می‌دهد. آی‌فون‌های شرکت اپل به عملکرد قابل‌توجه در بخش عکس‌برداری مشهور هستند و  بنابراین، عرضه آی‌فون ۷ بدون هیچ‌گونه پیشرفتی در این زمینه، کمی دور از ذهن به‌نظر می‌‎رسد.

6ec2d25agw1f6iyet1ohxj20sg0g0dja-635x357

در رابطه با آی‌فو‌ن‌های جدید شرکت اپل، پیش‌تر در ترنجی خواندید که آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس در ۵ رنگ متفاوت، عرضه خواهد شد. آی‌فون ۷ در رنگ‌‎های رز طلایی، طلایی، نقره‌‍ای، خاکستری و آبی تیره ارائه می‌شود. آی‌فون ۷ پلاس نیز در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره، طلایی و رز طلایی در دسترس خواهد بود. شایعه شده است که رنگ دیگر آی‌فون‌ رده‌‍بالای شرکت اپل، مشکی مات است.

در کنار استفاده از دوربین دوگانه در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل و حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آن‌ها، به‌نظر می‌رسد که جای‌گیری نوارهای پلاستیکی آنتن در آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، تغییراتی داشته است. آی‌فون ۷ و آی‌فون ۷ پلاس که پیش‌تر اعلام شد با نام “آی‌فون ۶SE” به بازار عرضه می‌شود، در ماه سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد و مدتی بعد از معرفی رسمی، به بازار عرضه می‌شود.

[su_button url=”#”]Ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
saeedreza

این تصاویر که قدیمین
واسه یکی دو ماه پیشن :wacko:

MILAD 1986

راست میگه اسن پایینش دو اسپیکر نیست !! ولی الان تمام خبرها میگه دو اسپیکر پایین هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی