حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۹ درصدی ویندوز ۱۰ از بازار سیستم‌عامل پی‌سی در ماه نوامبر

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در ماه نوامبر (۱۰ آبان تا ۹ آذر)، سهم جدیدترین سیستم‌عامل مایکروسافت از بازار سیستم‌عامل پی‌سی به ۹ درصد رسیده است. سهم این سیستم‌عامل در ماه گذشته میلادی، بسیار بیشتر از ماه‌های گذشته (۷٫۹۴ درصد در اکتبر و ۶٫۶۳ در سپتامبر) بوده است. این داده‌ها، امروز توسط Net Applications منتشر شده است که از کاربران ده‌ها هزار وب‌سایت به‌دست آمده‌اند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

ویندوز ۱۰، هنوز در جایگاه چهارم در میان همه‌ی سیستم‌عامل‌های پی‌سی در جهان است. ویندوز ۷ با سهم ۵۶٫۱۱ درصدی در ماه نوامبر، هم‌اکنون پرطرفدارترین سیستم‌عامل محسوب می‌شود؛ ماه اکتبر، سهم آن ۵۵٫۷۷ درصد بود. ویندوز ۸٫۱ نیز موفق شده تا سهم ۱۱٫۱۵ درصدی (۱۰٫۶۸ درصد در اکتبر) را به‌دست بیاورد و به همین دلیل، در جایگاه دوم قرار گرفته است. جایگاه سوم نیز مربوط به ویندوز ایکس‌پی با سهم ۱۰٫۵۸ درصدی (۱۱٫۶۸ درصد در اکتبر) است؛ مایکروسافت دیگر از این سیستم‌عامل پشتیبانی نمی‌کند.

ویندوز ۸ که هنوز هم توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شود، با سهم ۲٫۸۸ درصدی، پایین‌تر از همه قرار گرفته است. سهم ویندوز ویستا نیز تنها ۱٫۶۱ درصد است و پشت سر OS X 10.11 و ۱۰٫۱۰ و لینوکس قرار می‌گیرد. مایکروسافت، آخرین داده‌های رسمی از جدیدترین سیستم‌عامل خود را در اوایل اکتبر منتشر کرده بود و به گفته‌ی آن، ویندوز ۱۰ در سه ماهه اول بعد از عرضه، بر روی بیش از ۱۱۰ میلیون پی‌سی و تبلت نصب شده بود.

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/windows-10-claimed-9-pc-os-market-share-during-november-2015″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#f90d0d”]Windows Central[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی