حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است نمایشگر ۴K در تولیدات سال ۲۰۱۶ سامسونگ و الجی وجود داشته باشد!

نوشته

8 سال قبل | 102 دیدگاه | ترنجی

چند روز پیش در ترنجی خواندید که نمایشگر ۴K در تولیدات موبایل ۲۰۱۶ سامسونگ و الجی استفاده نخواهد شد! این به نقل از یک منبع کره ای بود اما امروز یک توییت در توییتر منتشر شده است که می گوید به حرف های این منبع کره ای توجه نکنید. @Ricciolo1 که یک نویسنده زمینه فناوری است و قبلا هم توییت های صحیحی از آن دیده بودیم، عنوان کرده است که: “آن یک موبایل بزرگ، تخت و باریک است و فکر نمی کند که پروژه آن کنسل شده باشد” در ادامه با ترنجی باشید تا احتمالات مختلف را بررسی کنیم.

rick

یک موبایل بزرگ، تخت و باریک! تخت یعنی اج نیست، بزرگ یعنی اس ۷ احتمالی نیست، و باریک یعنی احتمالا الجی نیست. همه این ها را کنار هم بگذاریم و دنبال دستگاهی با این مشخصات بگردیم که در سال ۲۰۱۶ معرفی شود، به گلکسی نوت ۶ احتمالی می رسیم، دستگاهی که به نظر نمی رسد پروژه آن لغو شود. در حال حاضر تنها موبایل با رزلوشن ۴K نسخه ویژه پرچمدار سونی، یعنی اکسپریا زد ۵ پریمیوم است که با نمایشگر ۵٫۵ اینچی سبب چگالی تصویر ۸۰۶ پیکسل در هر اینچ مربع می شود. این چگالی تصویر بالا تنها در مواردی چون عینک های واقعیت مجازی اهمیت دارد و در استفاده روزمره واقعا تفاوت خاصی بین نمایشگر های +۴۰۰ پیکسل (یعنی رزلوشن FHD تا اندازه ۵٫۵ اینچ) در هر اینچ مربع دیده نمی شود، پس رزلوشن QHD یا ۴K هر دو بی استفاده می نمایند، البته اگر شرکت تولید کننده برنامه خاصی برای عینک های واقعیت مجازی نداشته باشد. البته این عینک ها هم اکنون با رزلوشن QHD در پرچمدارهای سامسونگ به خوبی عمل می کنند ولی مسلما با رزلوشن ۴K بهتر خواهند بود.

به شخصه اعتقادی به نمایشگر QHD هم برای موبایل ندارم، خیلی از کاربران با این نظر موافقند، چرا وقتی می توان توان پردازشی را صرف افزایش نرخ فریم در بازی ها و رابط کاربری روان تر کرد و یا عمر باتری را بهبود داد، همه را صرف رزلوشن QHD کرد؟ بله، نمایشگرهای QHD برخی برندها هم اندازه مصرف FHD آن ها و حتی کمتر است اما مصرف انرژی پردازنده و دیگر موارد چطور؟ حتی بحث مصرف انرژی را هم کنار بگذاریم، کدام کاربر مثلا گلکسی نوت ۵ بدش می آید که عملکرد گرافیکی هم سطح آیفون ۶ اس پلاس با نمایشگر FHD داشته باشد؟ یا مثلا کدام کاربر اکسپریا زد ۵ پریمیوم از آپ-اسکیل شدن محتوای FHD روی نمایشگر ۴K خرسند است؟ اگر نمایشگر ۴K است پس باید تصویر خروجی هم واقعا ۴K باشد که این اتفاق در مواقع محدودی که محتوا واقعا ۴K باشید صورت می پذیرد.

به نظر ما واقعا فعلا هیچ نیازی به نمایشگر ۴K روی موبایل های پرچمدار اصلی نیست، شاید روی نسخه های نمایشی و محدود برای اعمال قدرت خوب باشد اما نه برای عموم کاربران. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Dont-write-off-the-possibility-of-a-4K-handset-from-Samsung-or-LG-next-year_id76805″ background=”#2a9b6d”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
102 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rasool Azizi

حالا کاربرای سامسونگی که تا دیروز میگفتن نیاز نیستو اینا شروع کنید به به به و چه چه و samsung for ever و نمیدونم king power و این…… شعرا
این شکلکم یادم نبود :yahoo:

Sosha

خخخخخ الان میان اون نظراتی که چند روز قبل تو اون خبری که نوشته بود از ۴k استفاده نمیکنن رو که نوشته بودن خودشون نقض میکنن :whistle:

Mr pixel

این یه تبلت ویندوزی و۱۲ اینچه

مشخصاتش تو سم موبایل هست
اگه به کامنت دقت کنین متوجه میشین اصلا حرفی از موبایل نیست.امیدوارم ترنجی هم این ترجمه رو اصلاح کنه.
Stm w600
البته شماره ساخت دقیق اطمینان ندارم تو گوگل

im80za

منتظر اون ترولایی که میگفتن سامسونگ و الجی تواناییشو ندارن هم هستیم :bye:

i_love_quality

الان یعنی شما کاملا مطمئن شدی پرچمدار سامسونگ ۴K هست؟! :unsure:

در ضمن فکر نمیکنی زدن چنین گوشی یکسال بعد از Z5 پریمیوم شاید نشونه عدم توانایی بوده باشه؟! :yes:

S-M-B

جناب im80za

اخی…..الان شد توانایی؟ :whistle:
کی بود تا دیروز میگفت این همه پیکسل بی خاصیت و بی استفاده؟شما سامسونگی ها نبودید؟ :unsure:
میتونه ولی نیازی نمیبینه استفاده کنه؟ههه
الان شد توانایی؟چقدر خوب رنگ عوض میکنید هااااا. :scratch:
واقعا خجالت داره.اونوقت به ما میگن ترول. :bye:

پ.ن:
یه بار تو یه پست Z3 سونی رو با چند تا تقلب و نامردی تمام مقایسه کردی با S5 و از ترس ات نیومدی جوابی که من و اقای معزز بهت دادیم رو جواب بدی……….حتی اونجا negar هم از قول آقای همساده یه نظر نوشت و به سونی تیکه انداخت.گفتم یاداوری کنم که حرف چرت زدن بی جواب نمیمونه. B-)

:rose:

IT

یعنی مقایسه سامسونگ و سونی در زمینه موبایل خیلی خنده داره. حالا فن بوی های سونی هی دارن سونی رو به سامسونگ می چسبونن سونی توی موبایل باید با هم رده هاش مقایسه بشه نه با سامسونگ
پ ن. سونی شرکت خیلی بزرگیه که خیلی به پیشرفت تکنولوژی کمک کرده ولی در زمینه موبایل با سامسونگ خیلی فاصله داره و اصلا مقایسه این دو تا با هم شوخیشم قشنگ نیست

i_love_quality

بله مطمئنا مقایسه نمیشن سونی کجا سامسونگ کجا مطمئنا سونی خیلی بهتره!

kamix1353

رسول
میگم علم غیب داری؟از کجا میدونی قراره چی نوشته بشه؟والا تا اونجایی ما میدونیم متخصص رنگ به رنگ شدن بعضی طرفدارای سونی هستن.بزار کسی چیزی بگه بعد زیرش پاسخش رو بده.نه اینکه از غیب بگی.

Yas

سامسونگ قطعا سال ۲۰۱۶ سراغ ۴K نمیره اگ پرچمداری ۶اینچی بزنه احتمال ضعیف وجود داره …
تاسال ۲۰۱۷ بیاد و سی پی یو و‌گرافیکهایی با قدرت خیلی محشری بیاد اون موقع امکان استفاده از صفحه ۴k احتمالش هست
نه اینک الان مثل سونی فقط برا گول زدن مشتریاش اومده ۴k ساخته…
دارندگان زد۵پریموم با زد۵ معمولی الان واقعا رزولوشن ۴K با full hd و احساس میکنن؟؟

Mehdi2554

سیبیل قشنگ بابا!!! سونی مشتریاشو گول میزنه؟؟ پس سامسونگم مشتری مداره؟؟ لاکپشتاهم پرواز میکنن :scratch:

Sosha

دوست عزیز رزولوشن به کنار مهم اینکه پنل گوشی ۴k هست که باعث میشه کیفیت صفحه از full HD و Qhd بالاتر باشه، من از خودم که نمیگم خوبه مقایسش تو ترنجی بود و دیدین که اپل و Z5p رو صفحه نمایششونو در حالت HD باهم مقایسه کرد که کیفیت Z5p بالاتر بود به خاطر استفاده از پنل ۴k، شاید تراکم پیکسلیش قابل تشخیص نباشه اما کیفیت کاملا با چشم قابل تشخیص هست

rubiker

اون کیفیت بالاتر ربطی ب تراکم پیکسلی نداره.موتور پردازش تصویرش قویتره.

i_love_quality

علاوه بر موتور پردازشی قویتر صفحه اش هم ۴K هست دیگه که تونسته تصاویر رو به ۴K آپ اسکیل بکنه!
قابلیت آپ اسکیل وقتی با ۴K باشه یعنی شما نباید بگی فیلم ۴K از کجا بیارم چون فیلم های کیفیت پایینتر هم بهبود میده و نیازی نداره حتما ۴K باشه!

i_love_quality

:wacko:

آها یادم نبود جنابعالی قسمت تنظیمات گوشی رو باید ۴K ببینی و اگر Full HD باشه حالت تحوع بهت دست میده!!!

آخه آدم عاقل مگه توی تنظیمات و تلگزام و… شما تفاوتی بین فول اچ دی و فور کی متوجه میشی؟! شایدم اختلاف بسیار ناچیز ! خیلی ناچیز !

اما در فیلم و عکس دیدن کامل تفاوت دارن چون هزارجور پردازش تصویر هم صورت میگیره و شما بالاترین کیفیت رو میخوای!
یا مثلا همون قابلیت ارتقا کیفیت فیلم ها به ۴K!

در ضمن عزیزم فکر کردی مثلا ۴K الکیه که که گوشی ۴K باشه؟! رزولوشن ۴K یعنی چیزی حدود ۸٫۳ میلیون پیکسل اما ۲K یا کواد اچ دی یعنی حدود ۳٫۵ میلیون پیکسل! فول اچ دی هم حدود ۲ میلیون پیکسله!

بنظرت این مشتری مداریه یا گول زدن مشتری؟ اگر ۴K در تمام گوشی فعال میشد میدونی باتریش چطور میشد؟! میدونی دیگه نمیشد یک بازی بدون افت فریم انجام داد؟!

واقعا هیچ هیچ فرقی هم ایجاد نکرده در کیفیت ! فقط باتری و سرعت دستگاه عاالی باقی مونده!

در آخر بله تفاوت Z5 و Z5 پریمیوم کاملا مشخصه در فیلم ها و عکس ها ! 🙂

Milad.Sh

دوست عزیز YAS با تمام احترامی که برای سامسونگ و بقیه برندها قائلم اما میخوام عرض کنم که هنوزم که هنوزِ هیچ لزومی نداره حتی از رزولوشن ۲K یا همون QHD توی صفحه نمایش ها استفاده بشه چه برسه به ۴K البته از نظر من. (بدون تعصب میگم شما صفحه نمایش Full HD اکسپریا Z2 رو در کنار صفحه QHD ال جی G3 بگذارید متوجه برتری Z2 نسبت به G3 میشید، میدونم که خیلی از دوستان این مقایسه رو انجام نداید)
از نظر من دلیل استفاده سونی از صفحه نمایشی با رزولوشن ۴K تنها این مورد می تونه باشه که سونی تو چن سال اخیر در زمینه صفحه نمایش پا فراتر از Full HD نذاشته و همین باعث شد که خیلی از افراد که تو زمینه تکنولوژی و اسمارت فون ها فعالیت دارند سونی رو ناتوان بدونن در این زمینه.
بخاطر همین سونی با این کارش نشون داد که میتونه پا فراتر از کمپانی هایی مثل سامسونگ و ال جی در زمینه صفحه نمایش بذاره که خیلیا رو متعجب کرد.
من فکر نمیکنم که این کار، کار ساده ایی باشه چون سامسونگ و ال جی که دیگه ثابت شده پیشرو هستند در زمینه ی تلفن های هوشمند میتونستن این کار رو زودتر انجام بدن اما ندادن (به نظر من نتونستن این کار رو انجام بدن البته این نظر من هست)
اما درباره کاری که سونی کرد (ینی تبدیل رزولوشن ۴K به FHD هنگام استفاده عادی)خیلی از طرفداران سامسونگ تو همین سایت معتقد هستن که اصلا لزومی نداره از ۴K استفاده بشه، حالا که سونی از این رزولوشن تو حالت عادی استفاده نمیکنه (ینی لزومی نداره که استفاده بشه، همون چیزی که طرفدارای سایر برندها معتقدن) پس شما چطور میگید که سونی داره گول میزنه مشتری هاش رو با این کار!!
به نظر شما این کار منطقی نیست؟
واقعا لازم هست که تو استفاده عادی از رزولوشن ۴K استفاده بشه؟!
به فرض مثال تو قسمت منو گوشی لازم هست کوچکترین جزییات هم دیده بشن؟
خودتون هم اطلاع دارین که با این کار مصرف باتری چقدر زیاد میشه.
ممنونم که نظرمو خوندید و ببخشید که طولانی شد.
دوستان عزیز این موارد خیلی کوچیک باعث شدن بین ما دعوا بشه و ما مخالف همدیگه بشیم، واقعا سامسونگ، سونی، اپل و.. ارزشش رو دارن که این اتفاقات بین همشهری و هموطنامون بیفته؟
اگه واقعا طرفدار برند مورد علاقمون هستیم یه کاری کنیم که بقیه افراد از برند مورد علاقه ما خوششون بیاد نه اینکه کاری کنیم کلا افراد از برندی که ما دوستش داریم متنفر بشن.
دیروز سایت دیجی کالا یه مطلب جالب گذاشت در مورد طرفداری از برندها خلاصش این بود که تعصب ما روی یک برند باعث میشه فقط همیشه سراغ همون برند بریم و باقی برند ها رو فراموش کنیم. به فرض مثال من به جز یک گوشی همه گوشی هام سونی بوده ولی صد درد صد گوشی بعدیم از یک برند دیگه هست، لزومی نداره که همیشه سونی، سامسونگ و یا… بخریم، خوبه که برندها ی دیگه رو هم تجربه کنیم.
به هم احترام بذاریـــم، لطفا. :heart: :rose:

sinamirzaii

دوست عزیز من گوشی زد۲ یکی از دوستام رو با الجی جی۳ یکی دیگر از دوستام مقایسه کردم برتری مطلق برای جی۳ بود حالا نمیدونم یا شما تعصب زیاد دارید که میگید نه یا واقعا اون زد۲ زد۲ اصل نبود که اینطوری شد

Moazez

آقا سینا تو راست میگی. هیچکس این مقایسه رو انجام نداده،فقط تو انجام دادی؟ مقایسه میکنید بیزحمت عکس هم بذارید. مثل منکه له شدن صفحه نمایش s6edge plus در کنار z3 رو گذاشتم و مو به تن و بدنتون نموند

S-M-B

جناب yas
تو حرف از گول زدن مشتری نزن که همه عالم و ادم خبردارن که کیه که دنبال گول زدن مشتری ها با دستکاری بنچمارک و تقلب و ….. بود.

گول بزنه؟
واقعا حرفت خنده داره
اینارو ببین عزیزم،تاثیر صفحه نمایش ۴K گوشی Z5P روی عکس های FHD تو برنامه گالری و آلبوم خود سونی.

http://8pic.ir/images/5wnhosyuh2fmswy12h3g.jpg

http://8pic.ir/images/221uso3gy913hl904xsx.jpg

پس اینقدر حرف بی پایه نزن،باشه؟

البته زدی هم اشکال نداره چون ما ترول هستیم و شما منطقی. :rose:

rubiker

دوست عزیز این تاثیرات و بهبود ها بخاطر موتور پردازشیه ن چیز دیگ.

just samsung

جون مادرت بیخیال این ۴کا بشو خوشحال شدیم‌که نمیخای بزنی باز ضدحال زدیا سامی جون وللش این فورکی رو

S-M-B

واقعا؟ :whistle:

اگه ۴K زد و خوشحال شدی چی؟

جالبه ها
تو پست قبلی چون مثلاً قرار بود سامی ۴K نزنه مضر بود و همه بهش آلرژی پیدا کردن.

الان کجان اون ادما؟
اخی بمیرم واسشون الهی.

دقیقا همونایی که به طرفداران سونی میگن ترول،خودشون هفت خان ترولیت رو پشت سر گذاشتن و عقده گشایی هاشونو تو مقایسه دوربین دیدیم.

از تیکه انداختن هاشون و زخم زبون هاشون که بگذریم دقیقا معلومه چقدر با سونی مشکل دارن.

بعضی هاشون که واقعاً من اونارو به عنوان کاربر منطقی میشناختم و اشتباه میکردم در مورد شون.
واقعا متاسفم برای آدمهای دو رو….. 🙁

تو هم غم نخور داداش.سامی ۴K میزنه و خوشحالی شمارو هم میبینیم.

Ali

لاگ این کردم که بگم تو خوبی
همین.همه بد تو خوب

kamix1353

Smb
الان با این کامنتی که گذاشتی معلومه که اصلا عقده ایی نیستی.خیلی دلت پره،الهی مدیر سونی فدات بشه که چی کشیدی تو ابن چند وقته از جور زمانه 😥
در ضمن تا این کامنتی که گذاشتی هیج کس چیزی نگفته از طرفدارای سامسونگ.شما فشارت زده بال فکر میکنی کسی چیزی گفته

i_love_quality

امیدوارم اگر هم میخواد استفاده بکنه راه حل سونی رو در پیش بگیره وگرنه فکر کنم در GFXBENCH به رده های ۷۰-۸۰ یا پایینتر باید فکر بکنه :negative:

همین الان هم رتبه ۵۰ ام به S6 و Note 5 تعلق داره! :scratch:

رتبه اول این بنچمارک در سایتش متعلق به آیفون ۶s و Z5 کامپکت هست! B-)
رتبه های بعدی هم به Z5 – Z5 پریمیوم – Z3 پلاس تعلق داره! B-)

صفحه ۴K داره اما در این بنچ مارک رتبه دوم رو بدست آورده اما S6 رتبه ۵۰ ام با صفحه ۲K!
:unsure:

Amir Sepehr Ghasedi

شما می تونی اپلیکیشن game tuner دانلود کنی و رزولوشن و فریم ریت هر جور خواستی تنظیم کنی تا با افت فریم مواجه نشی.

Yas

و بعلاوه بهترین فبلتها و گوشی های ۲۰۱۵ باید لغب بزرگترین خالی بند ۲۰۱۵ رو ب جنابعالی عطا کنن!
چراکه فون آرنا بهترین فبلت ۲۰۱۵رو نوت۵ اعلام کرد و امروزم تو خبرا خوندیم بهترین گوشی رو اول آیفون۶S و بعد گلکسی S6اعلام کرد
پس بین فبلتها نوت۵ اوله و تو گوشیها گلکسی S6 بعد آیفون ۶S قرار داره
حالا برید تنتون بسوزه و ازین تن سوزی بیایید به همچین سایت معتبری بگید فون آرنا جیره خوره و فلانه ….
البتهاینم بهترین بهونتونه
ایول دو پرچمدار سال ۲۰۱۵ سامسونگ :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Mehdi2554

اره دیگه گوشی هایی که با ۵ تا برنامه ی باز توی مالتی تسکینگ با مشکل مواجه میشن. بهترین های ۲۰۱۵ هستن. خدایی فقط سامسونگ میتونه با تاچ ویز مزخرفش همچین امکاناتی داشته باشه :yahoo: :yahoo: :yahoo: :mail: 😉

i_love_quality

:yahoo:
یعنی چون فون آرنا گفت بهترین سامسونگ و اپلن منم باید قبول کنم؟! من خودم مرده ام فقط اونا زنده ان؟!
مگه فکر کردی اونا چه فرقی با من و تو دارن اونا هم چند تا آدمن رفتن یک دامنه ثبت کردن و سرور گرفتن همین! حالا چون اونا گفتن بهترینه صد درصد بهترینه؟!
خیلی حرفات خنده داره 🙂

منطق این سایت ها رو متوجه نمیشم واقعا!
بهترین دوربین رو سری Z5 دارن!
بهترین طراحی و دقت در ساخت رو سری Z5 دارن!
Z5 پریموم هم بهترین صفحه نمایش رو داره بعدش هم Z5 و پرچمداران دیگه!
اسپیکرهاشون هم بعد از اچ تی سی از بقیه بهتره! همچنین استریو هستن بر خلاف بقیه که مونو هستن!
هزار جور قابلیت صوتی و تصویری پیشرفته دارن!
مالتی تسکینگ عالی و رابط کاربری بدون لگ دارن!
قویترین پردازنده رو بدون گرمای زیاد دارن!
گرافیکشون هم بی رقیبه!
سرعت حافظه داخلیشون هم با S6 که ufs2 هست یکیه دقیقا و فرقی ندارن!(Z4 هم اینجوریه!)
ضد آب هستن!
باتری عالی دارن!

خب یعنی الان شما اینا رو قبول نداری؟! :scratch:

sinamirzaii

اره خوب باید نوت۵ بشه اول میخواستی الجی وی ۱۰ که کمبود شارژ دهی یا زد۵پی که صفحه ی فول اچ دی و شارژ دهی کمتری از نوت۵ داره رو بکنه بهترین فبلت؟؟ :wacko: :yahoo: نوت۵ بهترین ۲۰۱۵ بود و هست هیچ کس هم انکارش نمیکنه مگر شما ترول های سونی که میگید از زد الترا سه سال پیش هم کم میاره :wacko: :wacko:
پ.ن میدونم زد۵ پی ۴کی هست ولی چون تو هر بازی یا برنامه ای فول اچ دی هست پس فول اچ دی هست نه ۴کی فهمیدید؟؟

S-M-B

LOL..-.-

عزیزم
فون آرنا سامسونگ رو برترین انتخاب نکنه پس کی رو باید برترین انتخاب کنه؟
یعنی یادتون رفته اون همه چرت و پرت هایی که سایت فون ارنا در مورد سونی و زد۵ و گرماش و …… نوشت؟

این سایت خیلی عادلانه نظر میده که بهش رجوع کردی؟

نوت۵ با قابلیت اجرای ۵ برنامه در پس زمینه بهترین قبلت ۲۱۵ شد،
جالبه اونوقت هواوی جلوتر از سونی بود.
🙁

sinamirzaii

هههه چند تا ترول بیمزه تو یکی از دهکوره های ایران میگن فون ارنا معتبر نیست اقا جمع کن برو خوب اگر معتبر نیس چرا یکی از بهترین و پر بازدید ترین سایت های تکنولوژی هست برو جمعش کن اره زد۵پی لیاقت بهترین فبلت بودن رو داره فقط من سوال دارم چرا این سونی با این قیمت نجومی که برای زد۵ گذاشته نتونسته
۱. یه شارژر فست تو بسته بندیش بذاره تا زمان شارژ شدنش در حد تسلا نباشه
۲.چرا نمیتونه یه لنز خوب بذاره تا خش نیفته رو دوربین
۳. چرا نمیتونه یه هندزفری باکیفیت طراحی و تولید کنه که مخصوص این گوشی باشه
۴. چرا نباید در همه ی حالات ۴کی باشه
۵. چرا با باتری ۴۰۰ میلی امپر و خورده ای و صفحه نمایش اغلب فول اچ دی طبق GSMarena بیست ساعت یا این حدودا کمتر از نوت۵ با یه باتری ۳۰۰۰ میلی امپری شارژ دهی کمتری داره
۶.چرا باید رو ضد اب بودن مانور بده بعد بگه فقط بندازین تو اب مقطر اکه هی یادم نبود میگفتن تو اب مقطر هم نندازین :yahoo: دیگه استخر و اب شیر معمولی و اب دریا رو بیخیال
بازم بگم که چرا انتخاب نشده؟؟
پ.ن۱ سامسونگ بهترین مولتی تسکین و قوی ترین رو داره اگه شما از پست کوه امدی و بلد نیستی که هیچ ولی اگر بلدی یه نرم افزار داره باید اون رو از روی برنامه هایی که میخوای باز باشن ببندی
پ.ن۲ نوت۵ بهترین دوربین رو داره طبق مقایسه قبلی
پ.ن ۳صفحه ی همیشه کواد اچ دی داره
پ.ن ۴مثل بعضی گوشی ها احتیاج نداره که یه ضد خش برای دوربینش بخری :wacko: :wacko:
پ.ن ۴احتیاج نداره بری براش با یه پول اضافه فست شارژر بخری
پ.ن۵ یه هندزفری با کیفیت داره
پ.ن ۶بهترین ارگونومیک رو در بین فبلت ها داره
پ.ن ۷ بهترین جنس بدنه و طراحی زیبا رو داره نمیدونم به چی زد۵ پی میگین زیبا به اون زمین فوتبال بالا و پایین صفحه نمایش یا اون همه حاشیه دورش
پ.ن۸ به همه ثابت شده هست که اگزینوس ۷۴۲۰ بهتر از اسنپ ۸۱۰ هست بنچمارک که معیار همش هست خیلی بالاتر هست
پ.ن۹تاچ ویز بهترین رابط کاربری بدون لگ برای اندروید هست از رابط کاربری بی روح بعضی ها بهتر هست
بیشتر بگم؟

i_love_quality

sinamirzaii
شاید شما به فعال بودن همیشگی ۲K افتخار بکنی ولی من توهین به خودم میدونمش!!
چون مطمئنا باتری بسیار بهتری میتونستن داشته باشن و الکی فدای اعداد شده!(نمیگم الان باتریشون بد هست! نه باتریشون خیلی هم خوبه ولی میتونست عالی تر هم باشه)
اما توی فیلم و عکس دیدن میشه تفاوت رو متوجه شد! چون میشه پردازش تصویر انجام داد و البته شما بالاترین کیفیت رو نیاز دارید در فیلم دیدن و عکس دیدن!

الان Note 5 شما میتونه عکس ۳ مگاپیکسلی رو نشون بده نهایتا روی صفحه اش بدون زوم اما Z5 پریمیوم میتونه عکس ۸ مگاپیکسلی نشون بده!

درکش انقدر سخته واقعا؟! :wacko:

i_love_quality

sinamirzaii

راستش انقدر نوشتم خسته شدم فقط خواستم یک چیزی بگم حوصله توضیح بقیه رو ندارم !

الان Z5 و Z5 پریمومی که در بازار ایران هست هم هندزفری خیلی خوبی دارن هم شارژر سریعه داخل جعبشه!
اون جعبه ای که برای بررسی فرستادن کاملا فرق داره!
الان Z5 و Z5 پریمیوم در جعبه ای که واسه ایران و این منطقه فرستادن یک هندزفری خیلی خوب ، شارژر سریع و محافظ صفحه نمایش هست! تازه توی جعبه Z5 پریمیوم کابل OTG هم مثل اینکه گذاشتن!
مطمئنا این هندزفری که توی جعبه این گوشی گذاشتن خیلی بهتر از هندزفری بقیه گوشی ها نباشه بدتر هم نیست و و اقعا کیفیت خوبی داره!

در ضمن یک هندزفری فوق العاده Hi-res هم سونی برای این گوشی ها داده که شما میتونی بری بخریش و بی نهایت لذت ببری ! تازه این هندزفری نویز کنسلینگ هم هست!
سامسونگ جونت از این هندزفری ها برای Note 5 داده؟! اصلا نوت ۵ Hi-res ساپورت نمیکنه :whistle: نویز کنسلینگ هم سونی از Xperia Z2 به بعد ساپورت میکنه آیا سامسونگ Note 5 اش ساپورت میکنه؟ :whistle:

شارژر عادی این گوشی هم علکرد بدی نداره توی دو ساعت شارژ میکنه ۳۴۰۰ میلی آمپر باتری رو! نسبت به Z2 و Z3 خیلی بهتر شده! چون شارژرش کلا جدیده و فرق داره با قبلی ها
اما هنوز هم سونی اومده شارژر سریع گذاشته که حدود ۳۰-۶۰ دقیقه سرعت شارژ شدن رو کاهش میده!

خواهشا پس دیگه به این دو مورد مضخرف گیر ندید با بقیه چیزات کار ندارم دیگه!

SONY 1946

سونی یه بخش کوچک از قدرت خودش رو کرد،حالا شرکت های بدبخت دیگه باید ۲ سال بدون تا به این فناوری ها برسن :whistle:

Mehdi2554

پس چشمای تو با بقیه آدما فرق داره ک میتونی تو صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی همه ی قسمت های گوشی رو ۴K ببینی و تشخیص بدی ک همه چی تغییر کرده؟
عزیزم واقعا تو هیچ احتاجی نداری بخش تنظیمات و پیام ها و… رو با رزولشن ۴K ببینی. اینو درک کن عمو جون :bye:

sinamirzaii

عزیزم بخش تنظیمات روبا رزولیشن ۳۲۰p هم میشه دید مشکلی نداره ولی تکلیف کسی که بخواد یه بازی ۴کی یا کواد اچ دی مثل بمب اسکواد رو انجام بده چی هست؟؟ خوب جواب بده دیگه من به شخصه با پلیر گوشی اصلا نمیتونم فیلم نگاه کنم الان سامسونگ نوت۵ هم داره روش mx player نصب هست و مثل بعضی گوشی ها که نمیتونن با کیفیت ۴کی یه فیلم کواد اچ دی رو پخش کنن نیست و خیلی راحت مثل هلو با اخرین کیفیت پخش میکنه

i_love_quality

۴K نیست؟ :wacko:
پس هشت میلیون پیکسل کشکه؟!
بابا به خودتون بیاید!
فیلم و عکس دیدن موقعیت خاصه؟!
شما وبگردی میکنی باید حتما ۴K باشه کیفیت صفحه ات؟ فرقی میکنه کیفیتش با HD و Full HD؟!
یا تلگرام و تنظیمات گوشیت باید حتما ۴K باشه؟ تفاوت مگه داره با فول اچ دی؟!

۴K در موقع دیدن فیلم و عکس فعال میشه چون اونجا به حداکثر کیفیت نیازه و کاملا هم فرق داره با Full HD! چون هزارجور پردازش تصویر صورت میگیره! چون که X-reality هست! براحتی قابل تشخیصه از FullHD!

شما داری کیفیتی فوق العاده رو تجربه میکنی باتری دستگاه هم خیلی خوبه، عملکرد دستگاه در بازی فوق‌العاده است تازه گرماش هم زیاد نیست!

ولی خب من هرچی بگم توی متعصب که متوجه نمیشی!
تو آرزوت اینه که صفحه ۴K تو کل گوشیت فعال باشه ولی بنظرمن یک توهین به شعور خریداره! چرا باید باتری فدای رزولوشن بی فایده بشه! دقیقا همین نظر رو در مورد S6، Note 5 و G4 هم دارم! چون مطمئنا اگر اینها فول اچ دی بودن یا کواد اچ دی مدیریت شده مثل کاری که سونی با ۴K انجام داد الان حداقل بنچمارک باتریشون ۱۰ ساعت بالاتر میبود!
به این خاطر هست که میگن توهین به خریداره! 🙁

i_love_quality

آقایsinamirzaii
واقعا هیچ تفاوتی بین HD و Quad HD هم در بازی هاوجود نداره! مگه یک مقایسه که ترنجی ترجمه کرده بود یادتون نیست؟
توی اون مقایسه نشون میداد هیچ فرقی بینHD آیفون ۶ و Quad HD گلکسی S6 در زوم هم وجود نداره! شاید خییلی جزئی! اما واقعا عملکرد و سرعت آیفون رو دارن؟!
اما دیگه مطمئنا اون فرق جزئی بین صفحه Full HD وQuad HD وجود نداره!
چه برسه به ۴K!
در ضمن فرق ۴K و ۲K مثل فرق FHD با ۲K نیستا! اونا کلا ۱٫۵ میلیون پیکسل فرق داشتن اما ۲K و ۴K اختلافی نزدیک به ۵ میلیون پیکسل دارن! خیلیی فرق داره!
الان امتیاز های گرافیکی S6 در gfxbench بسیار پایینه حتی از گلکسی A3 هم پایینتره! فقط بخاطر ۲K بودن این اتفاق افتاده دیگه! اگر ۴K بزاره فاجعه میشه! فاجعه!
بخوای یک بازی ساده انجام بدی یکساعته باتری گوشیت تموم میشه!

اما در مورد اون MX Player که گفتین :
ویدئو پلیر اصلی گوشی های سونی خودش خیلی عالیه و بشخصه خودم ۹۹ درصد اوقات از اون استفاده میکنم! اما خب بعضی ها هم از MX Player ممکنه استفاده بکنن به دو دلیل خوبه که رزولوشن فول اچ دیه در این پلیر :
یک مصرف باتری بسیار کمتر
فرق خاصی با ۴K نداره چون پردازش تصویر روش صورت نمیگیره!

اما خب اگر سونی امکانی رو در تنظیمات پیاده میکرد که میشد مثلا رزولوشن هر برنامه رو تغییر داد مسلما خوب میشد

ممکنه چنین کاری در آپدیت اندروید ۶ انجام بده یا بیاد MX player هم بصورت ۴K اجرا بکنه مثل اپ youtube و netflix که در این گوشی ۴K اجرا میشن

در کل بنظرمن فول اچ دی باشه بهتره MX Player!

موفق باشید

Mehdi2554

@sinamirzaei
داداش تو فیلم نمیتونی با گوشی ببینی ولی توقع داری رو گوشیت بازی ۴K اجرا کنی؟؟؟؟ :wacko: :scratch:
جالبه ها!!!! خو رو همون دستگاه هایی ک فیلم میبینی بازی هایی با این رزولوشن هم بازی کن دیگه!!! چون برای بازی روی گوشی اینقدر رزولوشن نیاز نیست :yes: :rose:

sinamirzaii

شاید برای شما لازم نباشه ولی من دوست دارم یه بازی که ۴کی هست رو با همون کیفیت انجام بدم نه فول اچ دی
من فیلم هم با نوت۵ میبینم چون کیفیتش از کامپیوترم بالاتر هست و چون با لپتاب نمیشه خوب بازی کرد و pc هم زیاد به روز نیست تمام بازی ها رو اجرا نمیکنه و همچنین بعضی بازی ها فقط رو گوشی حال میده نه کامپیوتر
نظر i love quality به نظر من هم به قول شما یه گزینه ی توی تنظیمات قرار میدادن عالی میشد اگر یارو دوست داشت ۴کی ببینه دوستم نداشت همون فول اچ دی اینطور خیلی بهتر هست دیگه اون محدودیت های خاص هم نداره

i_love_quality

sinamirzaii

البته اون تنظیمی که گفتم ممکنه امکان پذیر نباشه چون اصلا خیلی از برنامه ها برای ۴K بهینه نشدن و رابطشون با ۴K به هم میریزه! و همچنین شاید سوییچ بین رزولوشن مختلف برای هر برنامه امکان نداشت باشه !
نمیدونم!

pika

تولید پرچمدار ۴K کاملا اشتباهه , امیدوارم LG این اشتباه رو نکنه و از خرابکاری شرکتایی که استفاده کردن درس بگیره..

i_love_quality

الان منظورت سونیه؟! خرابکاریش چی بوده؟!
عملکرد دستگاه که خیلی از G4 بهتره باتریش هم خیلی بهتره!

خرابکاریش کجا بود؟! :unsure:

kamix1353

میگم چرا با ج۴ مقایسه اش میکنید؟

pika

من وقت ندارم واسه دیدن هرکدوم از عکسام توی گالری ۴ ثانیه صبر کنم تا لود شه! شما بیکاری وقتت آزاده ۱۰ ثانیه هم باشه مشکلی نداری :negative:

i_love_quality

Pica
عزیز من اگر منظورت لود طولانی عکس ها هنگام استفاده از X-reality هست خب خاموشش کن!!!
حالا خوبه همین X-reality رو هم فقط سونی داره و الجی ندارش!
علت طولانی بودنش هم که سایت ها گفتن ۳-۴ ثانیه طول میکشه اون تصاویر ۴K پیشفرض گوشی هست!! نمیدونم علتش کیفیت بالای اون عکس هاست یا جزئیات بالاشون ولی خب همون عکس ها روی Z2 پردازش X-reality خیلی دیرتر از تصاویر ۱۰ مگی بیست مگاپیکسل بود!!
روی عکس ۲۰ مگاپیکسل در Z2 فوقش ۲ثانیه طول میکشه تا X-reality فعال بشه! اما این عکس های ۴K پیشفرض دقیقا اندازه Z5 پریمیوم طول میکشه! البته عذاب آور هم نیست و اگر یک عکسش پردازش بشه عکسهای دیگه سرعتشون از نصف هم کمتر میشه مخصوصا عکس بعدی یا قبلی!
تازه اصلا روشن باشه X-reality مگه قبل از اون ۴ ثانیه تصویر تار میبینی شما؟! تصویر بصورت کاملا واضح و عالی نشون داده میشه اما بعد از اون ۳-۴ ثانیه کمی رنگ ها زنده تر کنتراست بالاتر و جزئیات بیشتر میشه! چیزی نیست که مثلا قبل اون ۳-۴ ثانیه شما چیزی نبینی!

ایراد های الکی و بنی اسرائیلی میگیرید بعضی هاتون واقعا!
چی بگم آدم؟!
وقتی اصلا ندیدید گوشی های سونی چطورن فقط میشینید یدونه بررسی میخونید همین میشه دیگه!

i_love_quality

kamix1353
چون ایشون عکس پروفایلش G4 هست و طرفدار الجیه! البته مثال زدم فقط!

Myxperia

به نظر من تا زمانی که شارژ دهی باتری ها افزایش پیدا نکنه استفاده از ۴K چندان درست نیست… اما درباره حرف شما فکر نکنم سونی خرابکاری کرده باشه چون premium میزان ۶۶ ساعت عمر باتری داره که در مقایسه با پرچمداران LG خیلی هم خوبه… ال جی در زمینه باتری از سونی ضعیفتره و فکر نکنم قابل مقایسه باشن، بخش باتری سازی سونی واقعا قویه
اگه ۴K اشتباهه پس طبیعتاً ۲k هم باید اشتباه باشه…

Mohammad Soly

۴کی فقط برای فیلم و عکس مناسبه سونی هم همین کارو کرده.درسته همه جا ۴ کی نیست بنظر من هم لازم نی ولی ۸۰۶ پیکسل همیشه هست

pika

اگه شما واقعا فکر میکنی دلیل بهتر بودن شارژدهی سونی نسبت به الجی نوع ساخت باتری هاشِ (باتریسازیِ سونی گفتین!) من دیگه حرفی ندارم و شمارو با همین میزان اطلاعاتتون رها میکنم..
در ضمن من ترجیح میدادم گوشیم همون صفحه ی p-oled fhd که روی G flex 2 هست رو داشته باشه.. اینکه چرا الجی اینکارو نکرده به نظر من اشتباهه و من قبول میکنم که شرکت الجی میتونه اشتباه کنه! و امیدوارم بازم اشتباه نکنه..
راستی اینکه شارژدهی الجی خوب نیست دلیل نمیشه شارژدهی سونی خوب باشه!

Myxperia

شارژدهی بهتر سونی مربوط به بهینه سازی این شرکت هستش نه نوع باتری هاش و این چیزی نیست که کسی متوجه نشه و شاید بهتر بود که اون جمله رو بکار نمیبردم تا شما اشتباه متوجه نشی… همین خرابکاری سونی فعلا خیلی بهتر از LG هستش و اگه ال جی بخواد ۴K بزنه احتمال اینکه عمر باتریش از پریمیوم بدتر هم بشه وجود داره…!

Yas

اعتماد بنفس اون فن سونی که گفت زد۵ بهترین دوربین و داره تو حلق شرکت سونی ک تا این حد چشماشو رو واقعیت بسته
سونی با ۲۳مگاپیکسل دوربین تو زوم ر…د برادر من چرا میایین فقط نظر میدین ک کم نیارین شما برو از هر متخصص تلفن همره بپرس میگه دوربین کدوم گوشی بهتره

i_love_quality

متخصص تلفن همراه کیه که ازش بپرسم؟! :unsure:

متخصص دوربین سایت DXO هست دیگه میگه بهترینه!

خودم هم مطمئن باش از خیلی ها بیشتر میدونم!

اون عکس هایی هم که توی مقایسه دیروز دیدیم مطمئنا مشکل داشتن چون توی زوم کم هم اصلا واضح نبودن! در حالی که توی همین عکسایی که سایت ها گرفتن زوم میکنی آدم کیف میکنه! 🙂

دوربینش فقط یک ضعف داره اونم تنظیمات پیشرفته است که امیدوارم در اندروید ۶ اضافه بشه چون توی فروم پشتیبانی سونی هم بنظر میاد قراره در اندروید ۶ اضافه بشه

وگرنه کیفیت عکس برداریش بی نظیره و مطمئنا با آپدیت بالاتر هم میره چون یک سنسور کاملا جدیده صد دردصد با آپدیت بهتر هم میشه
فیلم برداریش هم بی نظیره فقط کافیه مقایسه فیلم برداری این گوشی رو در شب با گوشی های دیگه ببینی ! در روز هم بی نظیره مخصوصا با لرزشگیر فوق العادش!

مطمئن باش من چشم هام رو نبستم ! شما مثل اینکه بستی! 🙂

Moazez

اگه نوت۵ دوریینش از z5 بهتره پس چرا سامسونگ التماس سونیو میکرد برای سنسور z5؟ خب نوت۵ بهتره دیگه از همون سنسور استفاده کنه. حالا فون آرنا جیره خور هرچی گفت که قبول نیست. Dxo هرچی بگه همون درسته. خوشبختانه تو سایتهایی که باج نمیگیرن و اهل رشوه نیستن گندهای سامسونگ کاملا مشخصه.فقط فون آرنا هست که سنگ سامسونگو به سینه میزنه

Aryan.e.m

Dxo نمره z2 رو از s5 پایین تر گفته فکر کنم

خب حالا چی؟ :whistle:

Ali

آقای عطایی همه چیز رو به خوبی تو متن توضیح دادن :good:
فور کی باید تو تبلت های بزرگ و لپ تاپ ها استفاده بشه..در حال حاضر استفاده از این رزولوشن برای موبایل فقط جنبه تبلیغاتی داره و بستر لازم از لحاظ باتری و پردازنده کافی نیست

Aryan.e.m

من که مخالفم
چرا؟ چون این دقت نمایشگر فقط ارزش خریدو میاره پایین ولی اگه هدست واقعیت مجازی هم بخواید در کنارش بگیرید بحثش جداس
در حال حاضرم z5p ارزش خرید پایینی داره به بقیه شرکتام کاری ندارم :whistle: :whistle:

Moazez

انقدر ارزش خریدش پایینه که تمامی موجودی سایتها در روز اول تموم شد؟ ارزش خریدش پایینه که تمام فروشگاهها از فروش بالاش میگن؟ ارزش خریدش پایینه که در ژاپن،ویتنام،تایوان براش صف کشبدن؟ ارزش خریدش پایینه که سونی یه خط تولید جدید برای رنگ کرومش تاسیس کرده؟!!مطمئنی توهم نزدی؟ این گوشی بهترین گوشی حال حاضر جهان هست. نوت فایو تنها رقیبشه که اصلا مال این حرفا نیست.شوخی بیش نیست پیش پریمیوم

Aryan.e.m

برای من ارزش خرید پایینی داره
صغحش به دردم نمیخوره من بیشتر از اچ دی نمیخوام و بیشتر از پنج اینچم نمیخوام گوشی خودم ۴٫۶ هست عادت کردم به این صفحه
حسگر اثر انگشتم نمیخوام نیاز ندارم
دوربین گوشیمم عالیه مشکلی نداره اخه از چهار تا جزوه و تمرین عکس گرفتن که همچین دوربینی نیاز نیست که
در ضمن اگر هم فروشش بالا بوده چرا سونی چیزی نگفته؟ اگرم گفته لینکی چیزی بدید ممنون

ali™reza

:wacko:

bvb

ترولای سونی چه جوگیر شدن خوبه تو همین متن هم ۲،۳ بار نوشته به ۴k نیازی مگه اینکه تو عینکای واقعیت مجازی ازش استفاده بشه که ماشالله سونی همونارم نداره اون ۵% ۴k هم کاملن بلااستفادس تو صفحه زیر ۶ اینچ هیچ تفاوتی بین Qhd و ۴k حس نمیشه حتی Qhd هم خیلی لازم نیست بیشتر جاها همون فول اچ دی کافیه

S-M-B

باشه اصلا من ترول
تو سقراط،تو پدر منطق،تو عادل،تو واقع بین
قراره هر چی تو متن بالا باشه بشه وحی منزل باشه؟
پس اینا چی میگن این وسط؟

تصویر اول(برنامه البوم سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Album-4.jpg
تصویر دوم(برنامه گالری غیر سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Gallery-5.jpg
مقایسه به صورت CROP تصاویر:
http://8pic.ir/images/5wnhosyuh2fmswy12h3g.jpg

اها باشه،Z5P بدردنخوره فقط چون شما میگی.

واقعا تقصیر جناب معزز نیست اینقدر از دست شماها حرص میخوره،اونم همش مقایسه میکنه و شما با یه انگشت اشاره تون ردش میکنید بره.
:scratch:

rubiker

افزایش رزولیشن تا کجا؟؟؟
چیزی ک تنها خوبیش فقط بدرد عینک واقعیت مجازی میخوره تو زندگی روزمره چ تاثیری داره؟
شرکتا اومدن رزولیشنو زیاد کردن و موتور پردازش تصویرشونم قوی کردن و گفتن این است کیفیت Qhd و ۴kو ماهم فک کردیم بخاطر پنل کیفیترفته بالا در حالی ک تاثیری ندارن این پنا.
تو اندازه گوشی پنل واقعا تاثیری نداره و فقط موتور پردازشی تاثیر داره.رزولیشن بالا بدرد تبلت و لپ تاپ و تی وی میخوره

S-M-B

دوباره نظرم رو تکرار میکنم
پس اینا چی میگن این وسط؟

تصویر اول(برنامه البوم سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Album-4.jpg
تصویر دوم(برنامه گالری غیر سونی):
http://xperian.ir/xperian/wp-content/uploads/2015/11/Gallery-5.jpg
مقایسه به صورت CROP تصاویر:
http://8pic.ir/images/5wnhosyuh2fmswy12h3g.jpg

اها باشه،Z5P بدردنخوره فقط چون شما میگی.

واقعا تقصیر جناب معزز نیست اینقدر از دست شماها حرص میخوره،اونم همش مقایسه میکنه و شما با یه انگشت اشاره تون ردش میکنید بره.

Rasool Azizi

ای بمیرم برا طرفدارای سامسونگ همه چیز بلدنااا ولی وقتی میرسن به زد۵ پریمیوم میگن فورکی نیست و بعضی مواقع خاص ۴کی هست!!خخخخخخخ اولا برو همون اوقات خاص رو بدون چیه بعد بیا نظر بده بعدشم الکی که نیست شما خودتون اول میگید نیست بعضی مواقع میشه ۴کی! آخرش هست یا نیست؟ عزیزم سخت افزارش یعنی پنل صفحه نمایش ۴کی هست که اینو کلیه سایتها گذاشتن تراکمشم دیدید ولی فون آرنا سوزش اومده در این مورد چیزی نگفته البته خدایی اینم نگفته که ۴کی نیست چون بایذ مثل گاف گرم شدن z5 که داده بود مجبور میشد جمش کنه :bye:

kamix1353

چه حرصی میخورن طرفداری سونی.کاش مطلب رو میخوندید.کاش.هم این مطلب هم اون مطلب که به صراحت توش نوشته شده بود تواناییش رو دارند استفاده کنن.اصلا بیخیال هر جور راحت هستید.راستی میگم احیانا این حساب توییتری جیره خوار نیست؟

S-M-B

جیره خوار؟
جیره خوار دیسپلی میت نامرده که لقب برترین و دقیق ترین صفحه نمایش ها رو به سامسونگ میده،اما تو ترنجی و و مقایسه بسیار دقیق این سایت اونقدر ضعیف عمل کرد که خون همه طرفدارای سامسونگ به جوش اومد. 😥 :whistle:
https://toranji.ir/مقایسه-نمایشگر-گلکسی-اس-۶-اج-با-اکسپریا/

جیره خوار اون فون ارنای نامرده که تو بررسی صفحه نمایش زد۳ و نوت۴ کل برتری رو به سامسونگ داده بود اما خلاف نظر فون ارنا سایت ترنجی اونو زیر سوال برد و طبق نظر سایت ترنجی برعکس بود(متاسفانه لینک رو پیدا نکردم)

جیره خوار اون فون آرنای نامرده که تو مانور دادن علیه سونی نوک جمع رو چیده،شایعه سازی در مورد گرمای زد۵ با تکیه بر یک عکس که فوتوشاپ بود که دکمه ای مجازی اش اشتباه فوتوشاپ شدن،لوگو سونی رو گوشی نیستcomment image

تو بررسی دوربین اومده گند زده به دوربین زد۵ تا جلو ایفون۶ اس پلاس و نوت۵ کم بیاره و نقض اونو تو بررسی دوربین زد۵ در سایت gsm ایران دیدیم که تو کراپ سونی عالی بود.
http://www.gsm.ir/techRevs/show/29608/بررسی-تخصصی-جی‌اس‌ام%۳A-سونی-اکسپریا-Z5؛-داغ-و-خوشمزه/
هرچند از این سایت که کاربرانش هم تو نظرات انتقاد کردن که چرا اینقدر از سونی بد میگید خوشم نمیاد،اما منبع شرطه.

جیره خوار Gsm Arena است که معلوم نیست چطور حساب کرده که زد۵ و زد۵ پرمیوم که تو هیچ چیز تفاووت ندارن الی ۰٫۳ اینچ صفحه نمایش و ۵۳۰ میلی امپر باطری بیشتر پرمیوم،اما در عمل یک سوتی فجیع داده که اینقدر عدد پرمیوم رو کم اعلام کرده و طبق گفته سایت ترنجی تجربه باطری زد۵ پرمیوم مثل زد۵ کامپکت بوده.در بدترین حالت باید زد۵ پرمیوم مثل زد۵ می بود چون ۵۳۰ میلی آمپر باطری بیشتر از نیاز ۰٫۳ اینچ صفحه نمایش بیشتر با رزولوشن FHD هست.
https://toranji.ir/باتری-اکسپریا-زد-۵-پریمیوم-زیر-ذره‌بین/

بازم بگم کی جیره خواره؟

تعجب میکنم هنوز یه عده نفهمیدن سامسونگ واسه نابود کردن سونی چقدر پول به سایت ها میده،من جمله سایت همسایه که حتی به نکات مثبت زد۳ پلاس هم رحم نکرد و کلی بدگویی کرد.

اره این واقعیته،
صنعت کره جنوبی با صنعت ژاپن در حال رقابته و ذات پلید کره هم که تو مسابقات ورزشی حق کشتی گیر ایران یعنی عبد ولی رو خوردن،اینجا هم دارن کاری میکنن فروش سونی کمتر بشه

باشد که هدایت شوید

kamix1353

فکر کنم خودت بیشتر به هدایت نیاز داری،شدید جوووک،هر کس ضعف سونی رو بگه میشه جیره خوار؟ شما مدرکی دارید که ثابت کنه این سایتها که اسم بردید جیره خوار هستند؟ یه فرهنگ غلط تو لایه لایه جامعه نفوذ کرده به اسم تهمت زدن ،سایت طرفدار سامسونگ سم موبایله که تقریبا بیشتر از همه سامسونگ رو میکوبه،اگر قرار به جیره خواری باشه این سایت که مستعد تر هست به جیره خواری،زوم..ت ،دیجیا… ،دیجیکال….،فون آرنا،جی اسم آرنا،….همه جیره خوار؟ :scratch:

Rasool Azizi

منم میگم توانایی ساخت تانک دارم تو بیا ثابت کن نمیتونم یا میتونم!! چون یکی گفته دارم شما باید باور کنید؟!! تاره این خبر تو هیچ جایی بهش اشاره نشده که خودز شرکتها بگن تواناییشو داریم تازه خود اونام باید با مثال تو یه جاهایی اینو ثابت کنن
اینو یه تحلیلگر بصورت زیرکانه گفته فقط تمام!

kamix1353

رسول
اگر دقت کنی هم این پست هم پستی که در این مورد بود چند روز پیش منبع رسمی نبودن،این از جواب زیرکانه،تمااااام.در ضمن اینها رو باید به خودتون بگید نه به ما.شما رو این خبر دارید مانور میدید.
بله مسلم تو و امثال تو نمیتونید تانک بزنید،اما سامسونگ الجی به عنوان بهترینهای صحفه نمایش میتونند،چون کارشون هست.

Yas

کامیکس جان کل کل با فن سونی و با مادر بزرگ من موقع بافتن بافتنیش فرقی نداره!!

kamix1353

:yes:
نه فقط برام جالبه هنوز هیشکی اون چیزی که اینها میگن رو نگفته،اینا تا آخرش رو رفتن :wacko:

i_love_quality

این دوستانی که خودشون رو عالم و بدون تهصب میدونن! یکی گفته تصاویر توی Z5 پریمیوم لود شدنش ۴ ثانیه طول میکشه لایک میکنید؟! این تعصب نیست؟؟!!

:mail: اون ۴ ثانیه که میگی فقط روی اون تصاویر پیش فرض ۴K دستگاه با جزئیات خیلی بالاش طول میکشه اونم نه برای واضح شدن و بالا اومدن تصویر فقط بهبود کیفیت با X-reality انقدر طول میکشه تصویر بصورت عادی یک ثانیه هم بالا اومدنش طول نمیکشه!
یعنی شما قبل از اون ۴ ثانیه تصویر بی کیفیت نمیبینی با کیفیت عالی میبینی فقط رنگ هاش غلیظ تر و جزئیات بالاتر نرفته تصویر عادی هست که توی تمام گوشی ها میبینید!!!

اصلا X-reality رو خاموش کن! خوبه گوشی های دیگه کلا چنین چیزایی ندارن!
همین Z2 خودم روی اون تصاویر ۴K خیلی دیر X-reality فعال شد! نمیدونم چرا ولی روی عکس های ۲۰ مگاپیکسلی سریعتر فعال میشه!
پس علت دیر لود شدن تصاویره نه صفحه نمایش ۴K!!!

اطلاعات طرف اصلا کافی نیست تا حالا قشنگ با یدونه پرچمدار سونی کار نکرده بدون اطلاع این رو مینویسه بقیه دوستان هم لایک میکنن یعنی شرایطشون همینه!
چقدر تعصب آخه؟! بس کنید دیگه آخه این ایراد الکی و بدون واقعیت لایک داره واقعا؟!
چی بگه آدم؟ :scratch:

Moazez

فهموندن حرف به طرفدارای سامسونک مثل نصب ویندوز روی چرتکه هست. اینا تا دیروز میگفتن نیازی نیست،الان با خوندن این خبر قند تو دلشون آب شده. سامسونگ خیلی زرنگه یکاری کنه QHDهاش به FHD سونی برسه مه اینکه بیاد جا پای بزرگان صنعت تصویر(سونی)بذاره و ۴k بزنه. البته سامسونگ هروقت ۴k زد از طرف جیره آرنا میشه بهترین مثل دوربین نوت فایو که از z3+ شکست خورد ولی تو جیره آرنا از z5 بهتره؟!!!!خخخخخ

Ali

:))) ا… اکبر این چی میگه :scratch:

kamix1353

Ali
حرف جدیدی نمیزنه،خلاصه حرفش اینه همه سایتها و بررسی هاشون رو ول کنیم ،بشینیم هذیون گفتن ایشون رو ملاک قرار بدیم :yes: بااااش تا صبح دولتت بدمد فرزند :yes:

amir Narimnpour

ویندوز
چرتکه
جالبه تو هنوز سر پرونده تبلیغ زد۳ پلاس از سونی پول میگیری؟؟؟؟؟؟
خخخخ عجب گوشیه هااااا با بنچمارک ۷۵ هزارتاییش خخخ
کی پروژه زد۵ رو با جدیت استارت میزنی؟؟؟؟
نوت۵ هم که داره با سونی زد رقابت میکنه

Ali

تا وقتی که سونی بجای زد۳ ،بهش زد۵ نده،تو پست های زد۵ کارت نمیزنه

Moazez

همیشه کسی که سواد چیزیو نداره بفهمه فکر میکنه کارش خیلی درسته. برید هروقت به سطحی رسیدید که بفهمید بیاید بحث بچه ها.

amir Narimnpour

سلام
به نظرم خبر فیک باشه
الجی که مطمینم نمیزنه ولی سامسونگ یه ویژگی داره که حسوده و دوس داره هرچی بقیه گوشیا دارن گوشیه اونم داشته باشه البته این به نفع ماست و من این رفتار سامسونگو دوس دارم چون فقط به نفع مصرف کنندس اخه کی اهمیت میده که اولین بار کی حسگر اثر انگشت گذاشت یا صفحه کواد اچ دی یا فورکی
خب همه دوس دارن بهترینو داشته باشن
الجی هم به نظرم بهتره تو فکر توسعه اولد هاش باشه برای موبایل
فورکی تا ۸ اینچم به نظرم بدرد نمیخوره ((هرچند کار سونی هم ارزشمنده))
در مورد علم هم بعید میدونم سامی و الجی نتونن فورکی بزنن برا موبایلشون

amir Narimnpour

در ضمن خیلی با حاله
انقد جی۴ خوبه که میبینم فقط بهونه باطریشه
این اگ درست شه قراره ب چی گیر داده شه

Moazez

فکر میکنی. ضخامت ۱ سانت، بدنه پلاستیکی،باتری داغون،اسپیکر مونو، پردازنده ضعیفتر از رقبا، همه ضعفه گل پسر. دوربینشم که امسال هیچی نبود

amir Narimnpour

ضخامت یک سانت رو میزارم به حساب این که جی۴ ندیدی و دستت نگرفتی و فی الواقع تا الان لفظ ارگونومی رو هم تو گوشات راه ندادی
بدنه هم کیفیت قابل قبولی داره هرچند که قراره بهترم بشه خخخ بهتر از دو طرف دراگون تریل
و در ضمن حداقل جایی مث رو لنزشم هی چیز درتس حسابی میکشه به اسم یاقوت کبود که نشه مث پریمیوم
باطری رو که قبول دارم و خودمم گفتم
اسپیکر مونو هم که………
استفاده خاصی نداره برام که بگم همین راضی کننده نیس چون با وجود هنذفری مثله quadbeats3 معمولا نیاز کمتری براش هست مگر اینکه مثلا بخوام تو مهمونی اهنگ بزاریم برا مردم خخخخ
پردازنده رو هم خجالت بکش که همین ترنجی نشون داد که رقیبش زد۴ با پردازنده غووولش ۳۰ ثانیه عقبه
دوربینشم ارجاعتون میدم به پستی که اوایل همین ترنجی گذاشت از نمونه عکسای دوربینش و اینکه نظر جنابعالی زیرش بود که حتی گفتی این احتمالا از زد۳ پلاسم بهتره چون لنز جدید روشه((یادته))
حالا برو پای فوتو شاپ از زد۳ پلاس بنچمارک بگیر

Moazez

آخه رقیبی وجود نداره؟ رقیبا هنوز با QHD به FHD سونی نرسیدن. سونی اگه ۴k هم نمیزد اینا صدسال سیاه تو رسیدن به FHD سونی درجا میزدن.

master

خلاصه و مفهوم حرفهای دوستمون i_love_quality =بهانه!
اگر یک لحظه متن خبر رو که با “ممکن است ” شروع شده نگاه کرده بودی سعی نمی کردی تا این حد با بهانه ها و حرف های بی ارزش خودت رو کوچیک کنی!
اگر صبر کنی همه چیز مشخصه میشه
این مشخصه که در هر صورت ترولها بهانه ای برای مطرح کردن دارن!به این صورت:
۱-سامسونگ و الجی از نمایشگر ۴k استفاده کنن>>بهانه>>کارشون کپی از سونی بوده!!
۲-سامسونگ و الجی از نمایشگر ۴k استفاده نکنن>>بهانه>>سامسونگ و الجی توانایی ساخت نمایشگر ۴k رو ندارن!!
از این دو حالت که خارج نیست!هست؟
هروقت یکی از حالت های بالا اتفاق افتاد اون موقع این بهانه ها رو مطرح کنید تا همه با هم بخندیم!

اینکه چهره بهضی ترولها برای همه شناخته شده هست هم شکی نیست.دوتا لینک پایین فقط محض یاداوری هست.
http://8pic.ir/images/9syndrpp83snh93jnzkr.jpg
http://s3.picofile.com/file/8223796134/tmp_1167_IMG_20151114_203137_466053675.jpg

i_love_quality

من گفتم کارشون کپی از سونی بوده؟! :wacko:
مگه رزولوشن هم کپی میکنن آخه؟!
من کی گفتم؟!
بدبختی رو نگاه کنید به آدم تهمت میزنن!!! :unsure:

در ضمن اون عکس ها رو هم فکر کنم برای من نزاشتی ولی خب اون مقایسه کیفیت S6 و Z3C نشون میده اختلاف خاصی ندارن واقعا! فقط اختلافی که من دیدم رنگ ابر ها داخل Z3C هاله آبی داشت یا به اصطلاح سرد بود! فرق دیگه ای نداشتن واقعا!

master

“مگه رزولوشن هم کپی میکنن آخه؟!
من کی گفتم؟!”
من هم نگفتم شما چنین ادعایی کردید!
این جمله “این مشخصه که در هر صورت ترولها بهانه ای برای مطرح کردن دارن”
عمومی بوده و خطاب به ترولها
بخش اول کامنتم خطاب به شما بود
بخش دوم خطاب به ترولها
و بخش سوم خطاب ترول مخصوص یعنی معزز بود.

i_love_quality

آها…
البته من بهانه هم نیاوردم! برای چی بهانه آوردم نمیدونم!
ولی خب بگذریم واقعا دنیا دو روزه یک روزش رو که خوابیم بهتره روز دیگش هم در حال بحث کردن در ترنجی نباشیم 🙂

S-M-B

master،الحق و الانصاف که master نیستی

اومدی با Compact مقایسه میکنی؟
یعنی اینقدر سامسونگ اوضاع اش داغونه که فقط با HD میتونه برابری کنه؟
واقعا اینطوره؟

تازه اختلاف زیادی بین این ۲ هم نیست
زردی رنگ سفید پرجمداراتون چی؟ههه ولش لازم نیست بگم
چون تو خودت استادی و بیشتذر بلدی حتماً

master

الحق و الانصاف که ترولی!
کامنت های این صفحه خودت رو بخونی میفهمی(راه معزز رو پیش گرفتی)

اون مقایسه هم عکسی هست که دوستتون معزز اپلود کرده بودن! البته با تصور و اعتقاد به اینکه رنگ سفید کامپکت سونی بهتر هست!

پرچمداراتون؟! یعنی چی؟اگر منظورتون سامسونگ هست باید بگم از بین گوشی های سامسونگ فقط نوت ۴ و یک گوشی قدیمی(مال ۱۰ سال پیش ) رو دارم و نوت ۴ اولین گوشی هوشمند سامسونگ هست که گرفتم!
بهرحال اون زردی رنگ سفید هم توهم و بهانه های شماست.
در مورد نوت ۵
http://8pic.ir/images/tj10m6qsnsgwq3javuvz.jpg
http://8pic.ir/images/6lat4vn72wmcdg3egjxv.jpg
نوت ۴comment imagecomment imagecomment image
http://8pic.ir/images/3vb9yf9ziimmrbmsddm9.jpg
http://8pic.ir/images/u6fe3gp6m7qbda62ofju.jpg
اس ۶
http://itresan.com/wp-content/uploads/2015/07/Mobile-Display-Competition5.jpg
در مورد مقایسه های بالا میتونی باز هم بهانه بیاری که فلانه و درست نیست!ولی باید بدونی در مورد لینکهای شما هم دقیقا میشه همین دلایل و بهانه ها رو اورد و گفت”درست نیست یا معتبر نیست یا …”
علاوه بر عکس های مقایسه ای ارائه شده ، درست بودن تصاویری که گذاشتم رو سایت های تخصصی بررسی نمایشگر هم تایید کردن(مبنی بر دقیق یا دقیق ترین بودن رنگ سفید و رنگهای دیگه)
ولی شما هیچ نوع بررسی تخصصیی ندارید که این حرفهای شما رو ثابت کنه.

kamix1353

Smb
یه چیزی هم در مورد مشکی متمایل به آبی سونی میفرمودی :whistle:
در ضمن مستر جزو مودب ترینهای اینجاست،صحبتی داری بکن،چیکار به اسمش داری؟ B-) فکر نکنم به تو و بزرگتر از تو ربطی داشته باشه اسمش :negative:

HamedMJ

طرفداران سامسونگ و ال جی ۱۰ رو دارند تو اون پست یه چیز می گفتند الان یه چیز میگن :)))

i_love_quality

این دوستانی که خودشون رو عالم و بدون تهصب میدونن! یکی گفته تصاویر توی Z5 پریمیوم لود شدنش ۴ ثانیه طول میکشه لایک میکنید؟! این تعصب نیست؟؟!!

:mail: اون ۴ ثانیه که میگی فقط روی اون تصاویر پیش فرض ۴K دستگاه با جزئیات خیلی بالاش طول میکشه اونم نه برای واضح شدن و بالا اومدن تصویر فقط بهبود کیفیت با X-reality انقدر طول میکشه تصویر بصورت عادی یک ثانیه هم بالا اومدنش طول نمیکشه!
یعنی شما قبل از اون ۴ ثانیه تصویر بی کیفیت نمیبینی با کیفیت عالی میبینی فقط رنگ هاش غلیظ تر و جزئیات بالاتر نرفته تصویر عادی هست که توی تمام گوشی ها میبینید!!!

اصلا X-reality رو خاموش کن! خوبه گوشی های دیگه کلا چنین چیزایی ندارن!
همین Z2 خودم روی اون تصاویر ۴K خیلی دیر X-reality فعال شد! نمیدونم چرا ولی روی عکس های ۲۰ مگاپیکسلی سریعتر فعال میشه!
پس علت دیر لود شدن تصاویره نه صفحه نمایش ۴K!!!

اطلاعات طرف اصلا کافی نیست تا حالا قشنگ با یدونه پرچمدار سونی کار نکرده بدون اطلاع این رو مینویسه بقیه دوستان هم لایک میکنن یعنی شرایطشون همینه!
چقدر تعصب آخه؟! بس کنید دیگه آخه این ایراد الکی و بدون واقعیت لایک داره واقعا؟!
چی بگه آدم؟ :scratch:

kamix1353

شما خودت چی؟سری نوت یا اس ۶ داشتی؟
چیزی رو گفتن که تو بررسی ها هست،البته یادم نبود هر کی خلاف شما نظرش باشه یا تروله یا جیره خوار.تو به من بگو تویی که هیچ کس و هیچ حرفی رو قبول نداری،پس دیگه چی میخوای بدونی؟کامل معلومه لنگ لایک هستی بدجور.

i_love_quality

این دو سری رو نداشتم ولی باهاشون کار کردم

دوستمون گفتن که برای دیدن. هر عکس توی گالری باید ۴ ثانیه صبر کرد!! برای چی باید ۴ ثانیه صبر کنی! شما غیر فعالش بکنه همون عکس اصلی رو کمتر از یک ثانیه ببین! فعالش هم بکنی توی اون ۴ ثانیه عکس با کیفیت اصلیش نشون داده میشه اما بعدش کمی بهبود پیدا میکنه!
من نمیدونم کی گفته برای دیدن یک عکس باید ۴ ثانیه صبر کرد!
من به این حرفشون ایراد میگیرم!
در ضمن باز هم میگم اون عکس ها خیلی سنگین و پر جزئیاتن به همین دلیل X-reality طول میکشه بقیه عکس ها زمان کمتره و ایراد از ۴K بودن صفحه نیست
همین!

pika

نه خداروشکر تاحالا از شرکت سونی بعد از استقلالش از اریکسون گوشی نگرفتم و تا وقتی ال جی و مایکروسافت و موتورولا و در نهایت بلک بری (به ترتیب اولویت) نابود نشده باشن عمرا ازش گوشی نمیگیرم
اون حرفم رو هم از معتبرترین مرجعی که میشناسم یعنی toرنجی گفتم که توی بررسی z5p هست و هیچ اشاره ای به عکسای پیشفرض نکرده!
در ضمن شما مطمئن باش با x-reality هم به گرد پای G4 نمیرسه (همین سایت toنجی یه مطلب مقایسه گذاشته بود که به وضوح اغراق رنگ عجیب و کنتراست نامناسب +Z3 مشخص بود) صفحه نمایشای سونی , اگه خاموشش کنی که از G3 هم عقب میمونه!

farid73

وای خدا این moazez و asksri چرا انقدر چرت و پرت میگن؟!شما ۲تا جز کسایی هستین که هیچوقت دیگه درست بشو نیستین.دست خودتون هم نیستا نمیفهمین

Aryan.e.m

منم قبلا اونطوری بودم ولی با بازخوردای دوستان دیگه اونطوری نیستم :yahoo:

farid73

وای خدا این moazez و askari چرا انقدر چرت و پرت میگن؟!شما ۲تا جز کسایی هستین که هیچوقت دیگه درست بشو نیستین.دست خودتون هم نیستا نمیفهمین

pika

پت و مت :))

Mahdi Maghsoudi

همه اینا ب کنار من تو کف نظر اون دوستیم که گفت z3 تو صفحه نمایش note4 و خورد:))))))))
شات گرفتم پست کردم تو گروهم ملت ترکیدن از خنده:))))))
جوک شب یلدامونم جور شد:D
من تا اونجایی ک یادمه از سال ۲۰۰۹ ۲۰۱۰ کوشی اندرویدی دستمه اونموقع سونی ای در کار نبود فقط سونی اریکسون بود
یادمه گلکسی واندر گرفته بودم تو دوربین و سخت افزار و صفحه نمایش اکسپریا نئو وی سونی اریکسونو خورد
تا همین الانش ک تو این سالیم من هر گوشی جدیدی ک میاد پلاس میشم بازار موبایل و تخصصی بررسیش میکنم
از هر زاویه ای ب حرف این فن و ترولای سونی نگاه میکنم فقط میتونم بگم باو گل قرائت نکنید
فن ۲ آتیشه اما منطقیه سامسونگم تا الان به بیش از ۵۰۰۰ نفر من مشاوره خرید گوشی دادم از برندای مختلف
همه ام راضی بودن و هستن
ندیدم کسی بیاد بگه چرای بجای فلان گوشیه سامسونگ سونیو نگفتی سونی بهتره
سونیم زیاد پیشنهاد کردم
ولی اون چیزی ک با این چشام دیدم و تحربه کردم خدایی گوشیای پرچمدار سامسونگ تو بیشتر فاکتورا برتری دارن
تازگیا انقد شرکتا پیشرفت کردن قدرتا در حد خیلی ریز تفاوت داره
ولی خب ادم پول میده ک بیشترین میزان قدرت دستش بیاد دگ
چرا فک میکنید فلان سایت جیره و خواره و این حرفا؟چون برند مورد علاقه شمارو برتر اعلام نمیکنه؟
خب چرا ما ایرانیا اینجوری ایم
هرچی دلخواه ما نباشه اخه جیزه؟
جم کنید این حرفارو با این حرفا ب شعور ملت هم توهین میکنید
ینی ملت انقد عقل و شعور ندارن و منتظرن ماها بگیم بفهمن کدوم بهتره؟(بلا ب نسبت)
وقتی تو اکثر فروشگاهای موبایل گوشیو واسه تست کردن گذاشتن خب ملت میرن کار میکنن گجت برتر و تشخیص میدن دگ
باز
من میبینم تو ۹۰% این کامنتا فن های سونی دارن میکوبن سامسونگو

اخه یه چیزی خیلی جوکه
ال جی و سامسونگ ک الان سلطان دنیای تکنولوژین در کنار سونی
هرکدوم تو یه زمینه ای
ینی نمیتونن صفحه نمایشارو رو ۴k توسعه بدن؟
یادمون باشه اولین QHD و ال جی زد
سامسونگ هرسال بهترین سوپر امولدارو زد رو گوشیاش و بیشترین رضایت مندیو کسب کرد

خیلی افت داره انقد متعصبانه نظر بدیم و بگیم از فلان شرکت بر نمیاد

یادمه از همون اوایل میگفتن گوشیای سامسونگ همه یه شکلن و نواوری تو بدنه نداره
اونطوری ک من عمرم قد داده و دیدم همه ی برندا پرچمداراشون یه شکل و یه قالبه

بیاید ازین ب بعد چشم دیدن پیشرفت حتی دشمنامونو داشته باشیم

خدا ب همه عقل شعور قدرت انتخاب و تفکر داده
۸ میلیارد نفر ادم رو کره زمین هست
همه با سلیقه های متفاوت
وقتی امار کلی میاد از رضایتمندی و فروش و …
نشون میده کدوم شرکتی موفق تر عمل کرده

من خودم بشخصه خیلی از سوپر امولد های سامسونگ خوشم میاد
معیارم واسه خریدن گوشی بدون شک داشتن صفحه نمایش های گرون قیمت سوپر امولد سامسونگه
هر برندی بخواد باشه
اینم سلقیس دگ
تو دوربین سنسور های سفارشی سونی فقط همیشه عالی کردن
تو امکانات کره ای ها همیشه پیشرو بودن چ ال جی چ سامسونگ

از کل اینا ی جمعبندی بگیریم مشخص میشه کدوم گوشی باب میل ماس

بیای اینجا بگی فلان گوشی بده این اونو خورد این اونیکیو پنجر کرد فقط تلفه وقته
طرفدار یه برند خاصی طرفدارش بمون و از محصولاتش استفاده کن
و برندای دیگرم نکوب

الان کلی جواب واسه این کامنتای بیمنطق بعضی دوستان هست
ولی ن وقت جواب دادن هست ن حوصلش
از کامنتای دوست عزیزمون master خیلی خوشم میاد
میاد مفید مختصر ۱ ۲ تا کامنت میزاره با سند و مدرک
هرکی خواهانش باشه نکاتشو ورمیداره
هرکیم نخواد شروع میکنه بحث و جنجال

الان میبینم کم پیش اومده فن های سامسونگ یا ال جی بیان حواب دوستان و بدن تو این پست

هر چیز که عیان است چه حاجت ب بیان هست

دنبال حاشیه ها نباشید
از محصولات برند مورد علاقتون استفاده کنید لذت ببرید و ب سلایق دیگران احترام بزارید :heart: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)