حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان‌قیمت لنوو K4 Note با بدنه‌ای فلزی و ۳ گیگابایت رم به‌زودی معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید لنوو قصد دارد تا از نسل آینده گوشی موفق K3 Note رونمایی کند؛ به‌همین منظور، لنوو تیزری را پیش‌تر، منتشر کرد. این سازنده چند ملیتی، رسماً تایید کرده که نام جانشین بعدی فبلت ارزان‌قیمت قبلی، K4 Note خواهد بود. این مدل خوش‌قیمت در سری نوت همانند برخی از محصولات سری آنر (Honor) هوآوی و محصولات شیائومی، با ارایه مشخصاتی مشابه با مدل‌های میان‌رده و بعضاً گران‌قیمت و بهایی کم، مفهوم تازه‌ای را در بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت ایجاد کرده است. برای جزئیات بیشتر درباره گوشی خوش‌قیمت آینده لنوو یعنی K4 Note همراه ترنجی باشید.

شایعه شده است که این مدل با تراشه ده‌هسته‌ای Helio X10 مدیاتک و ۳ گیگابایت رم معرفی می‌شود. حافظه‌داخلی در K4 Note نسبت به K3 Note، به ۲ برابر افزایش یافته است؛ بنابراین، K4 Note لنوو به ۳۲ گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز خواهد بود. این مدل، هم‌چنین از یک حسگر اثرانگشت بهره می‌برد که K4 Note را نسبت به بسیاری از رقبای خود متمایز می‌کند.

k4-note

در طراحی این گوشی، از فلز استفاده شده است و لنوو، K4 Note را در ماه ژانویه در CES 2016 رونمایی خواهد کرد. شایعه شده که این فبلت با برچسب قیمتی ۸۹۹ یوآن (حدوداً ۱۴۰ دلار) معرفی می‌شود. البته لنوو به‌جزء رم، بقیه مشخصات‌فنی این مدل ارزان‌قیمت را تایید نکرده است.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/22/lenovo-k4-note-metallic-frame-3gb-ram-coming-soon/” target=”blank” background=”#6AB999″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی