حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ایرانی مجددا به اپ‌استور دسترسی یافتند {کوتاه}

نوشته

8 سال قبل | 14 دیدگاه | ترنجی

حدود چند روز پیش بود که برخی کاربران ایرانی در هنگام دانلود محتوای مختلف از اپ‌‌استور دچار مشکل شدند. هنگامی که کاربران شروع به دانلود یک برنامه می‌کردند با خطای ۱۰۰۹ روبرو می‌شدند. حتی اخباری پیرامون تحریم شدن کاربران ایرانی از سوی اپل نیز منتشر شد. لحظاتی پیش این مشکل به طور کامل رفع شده است. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

می‌‌دانیم که این اولین باری نیست که چنین مشکلی رخ می‌دهد، اما این به‌معنی مهم نبودن آن نیست. ‌شاید بهتر باشد یک نکته ساده و ابتدایی را یادآور شویم، اگر صاحب یکی از محصولات اپل هستید برای دانلود هرگونه بازی و یا برنامه باید به سراغ اپ‌استور بروید و از طرفی می‌دانیم که تلفن‌های هوشمند به‌خاطر این برنامه‌ها زنده‌اند! حال اگر در هنگام دانلود یک برنامه از اپ‌استور دچار مشکل شوید چه پیش می‌آید؟ شاید بهتر باشد که کمتر نکات دیگر بپردازم زیرا در هر صورت پس از گذشت چند روز از این مشکل، کاربران ایرانی بالاخره می‌توانند به اپ‌استور دسترسی کامل داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad Reza

ایشالله گوگل هم سر عقل بیاد و به مسخره بازی ادامه نده.به خاطر ایرانی بودنمون حتی از قابلیت های Google Now هم محرومیم!

Samsung--Electronics

خیلی راحت می شه به گوگل پلی آمریکا دسترسی داشت. نه نیاز به airplane mode هست و نه نیاز به در آوردن سیم کارت و خاموش کردن لوکیشن و …
فقط کافیه آیپی رو به آمریکا عوض کنید ، گوگل پلی رو clear data کنید. وارد گوگل پلی بشید و پیغامی که می اد accept کنید و بعد نرم افزار تغیر آی پی رو ببندید.
این وظیفه برنامه نویس هست که تیک ایران رو بزنه.
البته برای گوگل ناو هم راه هست ولی خییییییییلی دردسر داره 🙁

Mohammad Reza

عزیزم من خودم برنامه خریدم کلا برام باز شده بدون کلیر دیتا و شیلترفکن و اینا.منظورم استفاده مثل بقیه ی مردم دنیاست.اصلا فرض کنیم ما تروریست! اصلا ما بمب اتم داریم،دسترسی به گوگل پلی و گوگل ناو چه ربطی به این موارد داره که تحریمیم؟؟
(البته بدبختی یکی دوتا نیست.مطمئنا اگر گوگل هم تمام سرویس هاش رو باز کنه از داخل یه سری چیزها بسته میشه)

Ari khan

ببخشید محمدرضا خان
میشه توضیح بدین چیکار کردین گوگل پلی براتون باز شده و به نسخه کاملش دسترسی دارین؟ :rose:

Mohammad Reza

برنامه ی گوگل پلی رو کلیر دیتا کنید و ترجیحا Force Stop.گوشی رو هم بذارین رو Airplane Mode.بعد با شیلترفکن وارد برنامه بشید.بعد باید گیفت کارت بخرین و Redeem کنید تو حساب گوگلتون(این مرحلش دردسر داره.مثلا باید حواستون باشه تو گوگل والت و اینا ایرانی بودنتون مشخص نباشه.من چون تا قبل از خرید گوشی با اکانتم خیلی کار نکرده بودم،مشکلی نداشتم و با اموزش دیجی کالا راحت انجام شد.اما سایت های دیگه که گیفت کارت می فروشن توضیحات کامل تری دادن).بعد یه برنامه بخرید(مهم نیست چه برنامه ای.فقط یه تراکنش انجام بشه.من بازی Lifeline رو خریدم)،بعدش باز میشه.در ضمن یادتون نره شیلترفکن در تمام مدت روشن باشه.اگر طبق آموزش های دیجی کالا گیفت کارتتون اوکی بشه،قاعدتا نباید با بقیش به مشکلی بربخورید.
من یادم نمیاد کار دیگه ای کرده باشم.این روش رو یکی از کاربرای سایت همسایه به طور خلاصه اشاره کرده بود.من همون روزی که گوشی خریدم اجرا کردم و جواب داد.اکانت رجیستر میشه اما ظاهرا به خاطر فیلترهای داخلی با کامپیوتر یا مرورگر خود گوشی که میخوام وارد بشم،باید از شیلترفکن استفاده کنم.ولی برنامه ی گوگل پلی بدون مشکل کار می کنه

Samsung--Electronics

من نگفتم بسته هست.
گفتم که چطور از استور ایران بیایم بیرون و به استور کشور های دیگه دسترسی داشته باشیم. بدون چیز شکن هم می شه دانلود کرد. نیازی به Airplane Mode نیست. البته اگه کسی بخواد گیفت کارت بخره اوضاع خیییییییییلی فرق می کنه

فرشاد بندری

واسه منم گوگلی پلی به صورت کامل بازه و نیازی به قند شکن نیست، جالبه که ۲تا جیمیل دارم، یکیش اوکیه و نیازی به قند شکن نیست ولی اونیکی حتما باید قند شکن باشه تا گوگل پلی رو کامل بیاره، امروزه گوشیمو ریست کردم گفتم شاید چون تو حافظه کش اطلاعاتم مونده واسه همین گوگل پلی رو واسم کامل میاره و مطمعنا الان باید وی پی ان بزنم ولی با کمال تعجب دیدم که نه بعد از ریست و بدون قند شکن هم گوگل پلی کامل برام باز شد، من کار خاصی نکردم خودش اینطوری شده، جالبیش اینه که اون یکی اکانتم اینطوری نیست!

SONY 1946

اپل هنر کرد :wacko: :wacko: :wacko:

mostafasaeedix

مسخره داری وجه سونی رو خراب میکنی من خودم اکسپریا ها رو خیلی دوس دارم ولی داری متنفرم میکنی عین بقیه از خودتون …
خجالت بکش دیگه

SONY 1946

شما نگران وجه سونی نباش،چون کسی که عاشق سونی باشه،عاشق هیچ چیز دیگه نمیشه 😉
در ضمن شما برو بی احترامی اپل به ایرانی ها و هموطنات توجیه کن :negative:
و دلایل صد من یه غاز براشون بیار و بهشون حالی کن گوشی ۲۰۰ دلاری اپل باید ۹۰۰ دلار بخرن :wacko: :wacko:
واقعا بی احترامی از این بزرگتر نداریم 🙁

Sajjad Ebrahimipour

این ارور جدیدی نیست و تقریبا از ایفون ۵ به این ور اینجوری میکرد اپل ولی نه به مدت زیاد بیشتر از ۱۰ روز نبود باز این مشکلم میشه بایه فیلتر شکن حل کرد و راهای دروزدن دیگه ای هم داره که اصلا دردسر نداره

kamix1353

برم برای آپدیت برنامه ها،تو این چند روز ۹ تا برنامه آپدیت اومد براشون 🙂

Aryan.e.m

چرا این اتفاق میوفته؟ :scratch:

MacTavish

خدارو شکر :yahoo: .دیگه داشتم متقاعد می شدم که یه ف/ی/ل/ت/ر/ش/ک/ن بخرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs