حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، به‌روزرسانی تازه‌ای را برای رفع مشکلات سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک عرضه کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

از زمان‌عرضه سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک، مایکروسافت در تلاش است تا بر مشکلات گزارش‌شده نظیر پرش‌تصویر در این دو دستگاه غلبه نماید. این مشکل که به‌دلیل قابلیت Hyper-V و کرش‌های مداوم درایور نمایشگر پیش‌ آمده بود، نارضایتی کاربران را از سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک موجب شد اما به‌نظر می‌رسد در به‌روزرسانی تازه عرضه‌شده، این مشکلات برطرف شده است. همراه ترنجی باشید.

این مشکلات که پیش‌تر قرار بود با عرضه یک به‌روزرسانی برطرف شود، از طریق Windows Update قابل دسترسی است. این به‌روزرسانی که برای سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک عرضه شده است، “System Hardware Update – 12/3/2015” یا “System Firmware Update – ۱۲/۳/۲۰۱۵” نام دارد و شامل، به‌روزرسانی‌های زیر است:

  • به‌روزرسانی درایور گرافیک آن‌برد HD Graphics 520 (نسخه ۲۰٫۱۹٫۱۵٫۴۳۲۶)؛ ثبات نمایشگر را به‌دنبال دارد.
  • به‌روزرسانی درایور Surface Display Calibration (نسخه ۱٫۱٫۳۸۱٫۰)

باتوجه به یکی از پست‌های منتشرشده در انجمن مایکروسافت، به‌روزرسانی برای تمامی دستگاه‌ها هم‌زمان عرضه نخواهد شد؛ بنابراین، این به‌روزرسانی احتمالاً به‌زودی برای دستگاه شما عرضه خواهد شد. اگر به‌روزرسانی برای شما عرضه نشده بود، می‌توانید به‌صورت دستی برای بررسی و دریافت این به‌روزرسانی اقدام نمایید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-releases-updated-display-driver-for-surface-book-and-surface-pro-4″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی