حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان X9، تاییدیه وای‌فای را دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

به‌نظر می‌رسد در سال آینده میلادی، شاهد معرفی و عرضه محصولات زیادی از سوی اچ‌تی‌سی خواهیم بود. این شرکت به‌تازگی، موفق به دریافت تاییدیه وای‌فای برای گوشی جدید اچ‌تی‌سی وان X9 شده است که نشان می‌دهد این دستگاه، در دست توسعه قرار دارد. در یک توئیت تازه، اطلاعاتی درباره این تاییدیه منتشر شده است. همراه ترنجی باشید.

براساس این توئیت، اچ‌تی‌سی وان X9 تاییدیه وای‌فای را دریافت کرده است و جدا از این تاییدیه، اعلام شده که عرضه این دستگاه برای سال آینده میلادی برنامه‌ریزی شده است. اگر به محصولات قبلی این شرکت نگاهی داشته باشیم، می‌توان مطمئن بود که تا زمان رونمایی این دستگاه مدت‌زمان زیادی باقی نمانده است. در حقیقت، شایعاتی مبنی بر رونمایی این گوشی در نمایشگاه CES 2016 یا حتی یک رویداد نزدیک‌تر، وجود دارد.

اطلاعات چندانی از مشخصات‌فنی وان X9 براساس تاییدیه دریافت شده به‌دست نیامده است و تنها می‌توان مطمئن بود که این دستگاه، از ارتباطات a، b، g، n و ac برروی باند فرکانسی ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. براساس آنچه که از اطلاعات منتشرشده به‌دست آمده است، اچ‌تی‌سی وان X9 احتمالاً به‌عنوان یک مدل بزرگ‌تر برای وان A9 با نمایشگر ۵٫۵ اینچی معرفی خواهد شد. هم‌چنین انتظار می‌رود این مدل به تراشه مدیاتک و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده باشد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/htc-one-x9-wi-fi-certification-passed-ready-2016.html” background=”#04c571″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad rostami

ایشالا که چیزه خوبی دربیاد
A9 که فروشش خوب بود ایشالا اینم کمک کنه
ولی هدف و امید اصلی پرچمدار ۲۰۱۶

HiKa

بالاخره از حاشیه پایین هم به لطف حذف HTC امکان پذیر شد :دی طراحی x9 رو بیشتر میپسندم تا A9…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی