حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از ۱٫۵ میلیون سفارش برای آنر نوت ۸ هوآوی تنها در سه روز، ثبت شده است

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

گوشی‌هوشمند هوآوی آنر نوت ۸ در ۱۱ مرداد، معرفی شد و تنها سه روز پس از معرفی رسمی، بیش از ۱٫۵ میلیون سفارش برای این گوشی ثبت شده است. برای جزئیات بیشتر درباره آنر نوت ۸ هوآوی در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

امکان پیش‌خرید هوآوی آنر نوت ۸ تا دوشنبه، ۱۸ مرداد ادامه خواهد داشت و پس از آن، گوشی به فروش می‌رسد. با توجه به این موضوع که آنر نوت ۸، یک فبلت پرچم‌دار نیست؛ تعداد پیش‌خرید این گوشی، نسبتاً مناسب است و با توجه به این ارقام، می‌توان انتظار فروش خوبی را برای آن داشت.

برای یادآوری، آنر نوت ۸ با یک صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی Quad HD با چگالی پیکسلی ۴۴۳ ppi عرضه شده است. تراشه Kirin 955 هوآوی با لیتوگرافیکی ۱۶ نانومتری، به این گوشی قدرت می‌دهد؛ این تراشه به هشت هسته پردازشی با چهار هسته Cortex-A53 و چهار هسته  Cortex-A72 مجهز شده است. واحد گرافیکی Mali-T880 MP4 نیز، در این چیپ‌ست استفاده شده است و پردازش امور گرافیکی را برعهده دارد؛ عملکرد تراشه‌های گرافیکی به‌کار گرفته‌شده در چیپ‌ست‌های Kirin هوآوی، در حد مناسبی است اما در مقایسه با دیگر واحدهای گرافیکی، نمی‌توان آن‌ها را به عنوان “برنده” عنوان کرد.

حافظه رم به‌کار گرفته‌شده در آنر نوت ۸ هوآوی، چهار گیگابایت است و این گوشی در سه مدل با حافظه‌های ذخیره‌سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در دسترس قرار دارد. برای تصویربرداری، هوآوی از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با فلاش LED دوگانه استفاده کرده است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای برقراری مکالمه‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی، در بالای صفحه‌نمایش قرار دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، انرژی گوشی جدید هوآوی را تامین می‌کند و با توجه به مشخصات به‌کار گرفته‌شده در این گوشی، می‌توان انتظار داشت که با یک‌بار شارژ کامل، تا یک‌روز، شارژ باتری ماندگاری داشته باشد. حسگر اثرانگشت، پشتیبانی از نسل چهارم ارتباطات و سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰ با رابط‌کاربری اموشن ۴٫۱، دیگر مشخصات‌فنی گوشی جدید ۶٫۶ اینچی هوآوی را تشکیل می‌دهد.

مدل پایه آنر نوت ۸ هوآوی با ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت ۳۴۵ دلار، عرضه شده است و مدل‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی آن نیز، به قیمت ۳۷۵ و ۴۲۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. آنر نوت ۸ را می‌توان به‌عنوان یک رقیب برای فبلت شیائومی می مکس عنوان کرد؛ برای مقایسه آنر نوت ۸ هوآوی با فبلت شیائومی، باید گفت که شیائومی می مکس با صفحه‌نمایش ۶٫۴۴ اینچی فول اچ‌دی و یک باتری بزرگ ۴۸۵۰ میلی‌آمپر بر ساعت، ارائه شده است. قیمت شیائومی می مکس با تراشه اسنپدراگون ۶۵۰ تقریباً ۲۳۰ دلار است و نسخه دیگر فبلت شیائومی با ۴ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی و تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ تنها ۳۰۷ دلار قیمت دارد. البته این تفاوت قیمت به دلیل استفاده از صفحه‌نمایش Quad HD و تراشه قدرت‌مندتر در فبلت هوآوی،قابل توجیه است.

[su_button url=”#”]Androidheadlines [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali PC

خیلی زشته :negative:

Alionel

کوجاش زشته؟ :unsure:

Ali PC

به نظر من زشته کلا طراحی سلیقه ایه

Alionel

درسته…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی