حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج‌ طول عمر باتری موتو زد دروید منتشر شد: عملکرد متوسط

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

موتو زد یکی از جدیدترین پرچمدار‌های شرکت لنوو برای سال جاری است که با ویژگی‌های تازه‌ای عرضه شده است. موتو زد محصول نسبتا کاملی است که از جهات زیادی کاربران را راضی کرده است. طراحی خوب، دوربین قوی و سخت‌ افزار قدرتمند در کنار هم این مورد را تصدیق می‌کنند. اما یکی از مواردی که عده بسیار زیادی از کاربران درباره آن سوال داشتند، طول عمر باتری محصول بود. موتو زد محصولی بسیار باریک است و بنابر همین مورد حجم باتری آن چندان بزرگ نیست، حداقل که بر روی کاغذ این‌گونه به نظر می‌رسد. حال منبع معتبر GSMArena نتایج طول عمر باتری این محصول را منتشر کرده است که در ادامه به آن‌ها نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مانند سنت همیشگی ما در ترنجی، اجازه دهید که نگاهی به مشخصات فنی موتو زد دروید داشته باشیم. موتو زد دروید یک محصول از جنس فلز و شیشه با ضخامت بسیار کم ۵٫۲ میلی‌متر می‌باشد که نسبت به رقبای مطرح خود بسیار کمتر است. همچنین این محصول دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی از نوع QHD و با پنل امولد می‌باشد که در مصرف انرژی تا حدی کمک می‌کند. قلب تپنده تلفن هوشمند جدید لنوو یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ می‌باشد که توسط چهار گیگابایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی Adreno 530 همراهی می‌شود. دوربین به کار رفته در موتو زد دروید یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال، فوکوس لیزری و ضبط ویدئو‌های ۴K می‌باشد که برخلاف میل بسیاری از کاربران، این لنز کمی از جایگاه خود بیرون زده است. دوربین جلوی دستگاه نیز ۵ مگاپیکسل می‌باشد که فعلا برای عاشقان سلفی در هر شرایطی مناسب به نظر می‌رسد. طراحی ماژولار ویژه به صورت مغناطیسی برای اتصال لوازم مختلف، حافظه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به همراه جایگاه کارت حافظه، پورت USB-C، حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

gsmarena_003

حال اجازه دهید درباره باتری صحبت کنیم. باتری استفاده شده در موتو زد دروید یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپری است که با توجه به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ و صفحه نمایش بزرگ QHD چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. درست است که موتو زد دروید باریک‌ترین تلفن هوشمند در بازار است، اما از نظر ما، ضخامت ۷ میلی‌متری در کنار باتری بزرگ‌تر گزینه بهتری به شمار می‌رفت، درست همانند موتو زد فورس. خوشبختانه موتو زد دروید از شارژ سریع با فناوری Turbo Charge استفاده می‌کند و شارژر مخصوص آن نیز در جعبه وجود دارد. به کمک این فناوری شما در طی ۳۰ دقیقه می‌توانید تلفن هوشمند خاموش شده خود را تا ۵۲ درصد شارژ کنید. اما اجازه دهید به سراغ نتایج طول عمر باتری برویم.

1

همانطور که می‌بینید، موتو زد چندان عملکرد خوبی از خود نشان نمی‌دهد و تقریبا همه چیز متوسط به شمار می‌آید. با تلفن هوشمند موتو زد دروید، شما می‌توانید به اندازه ۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه بر روی خطوط ۳G تماس برقرار کنید. همچنین موتو زد می‌تواند تا ۶ ساعت و ۱۳ دقیقه به مرورگری وب بپردازد و همچنین امکان تماشای ویدئو با این محصول تا ۹ ساعت و ۲۱ دقیقه وجود دارد. درنهایت اگر روزانه یک ساعت مرورگری وب داشته باشید، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت تماس برقرار کنید، موتو زد دروید تا ۵۳ ساعت به صورت استند‌بای خواهد بود. شاید بد نباشد اشاره کنیم که موتو ایکس استایل در همین آزمایش‌ها توانست ۶۳ ساعت استندبای داشته باشد. در ادامه می‌توانید عملکرد پک باتری ماژولار این محصول را مشاهده کنید.

32

  • ۳۰ دقیقه شارژ اولیه، میزان شارژ موتو زد را از ۰ به ۲۱ درصد رساند (بر روی باتری اضافه ۳۵ درصد شارژ باقی مانده بود).
  • یک ساعت شارژ به وسیله این باتری، شارژ باتری موتو زد را به ۴۱ درصد رساند.
  • پس از یک ساعت و ۳۲ دقیقه، شارژ باتری اضافه ماژولار به اتمام رسید و موتو زد دروید ۶۰ درصد شارژ شد.

 

نظر شما چیست؟ شما درباره باتری این محصول چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/moto_z_droid_edition-review-1471p3.php”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

این الان متوسطه!؟
ترنجی ۵۳ رو بگی متوسط بقیه ی گوشیا باید از دم عالی در نظر بگیری که!!!

Ari khan

خیلی کمه… :negative:

milad.tech

۵۳ساعت متوسطه؟ :wacko:

Iranian_mind00

کاملا ضعیف :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs