حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شروع فصل کنفرانس های زمستانی: در انتظار معرفی Galaxy A9، امروز در چین

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

کنفرانس های زمستانی و معرفی گجت های جدید ۲۰۱۶ از همین هفته و هفته آینده شروع می‌شود. پیش از این تاریخ های مربوط به معرفی آیفون ۷سی و گلکسی اس ۷ را به دست آورده ایم ولی حال به نظر می‌رسد امروز با گلکسی A9 که یک تلفن با مشخصاتی شبه پرچمدار ولی قیمت مناسب تر است مواجه خواهیم شد. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

امروز متوجه شدیم که گواهی و تاییدیه TENNA برای گلکسی A9 در چین صادر شده است. از سوی دیگر خبر ها حاکی از آن است که این تلفن امروز در چین معرفی رسمی خواهد شد و همچنین سامسونگ دستگاه های  (Galaxy A5 (2016) and Galaxy A7 (2016 را در دسترس عموم برای نگاه اولیه و تست قرار خواهد داد.

مشخصات و بنچ مارک های گلکسی A9 چند هفته ای است که به طور مداوم در اینترنت پخش می‌شود؛ بدنه شیشه و فلز این تلفن هوشمند به همراه یک صفحه نمایش غول آسا ۶ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی و همچنین پردازنده Snapdragon 620 SoC ( که به تازگی توسط کوالاکام به Snapdragon 652 تغییر نام داده ) که سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل به همراه OIS و با گشودگی f1.9 که همه این مشخصات را یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و نسل چهارم ارتباطات شبکه ای همگی بسیار وسوسه برانگیز جلوه می‌دهند. با این حال تجربه های قدیمی ای مانند گلکسی مگا در چنته سامسونگ است که ممکن است این تلفن را به یک تلفن همه پسند و بی عیب و نقص با قیمتی مناسب تبدیل کند.

با این حال A9 نام و سری جدیدی برای سامسونگ به شمار می‌آید و قرار گرفتن آن در کنار بقیه تلفن های سری آلفا این سری از تلفن های گلکسی را به یک انتخاب مناسب و همگانی تبدیل می‌کند که خریدار با توجه به بودجه خود و سایز تلفنی که مد نظر دارد یکی از چهار عضو سری آفا را گزینش نماید و با مشخصاتی تقریبا مشابه که همگی کیفیت ساخت بالا و سنسور های اثر انگشت را نیز با خود همراه دارد، رضایتی بیش از پیش برای خریداران سامسونگ به ارمغان بیاورد.

شما درباره جشن سری آلفا که سامسونگ برای سال ۲۰۱۶ تدارک دیده چه فکر می‌کنید؟ آیا حاضر به خرید فبلتی با این مشخصات هستید یا یک تبلت ۷ اینچی را انتخابی عاقلانه تر می‌پندارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-X9-teaser-suggests-a-possible-Christmas-unveiling_id76901″ target=”blank” background=”#6AB999″]SamMobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
kamix1353

یه عمر زیر بوده سونی،ببین چه ذوقی میکنه :scratch:
جیره خواره اصلا این سایت،پول گرفته،لنز رو کثیف کرده :whistle:

S-M-B

:whistle: :whistle:
از کجا فهمیدی کارآگاه گجت؟ :whistle:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....