حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر تازه‌ای از لومیا ۸۵۰ مایکروسافت منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در اوایل ماه جاری، تصاویری منتشر شد که لومیا ۸۵۰ مایکروسافت را نشان می‌داد. این تصاویر، براساس طرح‌های دریافتی شایعه‌پرداز معروف یعنی @evaleaks طراحی‌ شده‌ است و جالب‌ترین موردی که در این تصاویر به‌چشم می‌خورد، برآمدگی دوربین اصلی در پشت لومیا ۸۵۰ بود که بسیار به نکسوس ۵X شباهت دارد. امروز، این شایعه‌پرداز تصاویری را منتشر کرده است که ظاهر این گوشی را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

 انتظار می‌رود لومیا ۸۵۰ با اسم‌رمز «Honjo»، یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی Full HD (با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) را با خود حمل نماید؛ چنین اندازه‌ و وضوحی، تراکم‌پیکسلی نسبتا مناسب ۳۸۶ ppi را برای نمایشگر این گوشی به‌ ارمغان می‌آورد. قلب پردازشی این گوشی ویندوزی را یک تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ کوالکام با هشت‌ هسته پردازشی و تراشه‌گرافیکی آدرنو ۴۰۵ تشکیل در اختیار دارد.

ww

بنابر گزارش‌های منتشرشده، لومیا ۸۵۰ تنها ۶٫۹۲ میلی‌متر ضخامت دارد و توسط یک لایه فلزی پوشانده شده است. آرم مایکروسافت در پشت این گوشی که با رنگ طلایی درج گردیده، لومیا ۸۵۰ را جسورتر می‌کند. در بالای گوشی، چیزی شبیه به یک فلش برای دوربین دوم و یا یک اسکنر مادون‌قرمر دیده می‌شود.

برخلاف این‌که به‌نظر می‌رسد لومیا ۸۵۰ در مراحل طراحی و توسعه قرار داشته باشد، احتمال دارد مایکروسافت، این پروژه را لغو نماید. با این‌‌حال، بهتر است منتظر تایید رسمی مایکروسافت باشیم. چه‌نظری درباره این گوشی دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/New-render-of-the-Microsoft-Lumia-850-surfaces_id76594″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

با بررسی مدل های قبلی این سری و طراحی های مایکروسافت (نوکیا) احتمال کمی داره این باشه
:

bvb

یا حضرت حاشیه این چیه ؟؟!! دو کیلومتر حاشیه داره با توجه به گوشیهای قبلی سری ۸۰۰ با اطمینان بهتون میگم این نیست مطمئن باشین

Iraj Mirzazadeh

دو مشکل عمده است که اکثر گوشی ها و تبلت ها با انها روبرو هستند . اول حاشیه ها زیاد و دوم پشت خمیده برخی از انها است. هنوز علت این حاشیه های مسخره مشخص نیست :wacko:

amir nazeriyeh

علتش قرار گرفتن باتری بزرگتر هست

Son Of Taurus

قسم میخورم یاد طراحی های GLX افتادم
یا خدا
این چیه دیگه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی