حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکم بهمن ماه منتظر شیائومی Mi5 باشید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

تنها چند هفته به معرفی تلفن جدید شیائومی مانده است و به همین مناسبت امروز رندرهایی از تلفن جدید این شرکت در شبکه احتماعی چینی، Weibo قرارگرفت. باما همراه باشید.

مدتی پیش شایعه شده بود که اسمارت فون بعدی شیائومی مجهز به اسنپدراگون ۸۲۰ و سنسور فراصوت خواهد بود تا از این پس هم این سنسور در زیر نمایشگر تلفن جاسازی شود و هم این امکان فراهم گردد تا با دستان چرب بتوانید اقدام به باز کردن قفل تلفن هوشمندتان کنید. اما باتوجه به عکسی که امروز از بخش جلویی پرچمدار شیائومی منتشر شد، تقریباً همه‌ی این شایعات ابطال گشت در این تلفن هوشمند شاهد قرار گیری یک دکمه فیزیکی هستیم که با توجه به صحبت‌های تحلیلگری به نام «Pan Jiutang» احتمالاً این دکمه فیزیکی برای به کارگیری حسگرهای قدیمی اثر انگشت می‌باشد و باز هم برای باز کردن تلفن همراه، هنگام غذا خوردن یا تعمیر اتومبیلتان باید دستانتان را خوب تمیز کنید که به هیچ وجه چرب نباشد. با توجه به گفته‌های این تحلیل گر شرکت شیائومی هنوز نتوانسته است از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت به صورت فراصوت عملکردی قابل قبولی مشاهده کند لذا این شرکت ترجیح داده است که فعلاً برای ارائه این تکنولوژی دست نگهدارد تا کاملاً از عملکرد آن رضایت داشته باشد.

اما در پی انتشار این رندر تاریخ معرفی این پرچمدار هم مشخص شده است، طبق تصویر زیر این پرچمدار برای یکم بهمن ماه سال جاری معرفی می‌شود و در آغازین روزهای فوریه در دو مدل ۳۱۱ و ۳۸۹ دلاری به بازار عرضه می‌شود.

weibo-post-reveals-that-the-phone-will-be-unveiled-on-january-21st_bcb16

اگر این پرچمدار وارد بازار کشورمان شود، آیا باوجود اینکه متوجه شدید احتمالاً از حسگر اتر انگشت فراصوت در این تلفن استفاده نمی‌شود، علاقه‌ای به خرید آن خواهید داشت؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Xiaomi-Mi-5-render-surfaces-comes-with-rumored-January-21st-unveiling-date_id76466″ background=”#04c571″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

تا وقتی شرکت های معتبر هستند عمرا از چینیا گوشی بخرم

Ali

تو ایران بیاد قیمتش از پرچندارهای دیگه بهتر باشه،حتما میخرم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....