حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوز ۱۰ موبایل برای شیائومی Mi 4 رسماً این هفته عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

بنابر تصویر تازه‌ای که مدیرعامل شیائومی در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است، سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در ۳ دسامبر (۱۳ آذرماه) برای شیائومی Mi 4 عرضه خواهد شد. پیش‌تر، این سیستم‌عامل به‌صورت آزمایشی در دسترس تعداد محدودی قرار گرفته بود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

انتشار عمومی این سیستم‌عامل در این هفته، در حالی است که حدوداً ۹ ماه از همکاری شیائومی و مایکروسافت برای عرضه ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی پرچم‌دار شیائومی Mi 4 می‌گذرد. در صورت انتشار این رام، انحصار به‌وجود آمده برای تجربه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل از میان برداشته خواهد شد و کاربران بیشتری، می‌توانند این سیستم‌عامل را تجربه نمایند.

windows 10 mobile for mi 4

لازم به‌ذکر است که شیائومی Mi 5 به‌عنوان پرچم‌دار آینده این شرکت تا چندماه دیگر، با شیائومی Mi 4 جایگزین خواهد شد. شیائومی Mi 4 به یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن Full HD، تراشه اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام با چهارهسته پردازشی با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتز برای هرهسته، ۳ گیگابایت رم، ۱۶/۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و باتری  ۳۰۸۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز شده است. علاوه بر این مدل که امکان تجربه ویندوز ۱۰ موبایل را برای کاربران فراهم می‌آورد، تبلت Mi Pad 2 با ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی و برچسب قیمتی ۲۰۵ دلار با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ معرفی شده است.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/windows_10_mobile_for_xiaomi_mi_4_launching_this_week-news-15278.php”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohsen930

شیائومی محبوب ترین برند در چین هست،بازار چین بزرگترین بازار دنیاست.
مهمترین علت سهم کم ویندوز موبایل در دنیا عدم نفوذ این سیستم عامل در چین هست،سهم مایکروسافت در بازار های اروپا خوبه.
اگه این همکاری بین مایکروسافت و شیائومی به سرانجام برسه سهم ویندوز موبایل در دنیا جهش بزرگی خواهد داشت

HesamDanaey

کلیدهای سخت افزاریشو میخوان چیکار کنن؟باید مثل ویندوز ۱۰ بزنن

MJS.00824

پس ما ویندوزیا چی؟ من لومیا ۵۳۵ دارم. تا کی باید صبر کنم؟

ahmad_mirbolooki

منم ۵۳۵ دارم
بی صبرانه نتظرم :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی