حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران ویندوز اینسایدر به‌زودی بیلد رد استون ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

یکی از کارمندان بخش ویندوز ۱۰ موبایل شرکت مایکروسافت خبر داده است که به‌زودی نسخه رد استون یعنی بیلد ۱۱۰۸۲ ویندوز ۱۰ موبایل برای اینسایدرها منتشر خواهد شد و در آینده‌ای نه ‌چندان دور این نسخه از ویندوز موبایل برای اینسایدرها در دسترس خواهد بود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مدت زمان زیادی نمی‌گذرد که مایکروسافت بروزرسانی عمده‌ای را برای ویندوز ۱۰ و نسخه موبایل آن عرضه کرده است اما به‌شدت مشغول به توسعه نسخه‌ی بعدی آن است و انتظار می‌رود در ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی برای اینسایدرها عرضه شود.

درحال حاضر کارمندان مایکروسافت سخت در تلاش هستند تا بتوانند باگ‌ها را رفع کرده و نسخه رد استون را بدون هر گونه باگ در اختیار اینسایدرها قرار بدهند. انتظار می‌رود که در بیلد جدید مایکروسافت از امکانات و ویژگی‌های جدیدی پرده برداری کند که مهترین آن‌ها می‌تواند بهبود یکپارچگی و هماهنگی بین نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل باشد که یک خبر خوش برای تمامی کاربران می‌باشد.

حالا ما انتظار داریم که شرکت مایکروسافت یک بروزرسانی عمده و بزرگ دیگر را برای تمامی گوشی‌های ویندوز فونی ارائه دهد و به‌نظر می‌رسد برطبق گفته‌ها و شایعات زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده باشد.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/insiders-might-soon-get-their-hands-on-windows-10-mobiles-redstone-build” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahspik

B-) منتظرم

Mahdi Mng

ما منتظر نسخه رسمی ویندوز ده موبایلیم ،،همون هم ارایه بده ممنون میشم،خسته شدیم از بس انتظار کشیدیم

KiarashManson

واقعا دهن مایکی سرویس. چقدر ما رو منتظر گذاشته

حبیب

واژه ی “انتظار” در محضرِ کاربران ویندوزفون شرمنده شد مایکی جان!
دیگه نمیدونم چی بگم خداوکیلی!

mahdiar70

سلام دوستان واقعا معذرت میخوام که کامنت غیر مرتبط میزارم اما به کمکتون واقعا نیاز دارم.
امروز یه نکسوس ۵x گرفتم اما چراغ اعلانات کار نمیکنه. تو یه سایت خارجی خوندم که باید برنامه light flow رو نصب کرد.همین کار رو‌کردم و درست شد.اما سوالم اینجاست ایا واقعا باید برنامه نصب کرد برای چراغ اعلانات یا گوشی مشکل داره و فردا ببرم نمایندگی؟ دوستان عزیز و مدیران محترم لطفا اگه میتونید پاسخ بدین
بازم پوزش بابت کامنت غیر مرتبط

KiarashManson

دوست عزیز سوالتون رو در javabplus.ir مطرح کنید حتما جواب مناسبی دریافت خواهید کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی