حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معاون مدیر محصولات htc بیان کرد HTC One M9 آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ را در ماه جاری دریافت خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

همان‌طوری که در مطلب قبل اشاره کردیم، نسخه جدید تز از اندروید ۶ به‌عنوان نسخه ۶٫۰٫۱ عرضه‌شده است. این نسخه تغییرات زیادی را به خود نخواهید دید اما به نظر می‌رسد آپدتی باشد که بیشتر شرکت‌های اندرویدی آن را عرضه خواهند کرد. پیرو همین صحبت، Mo Versi معاون مدیر محصولات htc بیان کرد در اکانت شخصی خود بیان کرد که دستگاه HTC One M9 آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ را در ماه جاری دریافت خواهد کرد. همراه باشید.

Mo Versi در توییتر با گفتن “Lots of questions on this” اشاره کرد که کاربران زیادی در مورد آپدیت سریع اچ‌تی‌سی سؤال پرسیده‌اند. آپدیت اندروید ۶٫۰٫۱ برای دستگاه‌های آنلاک M9 در ماه جاری عرضه خواهد شد و کاربران دستگاه‌های A9 نیز به‌سرعت در همین ماه آپدیتی را دریافت خواهند کرد. در اندروید ۶ که مخصوص M9 عرضه خواهد شد، شاعد تغییرات زیادی در باطن نسخه اندروید فعلی هستیم و چه‌بسا ازنظر سرعت و کارایی بسیار تأثیر گزار باشد. Google Now On Tap یکی از ویژگی‌های اندروید به‌حساب می‌آید که به قول معروف می‌تواند به آچر فراسنه دستیار شما باشد!

mov-2

اکنون اچ‌تی‌سی وان M9 یک پرچمدار ۹ ماهه است. به‌روز های رونمایی از پرچمدار بعدی این شرکت نیز نزدیک خواهیم شد. بر اساس صحبت‌های منتقل‌شده دستگاه بعدی بانام O2 رونمایی می‌شود که از یک صفحه نمایش QHD همراه با اسنپدراگون ۸۲۰ قدرت خود را پیدا کرده است. بگذریم؛ نظر شما در مورد آپدیت‌های شرکت اچ‌تی‌سی نیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Unlocked-HTC-One-M9-will-receive-Android-6.0.1-this-month-says-Mo-Versi_id76453″ background=”#04c571″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

ام ۸ رو هم میگفت کاش.

Sajjad

ام۸ هم اعلام شده بزودی دریافت میکنه. ماه بعد فک کنم

amir Narimnpour

خخخ اچ تی سی هنوز ام۹ رو یادشه
افرییین
خدایی خیلی زود ا دور خارج شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....