حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لوتوس اکسیج اسپورت ۳۵۰، سبک تر و سریع تر می‌شود

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

لوتوس سخت کار کرده تا این مدل را بهتر از چندین سال پیش ارائه دهد. لوتوس خودرویی ساخته که بسیار سبک وزن و قدرت خروجی اش بهتر از قبل و مدل های جدید ۲۰۱۶ این خودرو متفاوت نیستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.
لوتوس ماه گذشته از مدل سبک الیس اسپرت پرده برداری کرد و این ماه به سمت اکسیج رفته و از لوتوس اکسیج ۳۵۰ رونمایی کرده است. این خودرو اسپرت ۵۱ کیلوگرم سبک تر از مدل قبلی S اکسیج شده که در حال حاضر یک خودروی لایت محسوب می شود. همراه با کاهش ۵۱ کیلوگرم از وزن این خودرو، قدرت این خودرو به بیش از ۳۴۵ اسب بخار رسیده که از ۳۰۰ اسب بخار تن بیشتر است.وزن کلی اکسیج ۳۵۰ به ۱۱۲۵ کیلوگرم رسیده و دارای پنل جدید در عقب اتومبیل، باتری سبک تر، مانت موتور سبک، کنسول وسط سبک تر و مکانیسم اهرم دنده می باشد. حتی مجرای تهویه مطبوع با عایق صدا هم بهینه شده است.

lotus-exige-s-350_5

موتور ۳/۵ لیتری سوپرشارژ V6 این خودرو ۳۴۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این خودروی اسپرت ۰ تا ۱۰۰ را در ۳/۷ثانیه می رود و بیشترین سرعتش ۱۷۰ مایل بر ساعت اعلام شده است. اکسیج اسپرت ۳۵۰ دارای گزینه انتقال کتابچه راهنمای کاربر است و می تواند با تغییر تعلیق بصورت دستی قدرت را در دست بگیرد.

lotus-exige-s-350_1-900x420

lotus-exige-s-350_2

از مشخصه های داخلی این خودرو می توان به صندلی ها با پارچه های پشمی قرمز یا زرد و گزینه های چرم و آلکانترا اشاره کرد. پارچه پشمی شطرنجی و فوق العاده بنظر می رسد. لوتوس اکسیج اسپرت ۳۵۰ با قیمت ۵۵۹۰۰ یورو در انگلستان بفروش می رسد و نسخه سواری این خودرو در مارس ۲۰۱۶ عرضه می شود.

[su_button url=”http://www.lotuscars.com/exige-sport-350″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]Lotus[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....