حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در ژاپن، هواپیماهای بدون سرنشین با استفاده از یک تور دیگر هواپیماهای بدون سرنشین را می‌گیرند

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

هواپیماهای بدون سرنشین بسیار محبوب شده‌اند. در کارهای اکتشافی، عکاسی، فیلم‌برداری و ساخت تیزرهای تبلیغاتی از پتانسیل بسیار زیاد آن‌ها استفاده می‌شود اما هر دستگاه محبوب، بدی‌های خودش را دارد همانند یک تیغ می‌تواند کارهای خلاف نیز انجام دهد. پهباد (درون) ها می‌توانند یک وسیله جاسوسی نیز به شمار روند. به همین دلیل و با در نظر گرفتن رشد جامعه‌های تکنولوژی باید قوانینی نیز برای کنترل آن ها در نظر گرفته شود اما اگر هوایپایی آن را رعایت نکند، چه باید کرد؟ در ادامه همراه باشید.

به نظر می‌رسد در ژاپن راه جدیدی را در پیش‌گرفته؛ آنها با یک روش نسبتاً سنتی از برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین سرکش استفاده می‌کنند. یک پهباد پلیس را در نظر بگیرید که برنامه‌نویسی شده است که با توجه به قوانین وضع‌شده دیگر پهباد ها را به درون تور بیندازد! خیلی جالب است شما تصور کنید که در حال راه رفتن در خیابان هستید و دو پهباد در بالای سر شما در حال سرعت گرفتن هستند. یکی پلیس بوده و دیگری خلاف‌کار که فرار کرده است!

ap_381799136805

البته این امر بیشتر به خاطر امنیت افراد مهم در کشور ژاپن انجام شد زیرا در ماه‌های اخیر نمونه‌های جاسوسی ازنخست وزر این کشور دیده‌شده است. هر چه باشد درون‌ها قابلیت حمل‌ونقل مواد خطرناک را نیز دارند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/12/japan-catches-drones-with-nets/” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

فکر خوبیه تا زمانی که باد نیاد. باد بیاد که پهباد پلیس کله پا میشه!

amir slz

اینا همشون سنسوره جایرو دارن حتی اونی که اندازه یه بند انگشت و توی طوفان میتونی روش دوربین نصب کنی و بدون حتی یه میلیمتر لرزش عکس برداری کنی کله پا شدن که امکانش صفره

riofarina

منظورم با اون تور که بخودش بسته، هست.

Ramin Technology fannn

جلل الخالق 😐

احمد

ما کجاییم
بقیه کجان :unsure:
درون اسم جدید پهپاده؟ :scratch:

Samsung--Electronics

درون اسم انگلیسی پهباد هست ( البته اون هایی که ۴ یا ۸ یا… پره دارن دور تا دورشون )

Samsung--Electronics

این طوری خونده می شه:

دِرُن

SONY 1946

ژاپن :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....